Ik ookquote:Op zondag 3 juli 2022 18:19 schreef PS. het volgende:
Ik heb juist een uitkering zodat ik geen werk hoef te zoeken
Vallen ze je dan niet iedere keer lastig dat je moet solliciteren?quote:Op zondag 3 juli 2022 18:19 schreef PS. het volgende:
Ik heb juist een uitkering zodat ik geen werk hoef te zoeken
Welk uitkering? Er zijn verschillenden soorten uitkeringen..quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:57 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Uitkering hebben en zwartwerken.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je kan werken vind ik een uitkering schandalig. Zeker in deze tijd waarbij er zat banen zijn. Dan maar even niet zo’n leuke baan of even wat minder verdienen, alles beter dan onnodig je handje ophouden.
Voor degene die echt niet kunnen werken ben ik voor een fatsoenlijke uitkering. En ik vind dat je ook met bv schoonmaakwerk of productie werk normaal rond moet kunnen komen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:24 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze de uitkeringen wat hoger gooien hoef je ook niet zoveel te doen
Iemand heeft een serie op sbs6 gemistquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Voor degene die echt niet kunnen werken ben ik voor een fatsoenlijke uitkering. En ik vind dat je ook met bv schoonmaakwerk of productie werk normaal rond moet kunnen komen.
Maar je zou wat trots in je lijf moeten hebben en niet je handje onnodig ophouden.
Ik mis alles op sbs6.quote:
Heb al jaren geen tvabbo meer maar dat is de beste serie ooitquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik mis alles op sbs6.
Kijk in het geheel vrij weinig tv, heb echt een bloed hekel aan reclame, maar bij sbs6 is wat er tussen de reclames door komt ook maar zelden de moeite waard.
Dan behoord dat tot de zelden de moeite waard. En heb ik het jammer genoeg gemist.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb al jaren geen tvabbo meer maar dat is de beste serie ooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |