groetjes suus
quote:Probeer hem over te halen...
Op vrijdag 7 februari 2003 13:58 schreef Suus25 het volgende:
mannen met lang haar .....zucht......... heeeeeeeel mooi dus;)
(en uiteindelijk heb ik een vriend met korte haren haha)groetjes suus
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:25 schreef _unicorn_ het volgende:[..]
ja
Mwa, ik kan de kapper nog wel een weekje uitstellen (hoevaak zou ik dat nu al gedacht hebben?)
quote:eeeuhhhh sommige mensen zijn geen type voor lang haar helaas
Op vrijdag 7 februari 2003 14:07 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Probeer hem over te halen...
quote:neem gewoon een langharig vriendje erbij
Op zaterdag 8 februari 2003 00:09 schreef Suus25 het volgende:[..]
eeeuhhhh sommige mensen zijn geen type voor lang haar helaas

vooral oudere garde, en dan vooral familiegarde vind het niks, andere groeperingen hebben er minder moeite mee
dit was bijvoorbeeld een tussentijdse korte 'korte' periode:
nou het interactieve gedeelte
Poll: De vraag is nu natuurlijk: cut it off?
Om de laatste stand te zien moet u even op F5 drukken ![]()

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
hm die korte foto lijkt wat uitgerekt te zijn in reslotieverhouding maar whatever. Voor meer vergelijkingsmateriaal verwijs ik u door naar mijn website of fotodinges
quote:????????????
Op vrijdag 7 februari 2003 22:12 schreef Captain-America het volgende:[..]
Doen ze er op school eigenlijk ooit moeilijk over, stel dat je een formeel interview gaat houden ofzo?
quote:valt wel mee, maar blijven toch altijd wel wat vooroordelen, das beetje jammer. Zolang je er maar netjes uitziet. Ik doe geen interviews met bandshirts of dergelijke. Neutraal is wel zo fijn
Op zaterdag 8 februari 2003 10:16 schreef bloempjuh het volgende:
Nou Bas, 100% van je ondervraagden wil NIET dat je je haar afknipt; lekker laten groeien!Doen ze er op school eigenlijk ooit moeilijk over, stel dat je een formeel interview gaat houden ofzo?
Bij een ander bedrijf hadden ze geen moeite met het lang haar, maar ik moest wel netjes eruit vanwege het feit dat ik naar klanten moest. Ook geen probleem uiteraard, dan maar een dag in een overhemd rondlopen.
Ik ben dus benieuwd of er veel bedrijven zijn die lang haar niet tolereren? Iemand ervaringen ermee?
quote:Thx.
Op zaterdag 8 februari 2003 02:38 schreef _unicorn_ het volgende:[..]
????????????
Maar wel leuke smileys hoor
Enne voor die smilies:
http://www.smilies.nl
Doeld d'r op of je al iets somewhere online had gevonden. Snappie
quote:Bij het horecabedrijf waar ik werkte mocht ik alleen afwassen als ik mijn haar niet in een staart wou doen. Maar goed, dat vind ik nog begrijpelijk
Op zaterdag 8 februari 2003 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben dus benieuwd of er veel bedrijven zijn die lang haar niet tolereren? Iemand ervaringen ermee?
alleen gaat mijn haar NO WAY in een staart, dat staat me gewoon niet
quote:Draag het altijd in een staart, behalve als ik thuis ben.
Op zaterdag 8 februari 2003 14:08 schreef Nevermind het volgende:[..]
Bij het horecabedrijf waar ik werkte mocht ik alleen afwassen als ik mijn haar niet in een staart wou doen. Maar goed, dat vind ik nog begrijpelijk
alleen gaat mijn haar NO WAY in een staart, dat staat me gewoon niet
Kort = vlotter, véél sportiever, en aait lekkerder (vooral beetje opgeschoren in de nek).
Bovendien hoort kort haar niet bij een bepaalde levensstijl, en van lang haar heb ik wel dat idee. Of het zijn alto hippie-types, óf het zijn van die rocktypes (incl. bandshirts), iig mensen die een soort 'statement' willen maken, perse bij een bepaalde subcultuur willen horen, heb ik het idee. En ik ben niet zo dol op 'statements' en geforceerde subcultuurtjes.
(En ja, ik weet wel dat er ook langharigen zijn, voor wie dit niet op gaat)
Kortom, imo:
lang = ![]()
kort =
+
.
Ach ja
quote:wat een onzin
Op zaterdag 8 februari 2003 14:42 schreef DennisMoore het volgende:Bovendien hoort kort haar niet bij een bepaalde levensstijl, en van lang haar heb ik wel dat idee. Of het zijn alto hippie-types, óf het zijn van die rocktypes (incl. bandshirts), iig mensen die een soort 'statement' willen maken, perse bij een bepaalde subcultuur willen horen, heb ik het idee. En ik ben niet zo dol op 'statements' en geforceerde subcultuurtjes.
(En ja, ik weet wel dat er ook langharigen zijn, voor wie dit niet op gaat)Kortom, imo:
lang =
kort =+
.
quote:Want?
Op zaterdag 8 februari 2003 15:00 schreef hoe-die-nie het volgende:wat een onzin
Meeste langharigen zijn alto's of rockers. That's a fact.
.
quote:Zoiets placht men een vooroordeel te noemen.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Want?
.
quote:En vooroordelen berusten meestal op observaties, en kloppen in 80% van de gevallen! En ik vermoed in dit geval nog wel hoger dan 80%.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:10 schreef Captain-America het volgende:Zoiets placht men een vooroordeel te noemen.
Vooroordelen zijn trouwens niet altijd negatief, zeker niet als je er geen waardeoordeel aan koppelt. Het is een 'oordeel' van te voren. 'k Zou het liever een verwachting willen noemen. Iets dat aannemelijk is.
quote:Maar je bent toevallig wel een rocker?
Ik draag mijn haar niet lang omdat ik een rocker ben, maar omdat me dat zo bevalt. Snappie?
quote:Vooroordeel.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Want?
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |