abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205223340
Beste filmliefhebbers,

Al jaren heb ik een grote fascinatie voor buitenaardse activiteiten, dit volg ik actief en ik kan er nooit genoeg van krijgen, het is een soort geloof. Ik heb een grote interesse over onderwerpen, waar wij als mens eigenlijk niet zo heel veel over weten (zoals UFO's), of aan het uitzoeken zijn hoe het precies zit. Verhalen van mensen die dus echt iets mee hebben gemaakt, of iets hebben gezien fascineert mij dan ook echt ten alle tijden, dit is gekomen omdat ik lang geleden als kind iets heb mee gemaakt waar ik nooit achter zal komen wat dat precies was. Hier over wil ik in dit topic niet op in gaan, maar ben ik benieuwd naar echte serieuze aanraders qua films, docu's en series die ik wellicht nog niet heb gezien.

Ik zelf volg nu het derde nieuwe seizoen van Skinwalker Ranch. Dit is echt zo'n serie die iedere aflevering ontzettend blijft boeien, omdat dit gericht is op realistische geheimen, oude verhalen van omwonende, bizarre gebeurtenissen en vreemde resultaten wat betreft zeer hoge stralingen en waarnemingen. Dit maakt het voor mij een waanzinnige serie. Een andere serie die ik geweldig vind en heb gezien op Disney+ is UFO Europe: The Untold Stories, Deze serie gaat over verschillende inwoners in Europa die ieder hun eigen verhaal hebben op het gebied van UFO's. Met behulp van bewijsmateriaal en serieuze verhalen is dit ook echt een serie om van te snoepen, mits je er van houd. In deze serie is er wel gebruik gemaakt van computer geanimeerde reconstructies om de situaties beter in beeld te brengen, maar dat vind ik niet erg. Dit is wat mij betreft een serie die geloofwaardig over komt, graag wil ik meer van dit soort series zien.

Nu mijn vraag aan jullie, kenners met dezelfde interesse en passie voor dit onderwerp en dan eigenlijk alleen over geloofwaardige verhalen die zo realistisch mogelijk gepresenteerd worden, verhalen die gebaseerd zijn op waargebeurde verhalen of waarnemingen of onderzoeken. Welke documentaire, film en/of serie moet ik echt gaan checken? Bijv. locaties waar echt een geschiedenis aan vast zit in combinatie met buitenaardse activiteiten, daar zou ik graag meer van willen zien.

Bedankt voor het lezen en mocht je een of meerdere aanraders hebben, let me know!
pi_205224332
Arrival uit 2016, was serieuze sci-fi film, die je gezien moet hebben.
pi_205224559
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:09 schreef christmastsunami het volgende:
Arrival uit 2016, was serieuze sci-fi film, die je gezien moet hebben.
Heb ik! 👍
pi_205225299
Deze natuurlijk:
Blijft een heerlijk verhaal van Bob Lazar, de UFO technicus bij Area 51!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_205225860
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Deze natuurlijk:
Blijft een heerlijk verhaal van Bob Lazar, de UFO technicus bij Area 51!
Klopt, hele goeie deze!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')