abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 3 juli 2022 @ 00:15:15 #1
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205218047
Het longsleeve achter de ellebogen roddelgedrocht dat Danny aan het huilen kreeg:
love & heet
pi_205218190
l’heure H



Danny Boy heeft zijn tranen gedroogd
pi_205218292
Lekker meisje
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_205218597
Het échte schandaal hier is 69,95 euro vragen voor een basic longsleeve
pi_205218703
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 07:42 schreef Heph844 het volgende:
Het échte schandaal hier is 69,95 euro vragen voor een basic longsleeve
Ik wilde dat net zeggen ja.
  zondag 3 juli 2022 @ 10:24:55 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205219284
@mods, wie kan dit topic terug reeksen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator zondag 3 juli 2022 @ 10:36:05 #7
184769 crew  Deisyy
pi_205219361
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
@:Mods, wie kan dit topic terug reeksen?
Deze staat met de vorige gereekst toch?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 3 juli 2022 @ 10:43:43 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205219437
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Deze staat met de vorige gereekst toch?
Je hebt gelijkt, nvm.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 3 juli 2022 @ 10:48:28 #9
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205219496
Maar Danny is een man…..

Vals is RTL Boulevard ook wel met de grote knip- plakshow en dan een beetje weglachen dat het toch iets minder smeuïg is.
SOONY
pi_205229488
Maar Danny had wel ruzie met Joop van den Ende.En waarover dat was?
Ik heb t interview eens even op YouTube gekeken en het komt op mij een beetje over dat ie probeert te redden wat er te redden valt.
Kijk en wat ie heeft uitgevreten.. daar waren wij niet bij maar het is sowieso niet netjes. En ik kan me indenken dat hij zich schaamt ten overstaan van zijn kinderen.
pi_205229541
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:35 schreef quirina het volgende:
Maar Danny had wel ruzie met Joop van den Ende.En waarover dat was?
Ik heb t interview eens even op YouTube gekeken en het komt op mij een beetje over dat ie probeert te redden wat er te redden valt.
Kijk en wat ie heeft uitgevreten.. daar waren wij niet bij maar het is sowieso niet netjes. En ik kan me indenken dat hij zich schaamt ten overstaan van zijn kinderen.
Wat heeft ie nou gedaan dan?
Vakman pur sang
pi_205229689
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat heeft ie nou gedaan dan?
pi_205229935
quote:
Geloof er geen bal van
Vakman pur sang
pi_205251421
Mwah in ieder geval heeft ie de kinky kabouter uitgehangen.
pi_205258860
So he, nieuws bij Roddelpraat. :(
Zwarte dildo's, sex in een combi met minderjarigen vroeger, poppers..
Man man
Hell To The Liars
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 juli 2022 @ 20:15:20 #17
22592 crew  Ole
pi_205260194
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 06:52 schreef quirina het volgende:
Mwah in ieder geval heeft ie de kinky kabouter uitgehangen.
Kan ik ook van hoop niet- BNérs zeggen, maar ja...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_205384131
Tineke de Nooij gaf hierover haar mening dat ze het niet geloofde.

Daarop reageerde Yvonne met dat het "oude fossiel haar bek erover moet houden, want als ze er niet bij was geweest, kan ze er ook niks over weten!"

Zo'n vijandige reactie komt eerder uit de mond van iemand die eropuit is een ander imagoschade aan te brengen met leugens dan door iemand die serieus aangerand of verkracht is
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 07:21:38 #19
388664 crew  Dotteke
pi_205396782
quote:
Ik kan haar niet aanhoren
Las gisteren dat ze nu weer dat Linda en Jeroen weer samen zijn,
Vind het echt geen leuk mens deze Yvonne
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205397673
quote:
Tja het is natuurlijk een achterstandsvrouwtje dat bekend is geworden door andere tokkies aan zich te binden. Dat doet ze goed want ze voed hun met de bagger die ze willen horen.
  woensdag 20 juli 2022 @ 11:48:57 #21
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205398579
quote:
Wacht even, eerst was het toch allemaal niet waar en leugens en smaad en laster en was yvonne een grote kuthoer die d'r bek moest houden

En nu blijkt hij toch buiten de deur geneukt te hebben?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205398999
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wacht even, eerst was het toch allemaal niet waar en leugens en smaad en laster en was yvonne een grote kuthoer die d'r bek moest houden

En nu blijkt hij toch buiten de deur geneukt te hebben?
Dat had hij allang bekend tegenover zijn vrouw. Yvonne beweerd echter door hem aangerand en/of verkracht te zijn.
  woensdag 20 juli 2022 @ 12:39:07 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205399069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dat had hij allang bekend tegenover zijn vrouw. Yvonne beweerd echter door hem aangerand en/of verkracht te zijn.
Ohhhh oké nou ben benieuwd
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205399250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ohhhh oké nou ben benieuwd
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op. So far vermoed ik dat de beschuldigingen niet waar zijn, omdat het gedrag van Yvonne meer matcht met iemand die ervan geniet om anderen ten schande te zetten. Sowieso met haar Juice-kanaal. Mensen die daadwerkelijk seksueel of op een andere manier misbruikt zijn, zouden zich eerder heel ongemakkelijk voelen als ze via de media allemaal roddels verspreiden over anderen, want ze hebben immers zelf ervaren hoe het voelt om in een machteloze positie terecht te komen door een ander.

Maar wellicht blijkt het toch waar en vond Danny destijds het geil om zo'n type vrouw een lesje te leren
pi_206181164
‘Danny de Munk eist tonnen van aangeefster, dit is héél ongepast’

https://www.mediacourant.(...)it-is-heel-ongepast/
pi_206186653
quote:
6s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:38 schreef Bep-Vetklep het volgende:
‘Danny de Munk eist tonnen van aangeefster, dit is héél ongepast’

https://www.mediacourant.(...)it-is-heel-ongepast/
quote:
‘Danny de Munk eist tonnen van aangeefster, dit is héél ongepast’
Danny de Munk eist tonnen van de vrouw die aangifte tegen hem heeft gedaan van verkrachting. Dat meldt Yvonne Coldeweijer, die het schandaal rondom de volkszanger aan het rollen bracht.
Yvonne Coldeweijer werd verguisd toen ze in april roddels over vermeend wangedrag door Danny de Munk naar buiten bracht. Toch voelde een vrouw zich twee maanden later wel genoeg gesterkt om aangifte van verkrachting tegen de volkszanger te doen. Het zorgde ervoor dat RTL 4 hem even op de reservebank parkeerde.

‘Schaamteloos!’
]Nu is Danny uit op wraak, meldt Yvonne. “Hij is een strijd aan het voeren om een mega-schadevergoeding te eisen van het slachtoffer. Hij wil hierom een getuigenverhoor afdwingen. Er zal daarom een hoorzitting plaatsvinden op 20 oktober. Dan gaat de rechter bepalen of hij/zij het nodig vindt om het getuigenverhoor te laten plaatsvinden.”

Ze vervolgt: “Persoonlijk vind ik het ZEER ongepast om tonnen te gaan eisen van iemand waar je zelf met je tengels aan hebt gezeten. Persoonlijk kan ik niet wachten tot het verhaal van het slachtoffer openbaar zal worden. Het siert je niet Danny, om daar een slaatje uit te willen slaan. Schaamteloos.”

Twijfelachtig onderzoek
Het musicalbedrijf Stage Entertainment, die Danny’s werkgever was in de tijd van zijn vermeende wangedrag, kondigde in de lente een onderzoek aan. “Dat heeft inmiddels na heel lang aandringen deels plaatsgevonden”, zegt Yvonne.

Heel tevreden is de juicekoningin daar echter niet over. “Stage was met name gefocust op hoe ze in de toekomst dit soort situaties kunnen voorkomen en minder met de situatie van toen. Begrijpelijk vanuit het bedrijf, maar vraag me af of je je dan als slachtoffer gehoord voelt.”
Een slaatje uit te willen slaan?

Trial bij juice-kanaal is wel ok, begrijp ik?
pi_206186700
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:25 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[..]
Een slaatje uit te willen slaan?

Trial bij juice-kanaal is wel ok, begrijp ik?
Die vrouw is echt knettergek! :')

Lol, dat klavertje vier ook als sig. :D
Ik doe mee.
pi_206187909
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:25 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[..]
Een slaatje uit te willen slaan?

Trial bij juice-kanaal is wel ok, begrijp ik?
Dat vond ik ook een rare opmerking, net als die over wraak. Het mag toch duidelijk zijn dat het Danny om eerherstel is te doen.

Dat neemt niet weg dat ik het ook dubieus vind om tonnen te gaan eisen. Maar goed, ik ken het volledige verhaal niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206188228
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat vond ik ook een rare opmerking, net als die over wraak. Het mag toch duidelijk zijn dat het Danny om eerherstel is te doen.

Dat neemt niet weg dat ik het ook dubieus vind om tonnen te gaan eisen. Maar goed, ik ken het volledige verhaal niet.


Toch maar even de tekst van Yvonne geplakt.

Het is een bijzonder vreemd artikel van MC en waar dat stukje over wraak vandaan komt is onduidelijk.

Yvonne lijkt op dit moment de enige te zijn die beweert dat "Danny tonnen eist van het slachtoffer" de aangeefster.

Danny heeft natuurlijk ook flinke reputatieschade geleden, als het waar is dat hij schadevergoeding eist, dan is dat misschien wel eens een goed signaal dat zomaar wat roepen en dat volhouden en op grote schaal verspreiden consequenties heeft. En dan mag best worden gekeken naar de rol van juicekanalen hierin.
pi_206188249
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:45 schreef JourneyBlue het volgende:

Danny heeft natuurlijk ook flinke reputatieschade geleden, als het waar is dat hij schadevergoeding eist, dan is dat misschien wel eens een goed signaal dat zomaar wat roepen en dat volhouden en op grote schaal verspreiden consequenties heeft. En dan mag best worden gekeken naar de rol van juicekanalen hierin.
Of het signaal is dat je het niet in je hoofd moet halen om je uit te spreken tegen iemand die bekend is en genoeg geld heeft om je het leven zuur te maken m.b.v. juridische procedures.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206188357
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Of het signaal is dat je het niet in je hoofd moet halen om je uit te spreken tegen iemand die bekend is en genoeg geld heeft om je het leven zuur te maken m.b.v. juridische procedures.
Ah ok, dus je moet laster en of smaad ondergaan en je mag je niet verweren, want dan ben je ook schuldig.

Laten we dan voor het gemak Strafrecht en Strafvordering meteen maar afschaffen, doen we voortaan aangifte en de juridische procedure en (geen) onderzoek via een juice-kanaal naar keuze *O*

Het gaat erom dat Danny voordat er enig onderzoek plaats kon vinden al gebrandmerkt was voor heel Nederland.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 13:06:12 #32
269689 crew  Viv
pi_206188466
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat vond ik ook een rare opmerking, net als die over wraak. Het mag toch duidelijk zijn dat het Danny om eerherstel is te doen.

Dat neemt niet weg dat ik het ook dubieus vind om tonnen te gaan eisen. Maar goed, ik ken het volledige verhaal niet.
Als hem werk door de neus geboord is door die roddel/aangifte, kan het best zijn dat hij tonnen aan inkomsten is misgelopen. Dat is dan de schade die hij vergoed wil zien.

Ik had in zijn geval alleen wel gewacht tot politie & justitie de zaak al afgehandeld had, nu is het wel heel voorbarig.
pi_206188523
quote:
Danny de Munk vraagt rechter om vermeend slachtoffer openbaar te horen

Danny de Munk (52) heeft de rechter verzocht of hij de persoon die hem beschuldigt van verkrachting en seksueel grensoverschrijdend gedrag, in het openbaar mag horen. Dat heeft zijn advocaat Royce de Vries zojuist bevestigd aan RTL Boulevard.
https://www.ad.nl/show/da(...)r-te-horen~a0c95c9e/

Als Danny de waarheid spreekt zou je dit begrijpelijk vinden. Als die vrouw de waarheid spreekt of denkt te spreken, is dit een keiharde manier om een slachtoffer af te schrikken.

Ben benieuwd.
-nee-
pi_206188553
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 12:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ah ok, dus je moet laster en of smaad ondergaan en je mag je niet verweren, want dan ben je ook schuldig.

Laten we dan voor het gemak Strafrecht en Strafvordering meteen maar afschaffen, doen we voortaan aangifte en de juridische procedure en (geen) onderzoek via een juice-kanaal naar keuze *O*

Het gaat erom dat Danny voordat er enig onderzoek plaats kon vinden als gebrandmerkt was voor heel Nederland.
In een ideale samenleving ga je als slachtoffer naar de politie, doe je aangifte en wordt de aanklacht onderzocht. Helaas leven we niet in die ideale samenleving en zijn er enerzijds obstakels voor slachtoffers om aangifte te doen en anderzijds systeemproblemen die maken dat er niet adequaat met aangiftes wordt omgegaan. Ik heb er geen levendige fantasie voor nodig om te zien wat intimidatie daarbovenop kan doen met de bereidwilligheid van een slachtoffer om zich uit te spreken.

Ik vind de werkwijze van de roddelpers ook niet correct, maar dat maakt het niet minder dubieus als een Borsato of De Munk een vermeend slachtoffer probeert te intimideren. Ik merkte alleen hiervoor niet voor niets als voorbehoud op dat ik niet het hele verhaal ken. Ik kan me goed voorstellen dat je voor jezelf opkomt wanneer je onschuldig bent en er een idioot is die erop is gebrand je leven zuur te maken. De kwestie Depp-Heard lijkt daar een voorbeeld van. Maar het blijven ontzettend lastige kwesties omdat zelden met zekerheid is te achterhalen wat er is gebeurd. Ook een besluit om iemand niet te vervolgen wil niet zeggen dat diegene onschuldig is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206188607
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/show/da(...)r-te-horen~a0c95c9e/

Als Danny de waarheid spreekt zou je dit begrijpelijk vinden. Als die vrouw de waarheid spreekt of denkt te spreken, is dit een keiharde manier om een slachtoffer af te schrikken.

Ben benieuwd.
Opvallende zin: De Munk was op de hoogte van de identiteit van het slachtoffer nadat verslaggever John van den Heuvel abusievelijk een mail doorstuurde met haar gegevens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206188965
Waarom is het intimidatie als je gebruik maakt van de mogelijkheden van het rechtssysteem?

Wat er echt gebeurd is, valt hoogstwaarschijnlijk niet te achterhalen. Als die dame 15 jaar geleden echt nare dingen zijn overkomen, dan gun ik haar veel meer dan dat ze nogmaals wordt misbruikt door een juice-kanaal dat zich verrijkt aan haar trauma.
pi_206189786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik kan haar niet aanhoren
Las gisteren dat ze nu weer dat Linda en Jeroen weer samen zijn,
Vind het echt geen leuk mens deze Yvonne
Ze krijgt ook een steeds valser hoofd. Een nare, verbitterde vrouw is het (geworden).
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206190548
Om even in de sfeer van D de Munk te blijven:
“KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KOLERE! VAL VAN MIJ PART ALLEMAAL DOOD!”
  Moderator maandag 3 oktober 2022 @ 17:21:11 #39
388664 crew  Dotteke
pi_206190611
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:21 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ze krijgt ook een steeds valser hoofd. Een nare, verbitterde vrouw is het (geworden).
Ik snap dat soort mensen nooit, teren op andermans leed en maar graven en spitten en alles aangrijpen om iemand aan de schandpaal te hangen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206190641
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/show/da(...)r-te-horen~a0c95c9e/

Als Danny de waarheid spreekt zou je dit begrijpelijk vinden. Als die vrouw de waarheid spreekt of denkt te spreken, is dit een keiharde manier om een slachtoffer af te schrikken.

Ben benieuwd.
Het verhaal is toch al bekend? Ze was toch vrijwillig in dat zomerhuisje.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206190663
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik snap dat soort mensen nooit, teren op andermans leed en maar graven en spitten en alles aangrijpen om iemand aan de schandpaal te hangen.
Ja duhh... SHO
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206190686
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Het verhaal is toch al bekend? Ze was toch vrijwillig in dat zomerhuisje.
Inhoudelijk weet ik er niks van, eigenlijk. Ik hang als een parasiet onder het slagveld en lik het bloed op, meer niet.
-nee-
pi_206190708
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:32 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Inhoudelijk weet ik er niks van, eigenlijk. Ik hang als een parasiet onder het slagveld en lik het bloed op, meer niet.
Niet zo moeilijk toch? Danny neukt een wijf in een zomerhuisje die wil ook wel. En nu is de dame wat boos, jaren later. Een huzaren slaatje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206190741
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet zo moeilijk toch? Danny neukt een wijf in een zomerhuisje die wil ook wel. En nu is de dame wat boos, jaren later. Een huzaren slaatje
Ah, kun je de bron met ons delen van de uitkomsten van het onderzoek dat is gedaan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206190750
quote:
3s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ah, kun je de bron met ons delen van de uitkomsten van het onderzoek dat is gedaan?
Nee :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 oktober 2022 @ 17:45:30 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206190815
Ik vind het sowieso wel een domme zet van De Munk eigenlijk, waar of niet. Ik was allang vergeten dat er iemand aangifte tegen hem had gedaan. En met mij denk ik veel ‘Jan met de pet’-tv-kijkers. Beetje een actie die uit het boekje van Samantha van Steenwijk kon komen.

Nu word ik eraan herinnerd dat hij mogelijk iemand aangerand dan wel verkracht heeft. Slim gespeeld hoor, De Munk.

Borsato en Ali waren echt nog volop in de picture en waarschijnlijk duizendmaal geliefder (vraag me niet waarom) dan een redelijk in de vergetelheid geraakte Danny de Munk. Logisch dat dat heel hard aankwam in tv-kijkend Nederland. Ze waren nog op prime time en sowieso van een wat andere orde dan deze gast.

Edit: ik lees dat hij in dat B-programma I can see your voice zat. Desalniettemin in vergetelheid geraakte gozer. Huidige generatie zal ‘m nauwelijks kennen (behalve van Yvonne) want, gokje hier, ik denk niet dat Gen Z met plezier achter de buis naar I can see your voice kijkt.

[ Bericht 22% gewijzigd door ChipsZak. op 03-10-2022 17:50:41 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206190820
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:48 schreef JourneyBlue het volgende:
Waarom is het intimidatie als je gebruik maakt van de mogelijkheden van het rechtssysteem?
Je doet net alsof het twee onverenigbare zaken zijn: het is of intimidatie of gebruikmaken van je mogelijkheden binnen het rechtssysteem. Maar die twee kunnen prima samengaan: anderen bang maken door gebruik te maken van je juridische mogelijkheden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 oktober 2022 @ 17:47:22 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206190832
Edit: even bij m’n vorige post geplakt
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206190892
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het sowieso wel een domme zet van De Munk eigenlijk, waar of niet. Ik was allang vergeten dat er iemand aangifte tegen hem had gedaan. En met mij denk ik veel ‘Jan met de pet’-tv-kijkers. Beetje een actie die uit het boekje van Samantha van Steenwijk kon komen.

Nu word ik eraan herinnerd dat hij mogelijk iemand aangerand dan wel verkracht heeft. Slim gespeeld hoor, De Munk.


Borsato en Ali waren echt nog volop in de picture en waarschijnlijk duizendmaal geliefder (vraag me niet waarom) dan een redelijk in de vergetelheid geraakte Danny de Munk. Logisch dat dat heel hard aankwam in tv-kijkend Nederland. Ze waren nog op prime time en sowieso van een wat andere orde dan deze gast.

Edit: ik lees dat hij in dat B-programma I can see your voice zat. Desalniettemin in vergetelheid geraakte gozer. Huidige generatie zal ‘m nauwelijks kennen (behalve van Yvonne) want, gokje hier, ik denk niet dat Gen Z met plezier achter de buis naar I can see your voice kijkt.
Yep, het welbekende Barbra Streisand effect.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206190967
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet zo moeilijk toch? Danny neukt een wijf in een zomerhuisje die wil ook wel. En nu is de dame wat boos, jaren later. Een huzaren slaatje
Ja maar dat ze zelf wilde is dus blijkbaar nog geen gesneden koek, anders zou er geen justitieel apparaat aan te pas komen
-nee-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')