quote:jij houd van kort haar omdat je een homo bent.. mijn observatie is dat 80% van de homo's kort haar hebben ms zelfs wel hoger dan 80%
Op zaterdag 8 februari 2003 15:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen! En ik vermoed in dit geval nog wel hoger dan 80%.
[..]
quote:Kon je best wel 's gelijk in hebben, dat percentage!
Op zaterdag 8 februari 2003 15:51 schreef hoe-die-nie het volgende:jij houd van kort haar omdat je een homo bent.. mijn observatie is dat 80% van de homo's kort haar hebben ms zelfs wel hoger dan 80%
En homo's vallen op mannen, niet op vrouwen. Dus blijkbaar hoort kort haar bij mannen, en lang haar bij vrouwen! .
quote:Die metalbassss in dit topic dan? Ik vind lang haar hem echt 20x beter staan. Vind jij van niet?
Op zaterdag 8 februari 2003 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kan me géén mannen/jongens voorstellen bij wie ik lang haar beter vind staan dan kort.
quote:Hmm, misschien is het voor veel langharigen wel een beweegreden, ik weet het niet. Ik weet wél dat kort haar mij gewoon voor geen meter staat en ik blij ben met lang haar. Je geeft hier toch echt een mening in plaats van feiten
Bovendien hoort kort haar niet bij een bepaalde levensstijl, en van lang haar heb ik wel dat idee. Of het zijn alto hippie-types, óf het zijn van die rocktypes (incl. bandshirts), iig mensen die een soort 'statement' willen maken, perse bij een bepaalde subcultuur willen horen, heb ik het idee. En ik ben niet zo dol op 'statements' en geforceerde subcultuurtjes.
quote:Nee ik niet. [/spuit11]
Op zaterdag 8 februari 2003 15:55 schreef Nevermind het volgende:
Die metalbassss in dit topic dan? Ik vind lang haar hem echt 20x beter staan. Vind jij van niet?
quote:Goed voorbeeld! Kort haar zou 'm veel leuker staan (imo), sportiever enzo.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:55 schreef Nevermind het volgende:Die metalbassss in dit topic dan? Ik vind lang haar hem echt 20x beter staan. Vind jij van niet?
Maargoed, korter haar is wel gebruikelijker, gemiddelder, dus 'het speciale' zou ie zo wel verliezen. Maar elk voordeel hep ze nadeel. .
quote:Nouja, ik denk dat het een feit is dat de meeste (niet alle) langharigen alto/rocker zijn, en veel in bandshirts lopen. Da's geen mening.
Hmm, misschien is het voor veel langharigen wel een beweegreden, ik weet het niet. Ik weet wél dat kort haar mij gewoon voor geen meter staat en ik blij ben met lang haar. Je geeft hier toch echt een mening in plaats van feiten
En als dat een feit is, waarom zou dat dan zo zijn? Omdat ze bij een bepaalde subcultuur willen horen? Zich willen afzetten tegen het 'normale burgerlijke'?
Ik denk het wel eigenlijk. Niet voor alle, maar wel voor veel.
quote:oja! die stelling hoort idd samen bij deze: mannen vallen op vrouwen en vrouwen vallen op mannen!
Op zaterdag 8 februari 2003 15:55 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dus blijkbaar hoort kort haar bij mannen, en lang haar bij vrouwen!
.
quote:Vooroordeel!
Op zaterdag 8 februari 2003 16:05 schreef hoe-die-nie het volgende:oja! die stelling hoort idd samen bij deze: mannen vallen op vrouwen en vrouwen vallen op mannen!
quote:Dat antwoord stond d'r als 1e al bij/in he.
En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen! En ik vermoed in dit geval nog wel hoger dan 80%.
Vooroordelen zijn trouwens niet altijd negatief, zeker niet als je er geen waardeoordeel aan koppelt. Het is een 'oordeel' van te voren. 'k Zou het liever een verwachting willen noemen. Iets dat aannemelijk is.
[..]Maar je bent toevallig wel een rocker?
.
quote:Nieuw criteria, hoe objectief observeert iemand?
Id hoeft een vooroordeel niet altijd negatief te zijn.
Edoch alles omtrent en vooroordeel gaat uit van een negatief iets. Vandaar het vooroordeel.
Ergo.
quote:AROFLMAO
Op zaterdag 8 februari 2003 15:51 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
jij houd van kort haar omdat je een homo bent.. mijn observatie is dat 80% van de homo's kort haar hebben ms zelfs wel hoger dan 80%
quote:Is, als man, latent lesbisch
Op zaterdag 8 februari 2003 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
Dan zal ik wel lesbisch zijn
tis wel zo dat een groot gedeelte van de langharigen alto/metal/rock/hippie ofzo zijn. Das geen vooroordeel dat is zo lijkt mij. Dat daardoor vooroordelen ontstaan is niet te vermijden dan.
quote:haha...... euuuuuuuuhhhhh ...... graag
Op zaterdag 8 februari 2003 00:12 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
neem gewoon een langharig vriendje erbij
tot zover mijn volkomen nutteloze bijdrage
quote:hmm, dan moet bosbeetle zijn fotoboek eens promoten...
Op zondag 9 februari 2003 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmmm * Bosbeetle heeft helemaal geen extra fotoboek reactiea ondanks het posten in dit topc
quote:Volgens mij moet bosbeetle nog eens in zijn fotoboek kijken
Op zondag 9 februari 2003 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmmm * Bosbeetle heeft helemaal geen extra fotoboek reactiea ondanks het posten in dit topc
Het verschilt gewoon per persoon: ik heb ooit een vriendje gehad met lang haar die op mijn advies zijn haar heeft afgeknipt. En een ander vriendje heeft op mijn advies zijn haar laten groeien. De een staat kort haar nu eenmaal beter, de ander lang haar. Maar lang haar vind ik wel een pre over het algemeen gesproken.
Uit ervaring kan ik overigens ook vertellen dat er erg veel langharige jongens zijn die geen rockers zijn.
Zoiets als Jan Vayn... (of hoe je het ook schrijft, ik bedoel de pianist) dat is echt:
Maar zo'n idiote ghotic vetachtig harig mannetje is een biggy afknapper.
quote:Hehehehe that would be cool
Op zaterdag 8 februari 2003 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
Dan zal ik wel lesbisch zijn
Dik, blond, lang haar = master...
Dit zuigt...
maar begrijp me niet verkeerd, ozzy = wel cool
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ligt eraan wie er lang haar heeft.Zoiets als Jan Vayn... (of hoe je het ook schrijft, ik bedoel de pianist) dat is echt:
Maar zo'n idiote ghotic vetachtig harig mannetje is een biggy afknapper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |