Cort krijgt waarschijnlijk 20 minuten en dan gaan ze hem 10 meter voor de streep terugpakkenquote:Op zondag 3 juli 2022 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan er nog wat kermisploegen over een kwartier of half uur aanvallen om zichzelf in de kijker te rijden of is dit het beeld wat we krijgen voor de komende 174km?
Waardeloosquote:Op zondag 3 juli 2022 13:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Cort krijgt waarschijnlijk 20 minuten en dan gaan ze hem 10 meter voor de streep terugpakken
We missen Drone HopperGoden.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Als maar 1 renner interesse heeft in een vlucht op dag 3 van de Tour en die renner rijdt niet voor 1 van de kleine Franse ploegen, gaat er wel iets mis
quote:Op zondag 3 juli 2022 13:40 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik Cort was zou ik na de derde heuvel stoppen en een ijsje gaan eten #bahamontes
Sporza is eraan begonnen.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Is Sporza er al bij of is daar nog atletiek?
Of dat ze vergeten dat hij voorop rijdt en vervolgens iemand juichend de finish overkomt omdat hij denkt gewonnen te hebben. Bettiol genotquote:Op zondag 3 juli 2022 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou wel leuk zijn dat ze Cort als statement gewoon laten winnen.
Engeland stuurt wat bootjes.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe komen de renners eigenlijk in Duinkerke? Ik zag net dat er blijkbaar zowel in Sonderborg als Duinkerke een minivliegveldje is. Vliegen ze dan gewoon met alle renners en wat begeleiders op 1 of 2 vluchten tussen die twee vliegvelden?
Maandag vliegen de renners. Wagens gaan zondagavond al wegquote:Op zondag 3 juli 2022 13:44 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe komen de renners eigenlijk in Duinkerke? Ik zag net dat er blijkbaar zowel in Sonderborg als Duinkerke een minivliegveldje is. Vliegen ze dan gewoon met alle renners en wat begeleiders op 1 of 2 vluchten tussen die twee vliegvelden?
maar vliegen ze met een gecharterde vlucht tussen die twee vliegvelden of moeten ze tussen Aarhus en Brussel vliegen ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2022 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maandag vliegen de renners. Wagens gaan zondagavond al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |