Is die niet in Denemarken geboren?quote:Op zondag 3 juli 2022 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak gaan we de naam Rominger nog horen vandaag?
Die zullen vast ook dankbaar meelezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza deelt louter feitjes die ik al weet van R_R
Deenjel Martin die er in dit soort etappes altijd bij lag gaat uitleggen hoe je er in dit soort etappes niet bij moet liggen.quote:
rond 5:30 uurquote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wordt weer plannen met formule 1
Rond wanneer zijn we binnen?
Jeetje, is dat ook al populair in België?quote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wordt weer plannen met formule 1
Rond wanneer zijn we binnen?
Tennis (quote:Op zondag 3 juli 2022 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Precies tijdens de finish van F1 als daar niks raar gebeurt. Slechte planners allemaal weer!
Vast sinds er een Belg bovenaan staat.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, is dat ook al populair in België?
maar ik moet ook nog koken en eten en het huis opkuisen....quote:Op zondag 3 juli 2022 14:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tennis ()begint gelukkig wel pas na 6 uur.
Dan doe je dat nuquote:Op zondag 3 juli 2022 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maar ik moet ook nog koken en eten en het huis opkuisen....
Dat kan tegelijkertijdquote:Op zondag 3 juli 2022 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maar ik moet ook nog koken en eten en het huis opkuisen....
Ik denk een rustdag in Manila.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe komen de renners eigenlijk in Duinkerke? Ik zag net dat er blijkbaar zowel in Sonderborg als Duinkerke een minivliegveldje is. Vliegen ze dan gewoon met alle renners en wat begeleiders op 1 of 2 vluchten tussen die twee vliegvelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |