abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 juli 2022 @ 21:30:36 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205228450
Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable - John F. Kennedy

https://nos.nl/artikel/24(...)dit-is-pas-het-begin

Sinds het begin van de oorlog wordt Rusland al geteisterd door mysterieuze branden en sabotageacties, vooral in het grensgebied met Oekraïne. Van explosies bij een munitiedepot tot beschietingen van een olieopslag: volgens kenners heeft het er alle schijn van dat Oekraïne daarachter zit.

Maar de aanvallen op rekruteringsbureaus door heel Rusland zijn het werk van radicaal-linkse groepen in de Russische samenleving, zegt de Russische oppositiepoliticus Ilja Ponomarjov. "Dit is nu nog een ongeorganiseerde grassroots-beweging verspreid door Rusland, en we zien het aantal incidenten toenemen. Ze worden steeds radicaler, deze brandjes zijn nog maar het begin."

Ponomarjov zegt contact te hebben met groepen die achter sommige aanvallen zitten. "Deze mensen zijn klaar met het geweldloze protest van de meer liberale oppositie. Ze zien niet in waarom ze ongewapend de straat op zouden gaan als ze dan opgepakt worden, in de cel belanden of een hoge boete krijgen."

De enige juiste weg voor hen is daarom gewelddadig verzet, aldus Ponomarjov. "We zien aanvallen op politieauto's en auto's van mediapersoonlijkheden die de oorlog steunen." Zo werd onlangs de auto in brand gestoken van een blogger die geld inzamelt voor de oorlog
pi_205228545
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 21:29 schreef capricia het volgende:
En de volgende brand in Rusland.

[ twitter ]
Een opgevoerde Neptune?
  zondag 3 juli 2022 @ 21:40:44 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205228578
Ik zou ook hard wegrennen.
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 3 juli 2022 @ 22:56:04 #54
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 3 juli 2022 @ 23:04:06 #55
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205229937
Rip Motorola & Givi
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 3 juli 2022 @ 23:07:20 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205229993
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Sukkels, allemaal.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 3 juli 2022 @ 23:11:26 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205230049
quote:
11s.gif Op zondag 3 juli 2022 21:40 schreef Perrin het volgende:
Ik zou ook hard wegrennen.
[ twitter ]
Tering _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 3 juli 2022 @ 23:15:15 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 3 juli 2022 @ 23:15:47 #60
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 3 juli 2022 @ 23:17:04 #61
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 3 juli 2022 @ 23:17:31 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205230433
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Gewonde Rus die over de grond kruipt kopt een artillery shell
[ twitter ]
:r Lijkt wel een ISIS filmpje met die muziek erachter. Lekker muziekje bij hoe mensen elkaar afslachten: een 'gewonde' soldaat die artillerie "kopt". Je moet behoorlijk geschift en onverschillig zijn als je dit soort teksten en filmpjes plaatst. Wordt het niet tijd om even afstand te nemen van dit topicreeks/oorlog?
  zondag 3 juli 2022 @ 23:49:41 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205230446
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:47 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
:r Lijkt wel een ISIS filmpje met die muziek erachter. Lekker muziekje bij hoe mensen elkaar afslachten: een 'gewonde' soldaat die artillerie "kopt". Je moet behoorlijk geschift en onverschillig zijn als je dit soort teksten en filmpjes plaatst. Wordt het niet tijd om even afstand te nemen van dit topicreeks/oorlog?
Het staat je vrij om afstand te nemen van deze reeks. Je hebt mijn toestemming. :7
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205230540
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 21:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Those who make peaceful revolution impossible will make violent revolution inevitable - John F. Kennedy

https://nos.nl/artikel/24(...)dit-is-pas-het-begin

Sinds het begin van de oorlog wordt Rusland al geteisterd door mysterieuze branden en sabotageacties, vooral in het grensgebied met Oekraïne. Van explosies bij een munitiedepot tot beschietingen van een olieopslag: volgens kenners heeft het er alle schijn van dat Oekraïne daarachter zit.

Maar de aanvallen op rekruteringsbureaus door heel Rusland zijn het werk van radicaal-linkse groepen in de Russische samenleving, zegt de Russische oppositiepoliticus Ilja Ponomarjov. "Dit is nu nog een ongeorganiseerde grassroots-beweging verspreid door Rusland, en we zien het aantal incidenten toenemen. Ze worden steeds radicaler, deze brandjes zijn nog maar het begin."

Ponomarjov zegt contact te hebben met groepen die achter sommige aanvallen zitten. "Deze mensen zijn klaar met het geweldloze protest van de meer liberale oppositie. Ze zien niet in waarom ze ongewapend de straat op zouden gaan als ze dan opgepakt worden, in de cel belanden of een hoge boete krijgen."

De enige juiste weg voor hen is daarom gewelddadig verzet, aldus Ponomarjov. "We zien aanvallen op politieauto's en auto's van mediapersoonlijkheden die de oorlog steunen." Zo werd onlangs de auto in brand gestoken van een blogger die geld inzamelt voor de oorlog
En hoe meer Russen er sneuvelen in Oekraïne, hoe meer soldaten Poetin nodig heeft, en hoe meer weerstand er komt.

quote:
Daar is Ponomarjov het mee eens. "Wat doen Oekraïense saboteurs in Vladivostok? Dat is onzin." Volgens hem komt het gewelddadige verzet vooral uit het armere, lager opgeleide deel van de bevolking, het segment waar ook een groot deel van de gerekruteerde militairen toe behoort. De activisten zien dat veel van die mannen sneuvelen in Oekraïne. Ook heeft die groep het meest te lijden onder de economische gevolgen van de oorlog en de sancties.

Verzet tegen de oorlog komt dus niet per se voort uit sympathie voor Oekraïne, concludeert Ponomarjov. Ze zijn tegen de oorlog omdat zij de gevolgen ervan ondervinden. "Deze groep wil vooral de Russische regering bestrijden. Daardoor komen hun belangen overeen met die van Oekraïne."
pi_205230628
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het staat je vrij om afstand te nemen van deze reeks. Je hebt mijn toestemming. :7
  maandag 4 juli 2022 @ 01:10:40 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205230680
Die Russische munitiedepots tientallen kilometers achter het front ploffen de laatste dagen als popcorn.

twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 4 juli 2022 @ 01:22:15 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205230699
Naar verluid ploft het een uur na de voltreffer nog steeds, was een forse opslag.
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 4 juli 2022 @ 01:34:10 #69
408813 crew  trein2000
pi_205230707
twitter

Misschien kan Joe er nog een paar sturen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 4 juli 2022 @ 01:37:28 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205230710
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 01:34 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan Joe er nog een paar sturen.
Ze verzetten veel werk daar idd.

Denk dat het ook niet rustig slaapt 's nachts als je je bij zo'n opslag gestationeerd bent.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205231919
Waarom wordt er niet gezegd dat radicale islamisten aan de zeide van Rusland vechten?

twitter
  maandag 4 juli 2022 @ 10:16:56 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205232049
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:05 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt er niet gezegd dat radicale islamisten aan de zeide van Rusland vechten?

[ twitter ]
Zijde.. Maar die gast is niet bepaald radicaal islamist met zijn gouden kraantjes en zijn tiktok-video's. Gewoon je doorsnee pimpende mafiabaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 04-07-2022 10:47:54 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205232314
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zijde.. Maar die gast is bepaald radicaal islamist met zijn gouden kraantjes en zijn tiktok-video's. Gewoon je doorsnee pimpende mafiabaas.
Maar misschien kunnen we het wel zo framen
  maandag 4 juli 2022 @ 10:58:30 #74
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205232506
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er is niemand die je verplicht dit topic te bezoeken hoor :)
Nouja, ik snap het wel dat het je pijn doet als je ziet dat de mensen waar je positief tegenaan kijkt granaten koppen. Ik heb hetzelfde gevoel als er een filmpje voorbij komt met Oekraïens leed.

Vraag is... How on earth kan je mededogen voelen bij dat volk?
En het hele Orc gedoe is gewoon een kopie kunstje van wat de Russen deden met al het genazi van ze. Dus daar over janken is wel bijzonder hypocriet :')
pi_205232530
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Vergelijkbaar met de kinderachtige trend iedere Rus een 'orc' te noemen in een poging iedere willekeurige dienstplichtige Rus die de dood in wordt gestuurd door zijn grote leider te reduceren tot een onmenselijk monster.

Je kunt slechts concluderen dat de westerse propaganda blijkbaar zeer goed aanslaat bij bepaalde types.
in elke oorlog krijgt de vijand een bijnaam van de troepen.

Die troepen zijn in een oorlog dagelijks bezig die vijand te doden, dus het is vrij normaal dat ze dat proberen te de-humaniseren.

daarom heten de Russische troepen in dit verhaal "Orcs" volgens de Oekraïners, en heten de Oekraïners "Nazi's" bij de Russen.
pi_205232583
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nouja, ik snap het wel dat het je pijn doet als je ziet dat de mensen waar je positief tegenaan kijkt granaten koppen. Ik heb hetzelfde gevoel als er een filmpje voorbij komt met Oekraïens leed.

Vraag is... How on earth kan je mededogen voelen bij dat volk?
En het hele Orc gedoe is gewoon een kopie kunstje van wat de Russen deden met al het genazi van ze. Dus daar over janken is wel bijzonder hypocriet :')
Hier op Fok kan er op een nogal onfrisse manier tekeer worden gegaan over vluchtelingen/immigranten/vreemdelingen/etc en niet zelden is er stevig gefantaseerd over hoe die mensen wel niet moeten worden tegengehouden, maar als iemand het een keer heeft over "een granaat koppen" dan is het forum te klein. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 juli 2022 @ 11:13:07 #77
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205232684
Over de vermeende "onmenselijkheid" van al die "zielige russen" die "er heulemaal niks aan kunnen doen!" dat ze zo onmenselijk bezig zijn.

twitter


En als dit de spent fuel pool was, hadden we bijna een nucleaire ramp omvang Chernobyl op onze handen. Werd hem gevraagd de pool leeg te laten lopen.
&lt;signature here&gt;.
pi_205232867
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:05 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt er niet gezegd dat radicale islamisten aan de zeide van Rusland vechten?

[ twitter ]
Khadyrov zou ik geen radicaal islamist noemen, in zijn eigen land vervolgd hij mensen die radicaal zijn. De tsjetsjenen die onafhankelijkheid van Rusland wilden en een emiraat wilden stichten met volledige sharia zijn door Kadyrov opgejaagd en zij vonden uiteindelijk een veilige haven in ... Oekraïne. In Oekraïne heb je nu verschillende bataljons van radicale islamisten die voor Zelensky vechten.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:42 schreef polderturk het volgende:

[..]
Maar misschien kunnen we het wel zo framen
Goed dat je hier toegeeft dat je een eenzijdig beeld aan het creëren bent die totaal niet op de realiteit gestoeld is. Daarom neem ik je posts met een berg zout of negeer ik compleet.
pi_205232897
[quote]0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:26 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Khadyrov zou ik geen radicaal islamist noemen, in zijn eigen land vervolgd hij mensen die radicaal zijn. De tsjetsjenen die onafhankelijkheid van Rusland wilden en een emiraat wilden stichten met volledige sharia zijn door Kadyrov opgejaagd en zij vonden uiteindelijk een veilige haven in ... Oekraïne. In Oekraïne heb je nu verschillende bataljons van radicale islamisten die voor Zelensky vechten.
[..]
Bron?
  maandag 4 juli 2022 @ 11:37:18 #80
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205233023
Deel 2 over de "zielige russen" die "er niks aan kunnen doen dat ze zo onmenselijk zijn!"

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205233073
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:37 schreef ExTec het volgende:
Deel 2 over de "zielige russen" die "er niks aan kunnen doen dat ze zo onmenselijk zijn!"

[ twitter ]
Alle Russen ter wereld zullen dit wel fantastisch vinden ja, hebben dit massaal goedgekeurd en steunen de daders met crowdfunding.

Sorry, ik probeer me te verplaatsen in een halve zool maar ik heb niet zo veel ervaring.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205233213
Wauw. :') Maar ok, prima, Duitsers. Hebben we ook een verleden mee.

Waren alle Duiters nazi's? Haten we die ook nog steeds? Wanneer verloopt zulke haat? Na één generatie? Na een bepaalde periode?

Stel dat Rusland zich morgen terugtrekt en de oorlog tot einde komt dan worden dit hele belangrijke vragen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Redactie Frontpage maandag 4 juli 2022 @ 11:53:19 #83
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_205233289
twitter


_O-
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage maandag 4 juli 2022 @ 12:01:42 #84
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_205233390
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wauw. :') Maar ok, prima, Duitsers. Hebben we ook een verleden mee.

Waren alle Duiters nazi's? Haten we die ook nog steeds? Wanneer verloopt zulke haat? Na één generatie? Na een bepaalde periode?

Stel dat Rusland zich morgen terugtrekt en de oorlog tot einde komt dan worden dit hele belangrijke vragen.
Ik denk dat dat vooral ligt aan hoe de Russen dan intern verder gaan. Komt de bevolking in opstand en gaat er sprake zijn van een democratisch systeem? Of gaan ze door met het huidige systeem van despoten die iedereen onderdrukken en blijft de bevolking stil.

Duitsland koos voor een democratisch systeem, daarmee heeft het ook allerlei andere zaken gedaan om het verleden achter zich te laten. Als Rusland ook zoiets doet dan kan ik me voorstellen dat er over een paar jaar milder naar Rusland wordt gekeken. Ik zie het alleen niet gebeuren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_205233478
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:50 schreef ExTec het volgende:

En wat denken domme trollen zoals jij?
Even serieus tussendoor, wat is precies het nut ervan om elke user die een andere mening is toegedaan dan jij post na post uit te maken voor domme trol?

Zijn alle meningen niet welkom in jouw hoofd, een discussie hebben waarin meerdere zienswijzen worden besproken op een respectvolle wijze?

Ik zie dat je zelf het antwoord al geeft:

quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:51 schreef ExTec het volgende:

Die joker z'n dagelijkse "kijk mij eens onafhankelijk denken, en JULLIE ZIJN ALLEMAAL DOM" ook niet.
Ik heb dat Mr.Sandman nooit zien beweren.
Maar je geeft hiermee wel antwoord op mijn vraag, mensen met een genuanceerder mening geven jou het gevoel dom te zijn, in hoofdletters.
  maandag 4 juli 2022 @ 12:09:10 #86
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205233492
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:01 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Ik denk dat dat vooral ligt aan hoe de Russen dan intern verder gaan. Komt de bevolking in opstand en gaat er sprake zijn van een democratisch systeem? Of gaan ze door met het huidige systeem van despoten die iedereen onderdrukken en blijft de bevolking stil.

Duitsland koos voor een democratisch systeem, daarmee heeft het ook allerlei andere zaken gedaan om het verleden achter zich te laten. Als Rusland ook zoiets doet dan kan ik me voorstellen dat er over een paar jaar milder naar Rusland wordt gekeken. Ik zie het alleen niet gebeuren.
Duitsland koos helemaal nergens voor nadat ze waren veroverd. Democratie is een vreemd concept in Rusland en heeft daar nooit echt voet aan de grond gehad.
pi_205233553
Ik lees het hier niet terug, maar heeft Poetin inmiddels de hele Donbas in handen, en mogen we eindelijk vredesbesprekingen tegemoet zien?
  maandag 4 juli 2022 @ 12:17:25 #88
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205233636
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:14 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Stop met tegenstribbelen. Het heeft geen nut. :D
Tegenstribbelen?

eh, watte?

Maar schaft is vanzelf over hé, is het vanzelf weer rustig hier.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 4 juli 2022 @ 12:19:53 #89
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205233672
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Alle Russen ter wereld zullen dit wel fantastisch vinden ja, hebben dit massaal goedgekeurd en steunen de daders met crowdfunding.

Sorry, ik probeer me te verplaatsen in een halve zool maar ik heb niet zo veel ervaring.
En dat post ik dus weer nergens. Met een berg Oekraïense maar ook Russische collega's koester ik geen enkele negatieve gevoelens bij mensen die er geen reet te maken hebben. Maar kreupele Russen op het slagveld die een granaat vangen... Hoe kan je daar nu medelijden mee hebben? Kijkende naar de schade en ellende die ze aanrichten/aangericht hebben? In andermans land? Probeer dat eens toe te lichten? Hoe je compassie kan tonen aan die mensen? Welke argumenten kan je daar voor vinden?

Of kom je dan met de Amerikanen in Irak geneuzel. Niet wetende hoe ik daar toen over dacht.
pi_205233676
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:12 schreef Za het volgende:
Ik lees het hier niet terug, maar heeft Poetin inmiddels de hele Donbas in handen, en mogen we eindelijk vredesbesprekingen tegemoet zien?
Ik lees het nergens terug, maar laten we het hopen. Hoe sneller de oorlog stopt hoe beter.
  maandag 4 juli 2022 @ 12:21:49 #91
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205233701
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:12 schreef Za het volgende:
Ik lees het hier niet terug, maar heeft Poetin inmiddels de hele Donbas in handen, en mogen we eindelijk vredesbesprekingen tegemoet zien?
Nooit. Want dan gaat Poetin over een jaar of 6 nog een streepje verder.
  Redactie Frontpage maandag 4 juli 2022 @ 12:23:48 #92
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_205233739
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:20 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ik lees het nergens terug, maar laten we het hopen. Hoe sneller de oorlog stopt hoe beter.
Rusland heeft geheel Luhansk in handen, maar Donetsk nog niet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 4 juli 2022 @ 12:23:53 #93
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205233740
Over crowdfunding:

quote:
Russians turn to crowdfunding for ill-equipped soldiers in Ukraine
Everything from rifle scopes to boots have been sent to troops, paid for by ‘patriots’ through fundraising initiatives
https://www.telegraph.co.(...)ed-soldiers-ukraine/

Dus, ja,

Ze worden gewoon gesteund met crowdfunding.
&lt;signature here&gt;.
pi_205233758
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:20 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]Hoe sneller de oorlog stopt hoe beter.
Als je nog meer destructie, gewonden en doden wilt wel.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205233793
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:12 schreef Za het volgende:
Ik lees het hier niet terug, maar heeft Poetin inmiddels de hele Donbas in handen, en mogen we eindelijk vredesbesprekingen tegemoet zien?
Zou mooi zijn maar als Rusland de indruk heeft dat Oekraine zich gaat bewapenen om daarna de Donbas terug te pakken dan zal Rusland waarschijnlijk door gaan.
pi_205233843
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nooit. Want dan gaat Poetin over een jaar of 6 nog een streepje verder.
Dit,

In dit geval is het aanhouden van een decennialang frozen conflict in ons voordeel.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205233890
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Rusland waarschijnlijk door gaan.
Dat doel was al duidelijk omdat Putin Ukraine het recht op een eigen staat ontkent.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 4 juli 2022 @ 12:41:40 #98
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205233976
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:23 schreef ExTec het volgende:
Over crowdfunding:
[..]
https://www.telegraph.co.(...)ed-soldiers-ukraine/

Dus, ja,

Ze worden gewoon gesteund met crowdfunding.
Tja, maar hier in NL (al dan niet via een caribische VPN) zitten ook mensen die die klootzakken steunen. Zegt niets over mij toch? Hoop ik? :P .
  maandag 4 juli 2022 @ 12:46:40 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205234020
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:41 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Tja, maar hier in NL (al dan niet via een caribische VPN) zitten ook mensen die die klootzakken steunen. Zegt niets over mij toch? Hoop ik? :P .
Nee, ik reageerde op:

quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Alle Russen ter wereld zullen dit wel fantastisch vinden ja, hebben dit massaal goedgekeurd en steunen de daders met crowdfunding.
En de daders worden dus gesteund met crowdfunding ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_205234133
twitter


Rusland eist nu roebels voor graan als 's werelds grootste tarwe-exporteur

Na een paar maanden te hebben gedreigd dit te doen, heeft Rusland de trekker overgehaald om de lijst van goederen waarvoor het betaling in roebels eist, uit te breiden met nu ook de graanexport , met ingang van vrijdag volgens een wettelijke website van de overheid.

Dus nu zijn graan, zonnebloemolie en geëxtraheerd meel de volgende die volgen op het besluit van maart om klanten uit "onvriendelijke" landen - waaronder grote klanten in Europa - in roebels voor aardgas te laten betalen in plaats van de normatieve dollars en euro's.

Bovenop deze stap kondigde landbouw Dmitry Patrushev onlangs aan dat de landbouwproducten van Rusland alleen naar "bevriende landen" zullen gaan, en volgens "wie het het meest nodig heeft" - een enorm belangrijke verklaring die zeker zal blijven onzekerheid en chaos zaaien voor de wereldwijde voedselvoorziening .
Link in tweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')