quote:
Op maandag 28 april 2003 19:05 schreef ramses het volgende:
Neeeeee!!Er is nou niet één man met lang haar die ik mooi vind.
Krullen vind ik ook niet mooi, maar da's anders.Please mannen, dat haar moet eraf!
Gaat dit topic niet over maar ik heb hetzelfde, val niet zo snel op mannen met krullen. Slag gaat wel maar echt krullen zoals een R. ten Brink
quote:Mannen met lang krulhaar (op hun hoofd ja...
Op woensdag 30 april 2003 17:58 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
![]()
![]()
Gaat dit topic niet over maar ik heb hetzelfde, val niet zo snel op mannen met krullen. Slag gaat wel maar echt krullen zoals een R. ten Brink
Sorry Bloem, deze keer ben ik het niet met je eens
quote:
Op woensdag 30 april 2003 18:21 schreef Maerycke het volgende:[..]
Mannen met lang krulhaar (op hun hoofd ja...
)
Sorry Bloem, deze keer ben ik het niet met je eens
quote:Maar dan vallen we in ieder geval niet op dezelfde mannen.. dus dat scheelt weer lijkt me dan
Op woensdag 30 april 2003 19:12 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Lekker is dat
Tegen al die mensen die benadrukken dat het niet mooi is als het onverzorgd is: Dat is bij kort haar ook niet mooi.
quote:Jawel, dan heet dat de 'out of bed'-look.
Op woensdag 30 april 2003 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:Tegen al die mensen die benadrukken dat het niet mooi is als het onverzorgd is: Dat is bij kort haar ook niet mooi.
quote:Mijn 'out of bed-look' is pas mooi. Vooral op zondag, en al die andere dagen die volgen op een dag dat ik gedronken heb.
Op woensdag 30 april 2003 19:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Jawel, dan heet dat de 'out of bed'-look.
quote:Wijs gesproken!
Op woensdag 30 april 2003 19:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tegen al die mensen die benadrukken dat het niet mooi is als het onverzorgd is: Dat is bij kort haar ook niet mooi.
quote:Maar klopt niet, lijkt me.
Op woensdag 30 april 2003 19:33 schreef thabit het volgende:Wijs gesproken!
Lang haar kan nu eenmaal veel meer vet en troep en zooi verzamelen, en in de klit gaan zitten dan kort haar. Dat kan alleen maar een beetje verkeerd rechtop gaan staan.
quote:Kort haar waar de vlokken uitvallen en wat stijf staat van de vette troep vind ik anders ook wat minder prettig om naar te kijken..
Op woensdag 30 april 2003 19:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maar klopt niet, lijkt me.
Lang haar kan nu eenmaal veel meer vet en troep en zooi verzamelen, en in de klit gaan zitten dan kort haar. Dat kan alleen maar een beetje verkeerd rechtop gaan staan.
Doe mij dan maar goed verzorgd lang haar
quote:Zal ik jou eens een geheim verklappen? Er bestaat een uitvinding, die noemen ze 'haarborstel'. Er bestaat verder nog spul dat ze 'shampoo' noemen. En er bestaat zelfs een spulletje genaamd 'creme-spoeling'.
Op woensdag 30 april 2003 19:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maar klopt niet, lijkt me.
Gebruik je deze drie dingen op de juiste wijze, dan is er niet zoveel aan de hand.
Lang haar bij mannen
quote:Duh enzo.
Op woensdag 30 april 2003 19:41 schreef thabit het volgende:Zal ik jou eens een geheim verklappen? Er bestaat een uitvinding, die noemen ze 'haarborstel'. Er bestaat verder nog spul dat ze 'shampoo' noemen. En er bestaat zelfs een spulletje genaamd 'creme-spoeling'.
Gebruik je deze drie dingen op de juiste wijze, dan is er niet zoveel aan de hand.
De uitspraak was: "Net zoals onverzorgd lang haar niet mooi is, zo is ook onverzorgd kort haar niet mooi".
En ik bracht daar tegenin dat lang haar véél onverzorgder kan zijn dan kort haar.
quote:Tja, alles kan. De vraag van dit topic is echter niet of welk haar je het meest onverzorgd eruit kunt laten zien, maar wat nou juist het mooist is (aangenomen dat het normaal verzorgd wordt dus). En dan pleit ik toch echt voor lang haar
Op woensdag 30 april 2003 19:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Duh enzo.
De uitspraak was: "Net zoals onverzorgd lang haar niet mooi is, zo is ook onverzorgd kort haar niet mooi".
En ik bracht daar tegenin dat lang haar véél onverzorgder kan zijn dan kort haar.
quote:Ik heb hetzelfde, maar niet vanwege 'statement' of 'subcultuur'. Ik ben nog nooit warm geworden van een man met lang haar. Een verklaring heb ik er niet voor. Puur esthetisch.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kan me géén mannen/jongens voorstellen bij wie ik lang haar beter vind staan dan kort.
2 jaar lang ofzo met lang haar rondgelopen, geen enkel meisje die in m'n buurt kwam (ik moest zo nodig al-ter-na-tief zijn ) De dag nadat ik m'n haar had afgeknipt had ik sjans
quote:Bijzonder herkenbaar. Ik ben erg verliefd geworden op een jongen die ik reeds m'n leven lang kende... toen hij z'n haar afgeknipt had. Ineens vielen talloze meisjes als een blok voor hem.
Op woensdag 30 april 2003 20:24 schreef Solomon het volgende:
2 jaar lang ofzo met lang haar rondgelopen, geen enkel meisje die in m'n buurt kwam (ik moest zo nodig al-ter-na-tief zijn) De dag nadat ik m'n haar had afgeknipt had ik sjans
quote:Haha! Jah! Dat hoor je veel vaker!
Op woensdag 30 april 2003 20:24 schreef Solomon het volgende:
Ik ben man, maar ben erachter gekomen dat vrouwen het dus niet mooi vinden2 jaar lang ofzo met lang haar rondgelopen, geen enkel meisje die in m'n buurt kwam (ik moest zo nodig al-ter-na-tief zijn
) De dag nadat ik m'n haar had afgeknipt had ik sjans
quote:Toen ik lang haar had, lieten meisjes me ook links liggen. Toen knipte ik het af, en voila! lieten ze me nog steeds links liggen
Op woensdag 30 april 2003 20:25 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Bijzonder herkenbaar. Ik ben erg verliefd geworden op een jongen die ik reeds m'n leven lang kende... toen hij z'n haar afgeknipt had. Ineens vielen talloze meisjes als een blok voor hem.
Om soms tot de teleurstellende ontdekking te komen dat 't een vrij mannelijk gebouwde vrouw is...
Natuurlijk moet 't er verzorgd uitzien, maar dat geldt toch voor alles. Een lekkere gozer met gore kleren aan is toch ook niet om aan te zien, of hij nou kort of lang haar heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |