abonnement Unibet Coolblue
pi_205222103
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 15:16 schreef torentje het volgende:

[..]
De religieuzen zijn begonnen met het kwetsen van normale mensen die niet willen geloven, door overal op de wereld religieuze tekens te plaatsen.
pi_205222203
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 13:13 schreef -XOR- het volgende:
Dat kan helemaal niet.
Waarom niet?
2.
pi_205223288
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:21 schreef laforest het volgende:
Mensen die uitflippen omdat een boek in de fik wordt gestoken. Gewoon een boek van een drukkerij. Niks speciaals aan. :')
Niet weten dat allah over alle Koraans heen pist zodat ze heilig worden :')
pi_205223655
"We kunnen niemand terugsturen, dit is de toekomst en dat moet je maar accepteren"

Alles kan als je het maar graag genoeg wil.

Natuurlijk zijn het weer dezelfde types die hier de kant van de zielige moslims kiezen en niet snappen dat juist dit soort dingen bedoelt zijn om naieve (alhoewel kwaadaardig een beter woord lijkt te zijn) mensen als jullie wakker te schudden.

[ Bericht 0% gewijzigd door GoogleFactChecker op 03-07-2022 18:05:30 ]
  zondag 3 juli 2022 @ 17:49:34 #55
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205225313
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat zullen we doen? Nekschot?
Welnee wij zijn toch geen moslims ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 3 juli 2022 @ 17:54:28 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205225401
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Welnee wij zijn toch geen moslims ?
Oke.
Wat gaan we doen aan een moslim die hier is geboren en gaat schuimbekken als een Koran in de fik wordt gezet?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:10:21 #57
3542 Gia
User under construction
pi_205225745
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:50 schreef RAVW het volgende:

[..]
Valt onder godslastering .. dus daar kun je wel voor opgepakt worden
Kun je dat aantonen? Kan er namelijk wettelijk niets over vinden.

Gevonden: https://www.njb.nl/wetgev(...)erbod-godslastering/

Het verbod op godslastering is in 2014 uit de wet geschrapt. We mogen godslasteren zoveel als we willen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gia op 03-07-2022 18:18:02 ]
pi_205225852
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oke.
Wat gaan we doen aan een moslim die hier is geboren en gaat schuimbekken als een Koran in de fik wordt gezet?
De Koran niet in de fik zetten? Of is dat een te moeilijke oplossing voor je om te bedenken? Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:18:40 #59
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205225916
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Kun je dat aantonen? Kan er namelijk wettelijk niets over vinden.

Gevonden: https://www.njb.nl/wetgev(...)erbod-godslastering/
ja maar lees ook weer stukken dat ze het hebben afgeschaft .. maar het is zeer onduidelijk
maar Ik weet niet beter of dat bepaalde dingen daar wel strafbaar zijn.
Zo niet is het uitlokken van geweld of aanzetten tot haat. En dat mag zeker niet
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 3 juli 2022 @ 18:21:04 #60
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205225957
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:35 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]

🤔
Zijn dat bijbels?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:21:23 #61
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205225961
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:10 schreef Gia het volgende:

Het verbod op godslastering is in 2014 uit de wet geschrapt. We mogen godslasteren zoveel als we willen.
Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar iets in de brand moet zetten
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 3 juli 2022 @ 18:21:30 #62
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205225964
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oke.
Wat gaan we doen aan een moslim die hier is geboren en gaat schuimbekken als een Koran in de fik wordt gezet?
Niks. Dat is ook beter voor je gezondheid.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:28:40 #63
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205226136
quote:
4s.gif Op zondag 3 juli 2022 15:08 schreef SpaceOddity het volgende:
Waarom verbrand die idioot dan geen bijbel?
Kon ie nog gewoon rustig over straat, niets aan de hand.

Waarom kon Patty niet gewoon een tekening van een random christen tonen.
Nu is z'n hoofd er af, dat zag men van te voren al aan komen. Dan ben je natuurlijk een beetje heel erg dom.

Waarom konden ze bij Hebdo niet gewoon alleen spotprenten over Boeddha plaatsen en verder niet?
De redactie als beesten afgeslacht, wat een domme kneuzen.

Waarom kon van Gogh nou niet gewoon een kritische film over de Jehova's getuigen maken?
Nu is die dikke provocateur midden op straat als een varken afgeslacht.

Waarom kan Wilders nou gewoon niet kritiek geven op alleen het christendom als ie zonodig gelovigen wil pesten?
Nu moet ie al bijna 20 jaar zonder vrijheid leven.

Waarom moeten homo's zonodig provocerend elkaars hand vast houden zoals gewone hetero's dat ook doen? Waarom moeten vrouwen zonodig over straat in kleding waar je blote huid kunt zien?

SNAP DAT NOU EENS DOMME SUKKELS. ALS IEDEREEN GEWOON BRAAF MEE BUIGT MET DE ISLAM, DAN VALT HET BEST MEE MET HET LASTIG VALLEN, DREIGEN EN HET GEWELD.

Maar nee, "provoceren", "provoceren", "provoceren" en "kwetsen", "kwetsen", "kwetsen".

Kijk, in COA's geven ze tenminste het goede voorbeeld; daar krijgen homo's en afvalligen van de islam te horen dat ze dat gewoon geheim moeten houden. Nergens last van! En als je niet wil dat jouw kinderen in aanraking komen met vergiftigde kinder breintjes, dan doe je net zoals Femke Halsema en doe je je kids snel naar een andere school met minder (nog beter; géén) moslimkindjes. ^O^

Daarom; laten we voor de islam en voor moslims een uitzondering maken, en laten we er met ons allen voor zorgen dat er voor hun hier niets -maar dan ook echt niets- is, waar zij (eventueel) aanstoot aan zouden kunnen nemen.

Nu zal er natuurlijk vanuit islamitische hoek altijd wel (dreiging van) barbaars geweld komen met tal van onschuldige slachtoffers, zoals toen in parijs, Nice, een paar keer Londen, paar keer hier en daar, maar dat scheelt dan toch al een klein beetje.

En een "evenwichtige" multiculti samenleving met de islam erbij komt nu eenmaal met een prijs. Een ernstige beperking van de vrijheden zoals wij die inmiddels kennen, (dreiging van) barbaars geweld bij vermeende provocatie, onschuldige slachtoffers bij terreur (ook al is het je eigen kind/partner wat daarbij komt te overlijden) want gewoon omdat "islam".

Maar zoals je ziet; dat is iets waar men toe bereid is om te betalen.

Prima.
"Maar zoals je ziet; dat is iets waar men toe bereid is om te betalen."

Als zouden Nederlanders zich daar ooit tegen gaan verzetten, ( wat nooit gaat gebeuren, want die zijn niet van de bank af te slaan) dan nog zouden ze het niet winnen van Islamieten, die zijn echt veel fanatieker. Daarbij vergeleken zijn Nederlanders watjes.

..en ik ben zelf ook Nederlandse ja.

..en ik snap helemaal wat je bedoelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door tesssssssss op 03-07-2022 18:39:41 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator zondag 3 juli 2022 @ 18:32:57 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_205226229
quote:
4s.gif Op zondag 3 juli 2022 15:08 schreef SpaceOddity het volgende:
Waarom verbrand die idioot dan geen bijbel?
Kon ie nog gewoon rustig over straat, niets aan de hand.

Waarom kon Patty niet gewoon een tekening van een random christen tonen.
Nu is z'n hoofd er af, dat zag men van te voren al aan komen. Dan ben je natuurlijk een beetje heel erg dom.

Waarom konden ze bij Hebdo niet gewoon alleen spotprenten over Boeddha plaatsen en verder niet?
De redactie als beesten afgeslacht, wat een domme kneuzen.

Waarom kon van Gogh nou niet gewoon een kritische film over de Jehova's getuigen maken?
Nu is die dikke provocateur midden op straat als een varken afgeslacht.

Waarom kan Wilders nou gewoon niet kritiek geven op alleen het christendom als ie zonodig gelovigen wil pesten?
Nu moet ie al bijna 20 jaar zonder vrijheid leven.

Waarom moeten homo's zonodig provocerend elkaars hand vast houden zoals gewone hetero's dat ook doen? Waarom moeten vrouwen zonodig over straat in kleding waar je blote huid kunt zien?

SNAP DAT NOU EENS DOMME SUKKELS. ALS IEDEREEN GEWOON BRAAF MEE BUIGT MET DE ISLAM, DAN VALT HET BEST MEE MET HET LASTIG VALLEN, DREIGEN EN HET GEWELD.

Maar nee, "provoceren", "provoceren", "provoceren" en "kwetsen", "kwetsen", "kwetsen".

Kijk, in COA's geven ze tenminste het goede voorbeeld; daar krijgen homo's en afvalligen van de islam te horen dat ze dat gewoon geheim moeten houden. Nergens last van! En als je niet wil dat jouw kinderen in aanraking komen met vergiftigde kinder breintjes, dan doe je net zoals Femke Halsema en doe je je kids snel naar een andere school met minder (nog beter; géén) moslimkindjes. ^O^

Daarom; laten we voor de islam en voor moslims een uitzondering maken, en laten we er met ons allen voor zorgen dat er voor hun hier niets -maar dan ook echt niets- is, waar zij (eventueel) aanstoot aan zouden kunnen nemen.

Nu zal er natuurlijk vanuit islamitische hoek altijd wel (dreiging van) barbaars geweld komen met tal van onschuldige slachtoffers, zoals toen in parijs, Nice, een paar keer Londen, paar keer hier en daar, maar dat scheelt dan toch al een klein beetje.

En een "evenwichtige" multiculti samenleving met de islam erbij komt nu eenmaal met een prijs. Een ernstige beperking van de vrijheden zoals wij die inmiddels kennen, (dreiging van) barbaars geweld bij vermeende provocatie, onschuldige slachtoffers bij terreur (ook al is het je eigen kind/partner wat daarbij komt te overlijden) want gewoon omdat "islam".

Maar zoals je ziet; dat is iets waar men toe bereid is om te betalen.

Prima.
Hulde voor deze doordachte en alles samenvattende post.
pi_205226346
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als zouden Nederlanders zich daar ooit tegen gaan verzetten, ( wat nooit gaat gebeuren, want die zijn niet van de bank af te slaan) dan nog zouden ze het niet winnen van Islamieten, die zijn echt veel fanatieker. Daarbij vergeleken zijn Nederlanders watjes.

..en ik ben zelf ook Nederlandse ja.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als zouden Nederlanders zich daar ooit tegen gaan verzetten, ( wat nooit gaat gebeuren, want die zijn niet van de bank af te slaan) dan nog zouden ze het niet winnen van Islamieten, die zijn echt veel fanatieker. Daarbij vergeleken zijn Nederlanders watjes.

..en ik ben zelf ook Nederlandse ja.
Religieuzen komen meestal niet alleen, zijn altijd met een overmacht. Het bewijs daarvoor is toch wel de achterlijkheid in het land?
  zondag 3 juli 2022 @ 18:42:14 #66
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205226391
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:39 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Religieuzen komen meestal niet alleen, zijn altijd met een overmacht. Het bewijs daarvoor is toch wel de achterlijkheid in het land?
Ja, ik snap ook niet dat mensen gewoon met eigen ogen zien dat overal in de wereld oorlogen zijn om religie, en dan ze er dan toch zoveel samen in zo een klein landje (Nederland) willen proppen en dan denken dat dat goed blijft gaan.

Daar kan ik echt met mijn pet niet bij.

....en als je dat zegt ben je een racist.

Nou ja, ik heb het net gezegd, dus. Kom maar door, allemaal.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:43:59 #67
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205226417
Vergissing.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:58:30 #68
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205226608
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oke.
Wat gaan we doen aan een moslim die hier is geboren en gaat schuimbekken als een Koran in de fik wordt gezet?
Zei ik toch al ? Gewoon op grote schaal dus overal door veel mensen die boeken in de fik laten steken dan wennen ze er maar aan. Ze kunnen wel enkele mensen lastig vallen maar als het er heel erg veel worden dan gaat dat ze domweg niet meer lukken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 3 juli 2022 @ 19:07:06 #69
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205226714
Nou.. zouden ze in Denemarken wraak genomen hebben?

NWS / NU: Shooting in winkelcentrum Kopenhagen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 3 juli 2022 @ 19:07:48 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205226720
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Zei ik toch al ? Gewoon op grote schaal dus overal door veel mensen die boeken in de fik laten steken dan wennen ze er maar aan. Ze kunnen wel enkele mensen lastig vallen maar als het er heel erg veel worden dan gaat dat ze domweg niet meer lukken.
En jij denkt dat de overheid en de politie de burgers dan beschermen?
Lol.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205226820
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 18:42 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, ik snap ook niet dat mensen gewoon met eigen ogen zien dat overal in de wereld oorlogen zijn om religie, en dan ze er dan toch zoveel samen in zo een klein landje (Nederland) willen proppen en dan denken dat dat goed blijft gaan.

Daar kan ik echt met mijn pet niet bij.

....en als je dat zegt ben je een racist.

Nou ja, ik heb het net gezegd, dus. Kom maar door, allemaal.
Wat is geloofwaardiger dat de mensen in de tweede kamer die toch een vrij hoge intelligentie hebben allemaal naief zijn en gewoon niet beter weten ook al heeft de geschiedenis dit keer op keer bewezen en zien we het in elk land om ons heen gebeuren.

Of dat deze intelligente mensen dondersgoed weten wat ze doen en dit niet naïviteit maar kwaadaardigheid is?

Ik gok op het eerste want ik ben natuurlijk geen wappie ofzo dat zou ik echt erg vinden als dezelfde mensen die dit volk met open armen binnen willen halen mij een wappie zouden vinden, dan zou ik me echt vet schamen.
pi_205226851
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Met een Koranverbranding kwets je mensen om het kwetsen, dat is erg onbeschaafd naast dat het ook nog eens geweld kan uitlokken. Echt zo'n laffe rechtsboyactie om zo'n koran in de fik te steken in een achterbuurt zodat Mo en Achmed auto's in de fik gaan steken. En dan niet de auto van rechtsboy de pyromaan, nee die is dan al lang en breed terug in zijn blanke rijke wijk. De auto's van Kofi en Friday zullen branden. Twee vliegen in een klap: boze moslims en verdrietige negers. De rechtsen kunnen dan hun geluk weer niet op.
Lul toch niet zo stom, kwetsen omdat een boekje in de brand staat? Papier dus he.
Hallo
pi_205226995
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 13:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat kan helemaal niet. Dat het in eerste instantie al niet handig was om zoveel mensen te importeren en toe te laten die uit een cultuur komen die niet goed verenigbaar is met de Westerse lijkt me duidelijk, maar om dat aan te willen tonen door te zorgen dat onschuldigen leed ondervinden is zeer onethisch.
Niet met deze instelling.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205227014
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:35 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]

🤔
CD-brander :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205227181
Weer aardig geveegd zo te zien :')

Enfin, importeer gewelddadigheid, krijg gewelddadigheid.
  zondag 3 juli 2022 @ 20:06:28 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205227412
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:17 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Wat is geloofwaardiger dat de mensen in de tweede kamer die toch een vrij hoge intelligentie hebben allemaal naief zijn en gewoon niet beter weten ook al heeft de geschiedenis dit keer op keer bewezen en zien we het in elk land om ons heen gebeuren.
Nee die hebben geen last van wit/bruin/geel/groen laaggeschoold tuig.
Die wonen meestal in nette wijken waar mensen van buitenlandse komaf wel fatsoenlijk zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 3 juli 2022 @ 20:27:22 #77
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_205227650
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Met een Koranverbranding kwets je mensen om het kwetsen, dat is erg onbeschaafd naast dat het ook nog eens geweld kan uitlokken. Echt zo'n laffe rechtsboyactie om zo'n koran in de fik te steken in een achterbuurt zodat Mo en Achmed auto's in de fik gaan steken. En dan niet de auto van rechtsboy de pyromaan, nee die is dan al lang en breed terug in zijn blanke rijke wijk. De auto's van Kofi en Friday zullen branden. Twee vliegen in een klap: boze moslims en verdrietige negers. De rechtsen kunnen dan hun geluk weer niet op.
Moslima's kwetsen mij door met hun hoofddoekje uit te dragen dat ze aanhanger zijn van een uiterst intolerant geloof. Dus dan is het ook logisch dat ik die van hun kop ga trekken en in de fik ga steken? En voordat je hier op antwoord: Nee, dat zou een debiele actie van mij zijn.

Net zo debiel als deze actie als vergelding voor het verbranden van een paar fucking blaadjes.

Moslims moet gewoon eens wat eelt op hun ziel groeien of bij zichzelf nagaan waarom hun en hun broeders zo reageren. En wellicht eens evalueren en concluderen dat hun middeleeuwse geloof aan vernieuwing toe is, of liever nog die debieliteit helemaal vergeten en wat van hun leven gaan maken. Stelletje achterlijke debielen. :')
pi_205227658
Als je niet wil dat je boek verbrandt wordt moet je er zuinig op zijn en niet aan iedereen verkopen of uitdelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 3 juli 2022 @ 20:38:29 #79
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_205227761
quote:
4s.gif Op zondag 3 juli 2022 15:08 schreef SpaceOddity het volgende:
Waarom verbrand die idioot dan geen bijbel?
Kon ie nog gewoon rustig over straat, niets aan de hand.

Waarom kon Patty niet gewoon een tekening van een random christen tonen.
Nu is z'n hoofd er af, dat zag men van te voren al aan komen. Dan ben je natuurlijk een beetje heel erg dom.

Waarom konden ze bij Hebdo niet gewoon alleen spotprenten over Boeddha plaatsen en verder niet?
De redactie als beesten afgeslacht, wat een domme kneuzen.

Waarom kon van Gogh nou niet gewoon een kritische film over de Jehova's getuigen maken?
Nu is die dikke provocateur midden op straat als een varken afgeslacht.

Waarom kan Wilders nou gewoon niet kritiek geven op alleen het christendom als ie zonodig gelovigen wil pesten?
Nu moet ie al bijna 20 jaar zonder vrijheid leven.

Waarom moeten homo's zonodig provocerend elkaars hand vast houden zoals gewone hetero's dat ook doen? Waarom moeten vrouwen zonodig over straat in kleding waar je blote huid kunt zien?

SNAP DAT NOU EENS DOMME SUKKELS. ALS IEDEREEN GEWOON BRAAF MEE BUIGT MET DE ISLAM, DAN VALT HET BEST MEE MET HET LASTIG VALLEN, DREIGEN EN HET GEWELD.

Maar nee, "provoceren", "provoceren", "provoceren" en "kwetsen", "kwetsen", "kwetsen".

Kijk, in COA's geven ze tenminste het goede voorbeeld; daar krijgen homo's en afvalligen van de islam te horen dat ze dat gewoon geheim moeten houden. Nergens last van! En als je niet wil dat jouw kinderen in aanraking komen met vergiftigde kinder breintjes, dan doe je net zoals Femke Halsema en doe je je kids snel naar een andere school met minder (nog beter; géén) moslimkindjes. ^O^

Daarom; laten we voor de islam en voor moslims een uitzondering maken, en laten we er met ons allen voor zorgen dat er voor hun hier niets -maar dan ook echt niets- is, waar zij (eventueel) aanstoot aan zouden kunnen nemen.

Nu zal er natuurlijk vanuit islamitische hoek altijd wel (dreiging van) barbaars geweld komen met tal van onschuldige slachtoffers, zoals toen in parijs, Nice, een paar keer Londen, paar keer hier en daar, maar dat scheelt dan toch al een klein beetje.

En een "evenwichtige" multiculti samenleving met de islam erbij komt nu eenmaal met een prijs. Een ernstige beperking van de vrijheden zoals wij die inmiddels kennen, (dreiging van) barbaars geweld bij vermeende provocatie, onschuldige slachtoffers bij terreur (ook al is het je eigen kind/partner wat daarbij komt te overlijden) want gewoon omdat "islam".

Maar zoals je ziet; dat is iets waar men toe bereid is om te betalen.

Prima.
Spijker/kop dit. Dit is wat luitjes als XOR het liefste zien. En dan deze man die van de weg geramd wordt als een laffe rat beschrijven. :')

De mensen die wegkijken en dit soort dingen bagatelliseren zijn de echte laffe ratten. En, als het er op aan komt, ook de eersten die onthoofd worden want moslims hebben het niet zo op slappelingen. Die begrijpen maar 1 ding GEWELD. Ik hoop het niet, maar mocht het ooit zo ver komen zal ik mijn huid iig duur verkopen.
  zondag 3 juli 2022 @ 20:49:35 #80
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205227895
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 20:38 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Spijker/kop dit. Dit is wat luitjes als XOR het liefste zien. En dan deze man die van de weg geramd wordt als een laffe rat beschrijven. :')

De mensen die wegkijken en dit soort dingen bagatelliseren zijn de echte laffe ratten. En, als het er op aan komt, ook de eersten die onthoofd worden want moslims hebben het niet zo op slappelingen. Die begrijpen maar 1 ding GEWELD. Ik hoop het niet, maar mocht het ooit zo ver komen zal ik mijn huid iig duur verkopen.
XOR bagataliseert niets, hij vindt die koranverbrand actie gewoon provocerend. Wat is nu het punt dat die kerel wilde maken? Dat moslims kut zijn? Poeh poeh, wat een ontdekking hoor.

Hetzelfde effect krijg je als ik naar een café ga vol met motorbendeleden en met die lui ruzie ga zoeken en daarna ga wegrennen. "Kijk!! die motorbende zit vol met agressievelingen!!".
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205228067
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 20:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
XOR bagataliseert niets, hij vindt die koranverbrand actie gewoon provocerend. Wat is nu het punt dat die kerel wilde maken? Dat moslims kut zijn? Poeh poeh, wat een ontdekking hoor.

Hetzelfde effect krijg je als ik naar een café ga vol met motorbendeleden en met die lui ruzie ga zoeken en daarna ga wegrennen. "Kijk!! die motorbende zit vol met agressievelingen!!".
Ruzie ga zoeken =/= een boek verbranden, ook zal die motorbende je niet vermoorden, misschien een paar klappen geven. En het is ook wel typisch dat je de meest gevaarlijke mensen in onze samenleving moet vergelijken met de gemiddelde moslim omdat 95% van de Nederlanders niet geweldadig zou reageren op woorden of het verbranden van een boekje.

[ Bericht 8% gewijzigd door sp3c op 04-07-2022 18:34:34 ]
  zondag 3 juli 2022 @ 21:13:51 #82
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205228231
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 20:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
XOR bagataliseert niets, hij vindt die koranverbrand actie gewoon provocerend. Wat is nu het punt dat die kerel wilde maken? Dat moslims kut zijn? Poeh poeh, wat een ontdekking hoor.

Hetzelfde effect krijg je als ik naar een café ga vol met motorbendeleden en met die lui ruzie ga zoeken en daarna ga wegrennen. "Kijk!! die motorbende zit vol met agressievelingen!!".
Dit inderdaad. Dat die moslims die de boel in de fik gaan zitten steken debiel zijn dat lijkt me vrij evident en dat die zich in relatief grote getale onder moslims bevinden is echt allang bekend en bedenken om een koran in de hens steken is bepaald geen originele gedachte. Juist omdat dat zo'n beproefd recept is, en bekend is dat daar veel onschuldigen in dezelfde wijk (die het doorgaans toch al niet breed hebben) de gevolgen van mogen dragen mag je best nadenken over je verantwoordelijkheid daarin. Als hij echt ballen had gehad had hij het filmpje in zijn eigen wijk opgenomen, op internet gezet en geroepen "come at me". Nu probeerde hij de gevolgen af te wentelen op anderen, dat vond ik rattig.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205228654
We zijn echt ver heen dat zo'n groot deel van dit topic gevuld is met mensen die een moordaanslag goedpraten, omdat iemand zo gemeen is geweest om zijn eigen fantasieboekje te slopen.
pi_205228660
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 21:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Dat die moslims die de boel in de fik gaan zitten steken debiel zijn dat lijkt me vrij evident en dat die zich in relatief grote getale onder moslims bevinden is echt allang bekend en bedenken om een koran in de hens steken is bepaald geen originele gedachte. Juist omdat dat zo'n beproefd recept is, en bekend is dat daar veel onschuldigen in dezelfde wijk (die het doorgaans toch al niet breed hebben) de gevolgen van mogen dragen mag je best nadenken over je verantwoordelijkheid daarin. Als hij echt ballen had gehad had hij het filmpje in zijn eigen wijk opgenomen, op internet gezet en geroepen "come at me". Nu probeerde hij de gevolgen af te wentelen op anderen, dat vond ik rattig.
of die booslims laten gewoon een keer dingen gaan ipv aanstoot nemen aan alles wanneer het over de islam gaat. Als die lui ballen zouden hebben (en wat verantwoordelijkheid) hadden ze dat al lang gedaan want de armen lijden er nu onder en dat is sneu.
pi_205228745
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:50 schreef -XOR- het volgende:
Met een Koranverbranding kwets je mensen om het kwetsen, dat is erg onbeschaafd naast dat het ook nog eens geweld kan uitlokken. Echt zo'n laffe rechtsboyactie om zo'n koran in de fik te steken in een achterbuurt zodat Mo en Achmed auto's in de fik gaan steken. En dan niet de auto van rechtsboy de pyromaan, nee die is dan al lang en breed terug in zijn blanke rijke wijk. De auto's van Kofi en Friday zullen branden. Twee vliegen in een klap: boze moslims en verdrietige negers. De rechtsen kunnen dan hun geluk weer niet op.
Extreem stukje modern "progressief" racisme deze post. Niet Mo en Achmed zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag, maar de blanke man die niet eens meer in de buurt is. Zie je moslims wel als volwaardige mensen?
  zondag 3 juli 2022 @ 23:09:43 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205230025
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 21:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Extreem stukje modern "progressief" racisme deze post. Niet Mo en Achmed zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag, maar de blanke man die niet eens meer in de buurt is. Zie je moslims wel als volwaardige mensen?
Mo en Achmed bestaan niet, ik heb ze verzonnen en ik ontsla de daders ook niet van de verantwoordelijkheid van hun eigen gedrag.

Maar om je een tegenvraag te stellen: stel je voor dat volgende week zaterdagavond Sjoerd Sjoerdsma op het marktplein van Doetinchem een poster van boer Koekoek komt verbranden nadat hij dit op Twitter heeft aangekondigd. Vervolgens komt er een meute boze boeren op af die nadat Sjoerdsma zijn verbranding heeft voltooid op hem afkomt en springt hij een auto in die er met piepende banden snel vandoor gaat. De boeren blijven gefrustreerd achter en reageren zich vervolgens af op alles dat zich op het marktplein bevindt. Zou je Sjoerdsma dan niet een beetje een lul vinden?
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 3 juli 2022 @ 23:46:58 #87
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_205230430
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mo en Achmed bestaan niet, ik heb ze verzonnen en ik ontsla de daders ook niet van de verantwoordelijkheid van hun eigen gedrag.

Maar om je een tegenvraag te stellen: stel je voor dat volgende week zaterdagavond Sjoerd Sjoerdsma op het marktplein van Doetinchem een poster van boer Koekoek komt verbranden nadat hij dit op Twitter heeft aangekondigd. Vervolgens komt er een meute boze boeren op af die nadat Sjoerdsma zijn verbranding heeft voltooid op hem afkomt en springt hij een auto in die er met piepende banden snel vandoor gaat. De boeren blijven gefrustreerd achter en reageren zich vervolgens af op alles dat zich op het marktplein bevindt. Zou je Sjoerdsma dan niet een beetje een lul vinden?
Mooi puur hypothetisch verhaal dit. Omdat het boeren een fucking worst zou zijn als iemand een poster van boer koekkoek zou verbranden. Dus zoals gewoonlijk maak je weer een valse vergelijking. Omdat je je zwakke verhaal nog enigzins gewicht denkt mee te geven hierdoor. :')

Zorgwekkend dat jij blijkbaar niet ziet dat een paar papiertjes die je zelf in eigendom hebt verbranden totaal niet in verhouding staat tot het in de fik steken van andermans auto's of moordaanslagen plegen. Het maakt geen flying fuck uit of je deze verbrandingen in de achterstandswijken van Malmö of bij het paleis op de dam doet. Dat moet nooit een reden zijn om auto's in de fik te steken of mensen te bedreigen/vermoorden.

En zoals hier al eerder genoemd, jij gedraagt je als een soort van kolonisator. Jij bepaalt dat we dit maar niet meer moeten doen omdat die domme moslimpjes zich niet kunnen helpen om als een idioot tekeer te gaan. :')
pi_205230461
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
Wat zullen we doen? Nekschot?
Ja, dit is dan weer jammer he. Ik schat jou hoger in dan dat je alleen met het extreme alternatief kunt komen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:54 schreef Harvest89 het volgende:
Oke.
Wat gaan we doen aan een moslim die hier is geboren en gaat schuimbekken als een Koran in de fik wordt gezet?
Niet veel.

Ja, in een ideale wereld; zeggen tegen die moslim dat je begrijpt dat die moslim het kut vind, en dan aan de ''provocateur'' vragen ''He waarom doe je dit nu en moet dit dan nu & hier?''. En dan met zn allen gezellig aan de thee en dan met wederzijds begrip en respect de dialoog aan gaan. c_/

Maar dikke vette helaas pindakaas; wij leven niet in een ideale wereld, en oprechte wederzijds begrip en respect is nagenoeg afwezig, en het zal ook nooit echt tot stand gaan komen. Ondanks dat ''wij'' als ''modern vrij westerlingen'' zo open minded en tolerant zijn en niets willen dan anderen lekker in hun waarde te laten. Leven en laten leven bla bla.

Als ik er bij zou staan, en de moslims (want in gevallen zoals dit staan ze nooit in hun uppie) zouden in schuimbek modus gaan, zou ik kunnen opperen dat het hun eigen keus is om hier te leven en dat hier niet de zelfde regels gelden als in islamitische landen en dat ze dat maar dienen te respecteren en daarmee basta. Omdraaien en doorlopen mensen, er valt hier niets te zien. Maar moslims gooien keer op keer op keer hun eigen glazen om door versterkt reactionair te reageren, als ware ze zich ook hier in islamitische contreien begeven. Wij vinden dat dan van niet, maar ja, allah is overal en allerheilig enz enz, en dan dus natuurlijk ook hier. Dus wat denken wij als misgeleide kaffirs hun nu wijs te kunnen maken? Niets. En zodoende dienen ook wij respect te hebben en te buigen. Zo niet, dan is dreiging een effectief middel. Dat dergelijke dreiging dan ook al meerdere keren in de realiteit ten uitvoering is gebracht maakt het nog vele malen effectiever.

Dussssss... Ja dan dient duidelijk gemaakt te worden dat wij niet toe geven aan (dreiging van) geweld als reactie op vermeende provocatie.

En hoe doet men dat? Tja... wat mij betreft, heel kinderachtig, maar juist door doel bewust op de provocatie knopjes te drukken en te zeggen ''het is jullie eigen keus om hier te leven en dus jullie eigen keus om geconfronteerd te worden met zaken die jullie niet aanstaan zoals kritiek en bespotting, deal with it op een moderne westerse manier, en zo niet ROT LEKKER OP DAN''.

Net zolang het moment daar is gekomen dat hier wonende moslims hun schouder ophalen bij vermeende provocatie en men niet meer hoeft te vrezen voor dodelijke vergelding. En Wilders weer op zn fietsje naar het werk kan.
Als er dan nog een idioot bij een moskee komt die de koran wil verbranden, zal ik het boek uit zn handen grissen en zeggen ''doe normaal gek, dit is nergens voor nodig''.

Het klinkt te mooi om waar te zijn. Is het ook. Want; gaat nooit gebeuren. Dus ja, wat dan? Mee buigen dan maar?
Wat jij?

quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 21:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nogmaals GoogleFactChecker, waar moet ik op stemmen?
Jij moet niets.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mo en Achmed bestaan niet, ik heb ze verzonnen en ik ontsla de daders ook niet van de verantwoordelijkheid van hun eigen gedrag.

Maar om je een tegenvraag te stellen: stel je voor dat volgende week zaterdagavond Sjoerd Sjoerdsma op het marktplein van Doetinchem een poster van boer Koekoek komt verbranden nadat hij dit op Twitter heeft aangekondigd. Vervolgens komt er een meute boze boeren op af die nadat Sjoerdsma zijn verbranding heeft voltooid op hem afkomt en springt hij een auto in die er met piepende banden snel vandoor gaat. De boeren blijven gefrustreerd achter en reageren zich vervolgens af op alles dat zich op het marktplein bevindt. Zou je Sjoerdsma dan niet een beetje een lul vinden?
Wat een raar voorbeeld. Men kan hier pas wat mee als dergelijke taferelen al meerder keren plaats gevonden zouden hebben. Want je gaat er maar vanuit dat ''de boeren'' (jeuh, iedereen over één kam -plotseling geen probleem meer) ook zo zouden reageren op zon dergelijk voorval. Een voorval en reactie wat nog nooit heeft plaats gevonden.

Hier kan niemand wat mee, puur dom gelul. En wat raar dat Harvest dit geliked heeft.

Overigens vind ik die Sjoerdsma niet een klein beetje een lul, maar een enorme.

Maar wel leuk dat je mn lieve Doetinchem even mentioned. O+
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205232104
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mo en Achmed bestaan niet, ik heb ze verzonnen en ik ontsla de daders ook niet van de verantwoordelijkheid van hun eigen gedrag.

Maar om je een tegenvraag te stellen: stel je voor dat volgende week zaterdagavond Sjoerd Sjoerdsma op het marktplein van Doetinchem een poster van boer Koekoek komt verbranden nadat hij dit op Twitter heeft aangekondigd. Vervolgens komt er een meute boze boeren op af die nadat Sjoerdsma zijn verbranding heeft voltooid op hem afkomt en springt hij een auto in die er met piepende banden snel vandoor gaat. De boeren blijven gefrustreerd achter en reageren zich vervolgens af op alles dat zich op het marktplein bevindt. Zou je Sjoerdsma dan niet een beetje een lul vinden?
Goed dat je even verduidelijkt dat Mo niet echt is. Dat is wel heel belangrijk voor jouw en mijn punt.

Sjoerdsma is een lul om heel veel redenen, maar als hij de ballen had om die actie van jou te doen zou hij stijgen in mijn achting. Mensen die starten met geweld zijn altijd zelf de schuldige partij. Maakt niet uit hoe of door wie ze zijn "uitgelokt". Het gaat hier om allemaal volwassen mensen, dan moet je jezelf beter kunnen beheersen dan op de basisschool.
  maandag 4 juli 2022 @ 10:25:28 #90
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205232132
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:12 schreef -XOR- het volgende:

Wat deze rechtsboy doet is dat hij weet dat er 's avonds een paar vrouwen met korte rokjes over straat zullen lopen dus gaat hij de banlieujeugd van tevoren eens flink lopen opfokken door ze geile plaatjes te laten zien.

Dit is je onderbouwing? Godverdomme, man. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_205232147
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:46 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Mooi puur hypothetisch verhaal dit. Omdat het boeren een fucking worst zou zijn als iemand een poster van boer koekkoek zou verbranden. Dus zoals gewoonlijk maak je weer een valse vergelijking. Omdat je je zwakke verhaal nog enigzins gewicht denkt mee te geven hierdoor. :')

Zorgwekkend dat jij blijkbaar niet ziet dat een paar papiertjes die je zelf in eigendom hebt verbranden totaal niet in verhouding staat tot het in de fik steken van andermans auto's of moordaanslagen plegen. Het maakt geen flying fuck uit of je deze verbrandingen in de achterstandswijken van Malmö of bij het paleis op de dam doet. Dat moet nooit een reden zijn om auto's in de fik te steken of mensen te bedreigen/vermoorden.

En zoals hier al eerder genoemd, jij gedraagt je als een soort van kolonisator. Jij bepaalt dat we dit maar niet meer moeten doen omdat die domme moslimpjes zich niet kunnen helpen om als een idioot tekeer te gaan. :')
Het is altijd wel grappig om te zien hoe je sommige groepen wel mag provoceren en anderen niet nee. Gek genoeg lijkt het onderscheid voornamelijk aan de huidskleur te liggen.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:52:39 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205233282
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is altijd wel grappig om te zien hoe je sommige groepen wel mag provoceren en anderen niet nee. Gek genoeg lijkt het onderscheid voornamelijk aan de huidskleur te liggen.
Wie zegt dat het niet mag?
Punt is dat je gewoon een klootzak bent als je dat doet. En het lost ook helemaal niets op.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:55:18 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205233311
quote:
4s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Ja, dit is dan weer jammer he. Ik schat jou hoger in dan dat je alleen met het extreme alternatief kunt komen.

Niemand komt met oplossingen. Jij ook niet.
quote:
4s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:53 schreef SpaceOddity het volgende:
En wat raar dat Harvest dit geliked heeft.

Helemaal niet raar. Boze moslims die schuimbekkend de islam willen verdedigen is niets nieuws. Het gaat om de provocatie er achter, totaal nutteloos.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205233518
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wie zegt dat het niet mag?
Punt is dat je gewoon een klootzak bent als je dat doet. En het lost ook helemaal niets op.
Deze meneer is bijna doodgereden, maar ja het is toch wel een lul he? Als de doodstraf voor provoceren niet zo erg is, dan zeg je toch wel duidelijk dat het niet mag wat jou betreft. Er is een probleem en dat probleem zijn de extreem lange tenen van bepaalde religekjes. Slaan ze de vrijheid van meningsuiting niet dood met de extreme slachtofferrol, dan zijn ze wel lichtontvlambaar in de openbare ruimte. Dat gaan we niet oplossen door ze, maar klakkeloos hun zin te geven en dit soort lullen zijn daar onderdeel van.
  maandag 4 juli 2022 @ 12:13:34 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205233574
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat gaan we niet oplossen door ze, maar klakkeloos hun zin te geven en dit soort lullen zijn daar onderdeel van.
We gaan het ook niet oplossen door een koran in brand te steken, het filmen, wachten op een rel, en dan als een laffe hond wegrijden.

Als zoiets zou helpen had ik zelf hoogpersoonlijk elke moskee en kerk in de fik gezet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 4 juli 2022 @ 12:52:05 #96
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_205234079
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
We gaan het ook niet oplossen door een koran in brand te steken, het filmen, wachten op een rel, en dan als een laffe hond wegrijden.

Als zoiets zou helpen had ik zelf hoogpersoonlijk elke moskee en kerk in de fik gezet.
Beter dan niks doen. Gewoon keer op keer laten zien wat voor achterlijk kutgeloof het is. Misschien dat ze dan op lange termijn een keer zelfreflectie krijgen. Al is die kans klein.

Weet je wel hoe we hier zo'n mooi vrij land geworden zijn? Door in de jaren 60 en 70 (vanuit de linkse hoek) keihard tegen heilige huisjes te schoppen en gelovigen/christendom voor lul te zetten/te beledigen. Dat heeft uiteindelijk de macht van de kerk in een groot deel van Nederland gebroken.

Het debiele is dat (een groot deel van) links nu juist als hardste een nog veel oerconservatievere achterlijke religie omarmd. :') En dat een deel van rechts Nederland zich juist hard afzet tegen deze idioten terwijl ze grotendeels zelf net zo conservatief zijn. :')

Jammer dat de groep linkse humanisten en echte socialisten blijkbaar zo'n beetje uitgestorven lijkt in Nederland.
  maandag 4 juli 2022 @ 14:05:40 #97
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205234816
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:52 schreef RealistAtheist het volgende:
Het debiele is dat (een groot deel van) links nu juist als hardste een nog veel oerconservatievere achterlijke religie omarmd. En dat een deel van rechts Nederland zich juist hard afzet tegen deze idioten terwijl ze grotendeels zelf net zo conservatief zijn.
Klopt. Het is wachten tot ze op dat punt bijdraaien. De Deense sociaaldemocraten doen het een stuk verstandiger.

Ik weiger echter om op rechtsconservatieve of neoliberale idioten te stemmen puur vanwege buitenlanderhaat. Als ik onder een autoritaire heilstaat wil leven verhuis ik wel naar Rusland of de VS.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205235232
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niemand komt met oplossingen. Jij ook niet.
[..]
Helemaal niet raar. Boze moslims die schuimbekkend de islam willen verdedigen is niets nieuws. Het gaat om de provocatie er achter, totaal nutteloos.
Er is geen oplossing. Maar ik kwam wel met een genuanceerder antwoord dan jouw nekschot. En wat niet de weg voorwaarts is, is dan maar schouders ophalen en gelaten mee buigen wegens het (dreigen met) barbaarse geweld.

De provocatie is niet nutteloos, aangezien het de ware onwenselijke aard van het islamitische beestje toont. Daarbij word er een signaal afgegeven dat er mensen hier zijn die gelukkig niet mee gaan buigen en toe geven onder de druk van terreur en geweld, en die dit ook nooit zullen doen.

Schuimbekken doet iedereen wel eens, maar dit is het punt; bleef het maar daar bij.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 14:05 schreef Harvest89 het volgende:

Ik weiger echter om op rechtsconservatieve of neoliberale idioten te stemmen puur vanwege buitenlanderhaat.
Hou op met dat "buitenlanderhaat" gehuil, het is vermoeiend en topic afleidend want daar heeft dit niks mee te doen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 4 juli 2022 @ 14:59:31 #99
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205235356
quote:
4s.gif Op maandag 4 juli 2022 14:47 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hou op met dat "buitenlanderhaat" gehuil, het is vermoeiend en topic afleidend want daar heeft dit niks mee te doen.
Ik zeg wat ik wil. Deal with it.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205235687
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 14:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zeg wat ik wil. Deal with it.
Nee, je verzint iets over vermeende ''buitenlanderhaat''.
Moet je zelf weten, maar dat is gewoon dom, want het slaat werkelijk waar nergens op.

En dan de rest van mijn post negeren.
Helemaal goed man.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')