abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8350544
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen! En ik vermoed in dit geval nog wel hoger dan 80%.
[..]

jij houd van kort haar omdat je een homo bent.. mijn observatie is dat 80% van de homo's kort haar hebben ms zelfs wel hoger dan 80%
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_8350589
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:51 schreef hoe-die-nie het volgende:

jij houd van kort haar omdat je een homo bent.. mijn observatie is dat 80% van de homo's kort haar hebben ms zelfs wel hoger dan 80%

Kon je best wel 's gelijk in hebben, dat percentage!

En homo's vallen op mannen, niet op vrouwen. Dus blijkbaar hoort kort haar bij mannen, en lang haar bij vrouwen! .

pi_8350592
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kan me géén mannen/jongens voorstellen bij wie ik lang haar beter vind staan dan kort.
Die metalbassss in dit topic dan? Ik vind lang haar hem echt 20x beter staan. Vind jij van niet?
quote:
Bovendien hoort kort haar niet bij een bepaalde levensstijl, en van lang haar heb ik wel dat idee. Of het zijn alto hippie-types, óf het zijn van die rocktypes (incl. bandshirts), iig mensen die een soort 'statement' willen maken, perse bij een bepaalde subcultuur willen horen, heb ik het idee. En ik ben niet zo dol op 'statements' en geforceerde subcultuurtjes.
Hmm, misschien is het voor veel langharigen wel een beweegreden, ik weet het niet. Ik weet wél dat kort haar mij gewoon voor geen meter staat en ik blij ben met lang haar. Je geeft hier toch echt een mening in plaats van feiten
  zaterdag 8 februari 2003 @ 15:59:15 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_8350663
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:55 schreef Nevermind het volgende:
Die metalbassss in dit topic dan? Ik vind lang haar hem echt 20x beter staan. Vind jij van niet?
Nee ik niet. [/spuit11]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8350695
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:55 schreef Nevermind het volgende:

Goed voorbeeld! Kort haar zou 'm veel leuker staan (imo), sportiever enzo.

Maargoed, korter haar is wel gebruikelijker, gemiddelder, dus 'het speciale' zou ie zo wel verliezen. Maar elk voordeel hep ze nadeel. .

quote:
Hmm, misschien is het voor veel langharigen wel een beweegreden, ik weet het niet. Ik weet wél dat kort haar mij gewoon voor geen meter staat en ik blij ben met lang haar. Je geeft hier toch echt een mening in plaats van feiten
Nouja, ik denk dat het een feit is dat de meeste (niet alle) langharigen alto/rocker zijn, en veel in bandshirts lopen. Da's geen mening.

En als dat een feit is, waarom zou dat dan zo zijn? Omdat ze bij een bepaalde subcultuur willen horen? Zich willen afzetten tegen het 'normale burgerlijke'?

Ik denk het wel eigenlijk. Niet voor alle, maar wel voor veel.

pi_8350750
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dus blijkbaar hoort kort haar bij mannen, en lang haar bij vrouwen! .

oja! die stelling hoort idd samen bij deze: mannen vallen op vrouwen en vrouwen vallen op mannen!
So pardon me while I burn and rise above the flame.
  zaterdag 8 februari 2003 @ 16:06:01 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8350760
Dan zal ik wel lesbisch zijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8350771
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:05 schreef hoe-die-nie het volgende:

oja! die stelling hoort idd samen bij deze: mannen vallen op vrouwen en vrouwen vallen op mannen!

Vooroordeel! .
Nee, inderdaad, in 90% van de gevallen heb je gelijk.
pi_8350822
quote:

[..]

En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen! En ik vermoed in dit geval nog wel hoger dan 80%.

Vooroordelen zijn trouwens niet altijd negatief, zeker niet als je er geen waardeoordeel aan koppelt. Het is een 'oordeel' van te voren. 'k Zou het liever een verwachting willen noemen. Iets dat aannemelijk is.
[..]

Maar je bent toevallig wel een rocker? .

Dat antwoord stond d'r als 1e al bij/in he.
*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_8350859
quote:

[..]

Nieuw criteria, hoe objectief observeert iemand?
Als je spreekt over particperende observatie en kloppende bevindingen e.d.
Hier moet je, weet ik beroepsmatig, dus uiterst zorgvuldig mee/in zijn enzo.

Id hoeft een vooroordeel niet altijd negatief te zijn.
Edoch alles omtrent en vooroordeel gaat uit van een negatief iets. Vandaar het vooroordeel.
Ergo.

pi_8350863
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:51 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

AROFLMAO
pi_8350881
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
Is, als man, latent lesbisch
Gek op vrouwen!
pi_8351252
en de meningen en smaken blijven verschillen...

tis wel zo dat een groot gedeelte van de langharigen alto/metal/rock/hippie ofzo zijn. Das geen vooroordeel dat is zo lijkt mij. Dat daardoor vooroordelen ontstaan is niet te vermijden dan.

zaterdag 8 februari 2003 @ 17:42:00 #139
3542 Gia
User under construction
pi_8352117
Jan Vayne
pi_8352756
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 00:12 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

neem gewoon een langharig vriendje erbij

haha...... euuuuuuuuhhhhh ...... graag
  zaterdag 8 februari 2003 @ 18:30:05 #141
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8352777
Jezus was een alto!!

tot zover mijn volkomen nutteloze bijdrage

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zondag 9 februari 2003 @ 21:14:21 #142
43033 Shannara
Revolutionized
pi_8374253
Ik wil geen lang haar omdat ik een rocker ben (ik speel trouwens wel (bas)gitaar) maar gewoon om 's te kijken hoe 't staat en wat de reacties zijn (en omdat ik een hekel heb aan de kapper!!!)
If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
  Moderator zondag 9 februari 2003 @ 21:56:42 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8375457
hmmmm * Bosbeetle heeft helemaal geen extra fotoboek reactiea ondanks het posten in dit topc
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_8383821
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmmm * Bosbeetle heeft helemaal geen extra fotoboek reactiea ondanks het posten in dit topc
hmm, dan moet bosbeetle zijn fotoboek eens promoten...
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_8383910
quote:
Op zondag 9 februari 2003 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgens mij moet bosbeetle nog eens in zijn fotoboek kijken
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
pi_8383998
Ik val nogal op mooi half lang haar, maar soms ook op mensen met kort haar.

Het verschilt gewoon per persoon: ik heb ooit een vriendje gehad met lang haar die op mijn advies zijn haar heeft afgeknipt. En een ander vriendje heeft op mijn advies zijn haar laten groeien. De een staat kort haar nu eenmaal beter, de ander lang haar. Maar lang haar vind ik wel een pre over het algemeen gesproken.

Uit ervaring kan ik overigens ook vertellen dat er erg veel langharige jongens zijn die geen rockers zijn.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8384033
Het ligt eraan wie er lang haar heeft.

Zoiets als Jan Vayn... (of hoe je het ook schrijft, ik bedoel de pianist) dat is echt:

Maar zo'n idiote ghotic vetachtig harig mannetje is een biggy afknapper.

Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 10 februari 2003 @ 11:32:20 #148
19597 Skull
Stay hungry!
pi_8384053
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
Hehehehe that would be cool
I don't even know what I'm doing here.
pi_8384114
aan de hand van wat foto's laat ik zien wat ik bedoel:

Dik, blond, lang haar = master...

Dit zuigt...

maar begrijp me niet verkeerd, ozzy = wel cool

Billie Holiday is Lady Day!
pi_8384325
quote:
Op maandag 10 februari 2003 11:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ligt eraan wie er lang haar heeft.

Zoiets als Jan Vayn... (of hoe je het ook schrijft, ik bedoel de pianist) dat is echt:

Maar zo'n idiote ghotic vetachtig harig mannetje is een biggy afknapper.

Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')