Voor die Franse ploegen begint de tour pas als ze weer op veilige bodem in Dunkerque zijnquote:Op zondag 3 juli 2022 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Als maar 1 renner interesse heeft in een vlucht op dag 3 van de Tour en die renner rijdt niet voor 1 van de kleine Franse ploegen, gaat er wel iets mis
Denen zijn zo beleefd en braaf. Ik was dus in Kopenhagen voor de Tourstart. Fietsers stoppen voor rood licht zelfs bij een totaal verlaten kruispunt. Als ze stoppen, houden ze hun hand op om te laten weten dat ze stoppen, zelfs als er niemand in de buurt isquote:Op zondag 3 juli 2022 13:54 schreef Zorro het volgende:
Geen dranghekken, iedereen aan de kant. Kunnen de achterlijke Fransen nog wat van leren.
Jij bent dus gewoon asociaalquote:Op zondag 3 juli 2022 13:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Denen zijn zo beleefd en braaf. Ik was dus in Kopenhagen voor de Tourstart. Fietsers stoppen voor rood licht zelfs bij een totaal verlaten kruispunt. Als ze stoppen, houden ze hun hand op om te laten weten dat ze stoppen, zelfs als er niemand in de buurt isEn ik daar keihard door rood fietsen natuurlijk, ze keken daar toch wel een beetje verbaasd op
Ze kunnen alleen wel zuipen als beesten
Maar echt, zo’n motor daar voor niks laten rijden is toch gewoon van publiek geld? En Berteele moet ook elke dag gevoerd en verschoond worden, waar wordt dat van betaald?quote:Op zondag 3 juli 2022 13:57 schreef wimderon het volgende:
Er staan veel Denen langs de weg en Cort heeft een bergpunt gepakt.
Bedankt voor deze informatie Karrel.
Een zeug?quote:Op zondag 3 juli 2022 14:02 schreef The_Undertone het volgende:
Varkenskop Carl heeft wel een lekker nichtje
dat heet pragmatischquote:
volgens mij waren er voor die molen wel hekken, maar stonden ze gewoon 3 man dik voor de hekken (en achter de hekken nog eens 5 man dik )quote:Op zondag 3 juli 2022 13:54 schreef Zorro het volgende:
Geen dranghekken, iedereen aan de kant. Kunnen de achterlijke Fransen nog wat van leren.
De reactie was niet serieus uiteraardquote:Op zondag 3 juli 2022 14:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat heet pragmatisch
als er werkelijk in de verste verte geen kip te zien is, is het een beetje raar om te stoppen
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar echt, zo’n motor daar voor niks laten rijden is toch gewoon van publiek geld? En Berteele moet ook elke dag gevoerd en verschoond worden, waar wordt dat van betaald?
ja, dit, en sommige wegen waren gewoon afgezet dus kon er ook geen verkeer aankomenquote:Op zondag 3 juli 2022 14:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat heet pragmatisch
als er werkelijk in de verste verte geen kip te zien is, is het een beetje raar om te stoppen
Beter dan Denemarken heb ik het in Europa nog niet gezien nee, maar onze fietsinfrastructuur staat daar nog wel heel ver boven hoor.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ja, het haalt het niet bij onze infrastructuur , maar ze zijn een goede 2de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |