Ik vind dit ook écht belachelijk om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:28 schreef GGMM het volgende:
Erg chique om geld over te maken naar Rusland.
Principes zijn alleen leuk als je er zelf geen last van hebt
Ik kan er niet van slapen komende nacht…quote:Op maandag 4 juli 2022 11:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind dit ook écht belachelijk om eerlijk te zijn.
Zo zwart/wit is het natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan er niet van slapen komende nacht…
Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zo zwart/wit is het natuurlijk niet.
Als ik niet zou kunnen slapen elke keer dat er iets gebeurd waar ik principieel op tegen ben zou ik nooit meer slapen
PSV profiteert wel meequote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef tja77 het volgende:
Ajax tikt ff 30 miljoen af voor 1 speler, het gat tussen Ajax en PSV lijkt alleen maar groter te worden.
"PSV financiert warlord Putin"quote:Op maandag 4 juli 2022 12:50 schreef Scrummie het volgende:
PSV heeft dus Oekraïens bloed aan zijn handen. Walgelijke club hoor. 🇺🇦
Voor een speler die ze zelf opgeleid hebben.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef tja77 het volgende:
Ajax tikt ff 30 miljoen af voor 1 speler, het gat tussen Ajax en PSV lijkt alleen maar groter te worden.
Tja, en toch vond ik dat het afgelopen seizoen nog meevallen. Natuurlijk die veegpartij in de ArenA gehad, maar thuis met veel pech verloren. En in twee directie confrontraties om de prijzen toch allebei verdiend gewonnen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef tja77 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef tja77 het volgende:
Voor Bergwijn jaquote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef tja77 het volgende:
Ah de nieuwe Hendriks.quote:
Die twee zullen ook wel tekengeld en salaris krijgen. Zaakwaarnemers romen ook nog wel wat af.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Precies dit. En dat we vh geld van Doan zowel Luuk als Guus kunnen kopen had niemand kunnen bedenken.
Dit is eigenlijk best wel heel erg pijnlijk voor Feyenoord.quote:
Niet echt, dit soort onnodig dure aankopen maken het gat tussen Ajax en PSV juist kleiner. Elk jaar moet je naar de uiteindelijke transferbalans per club kijken.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:48 schreef tja77 het volgende:
Ajax verkoopt ook duurder dan PSV. Omdat de spelers zich op een hoger niveau kunnen laten zien, Ajax beter presteert, Ajax eigenlijk bijna altijd al beter wist te verkopen, etc.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt, dit soort onnodig dure aankopen maken het gat tussen Ajax en PSV juist kleiner. Elk jaar moet je naar de uiteindelijke transferbalans per club kijken.
Dat is zo maar momenteel ziet het er best aardig uit. Al vind ik nog steeds dat het wat weinig over die voorrondes gaat. Als dat mis gaat, dan is het seizoen alweer voor 50 procent verknald. Vorig jaar was Benfica ook een behoorlijke ramp.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax verkoopt ook duurder dan PSV. Omdat de spelers zich op een hoger niveau kunnen laten zien, Ajax beter presteert, Ajax eigenlijk bijna altijd al beter wist te verkopen, etc.
c
Ik geloof niet dat heel veel PSV-supporters er ook zo over denken. Natuurlijk, iedereen wil dolgraag die CL in maar je bent gewoon voor 75% afhankelijk van de loting en zelfs met een gunstige loting moet je top zijn en geluk hebben om de CL te halen.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo maar momenteel ziet het er best aardig uit. Al vind ik nog steeds dat het wat weinig over die voorrondes gaat. Als dat mis gaat, dan is het seizoen alweer voor 50 procent verknald. Vorig jaar was Benfica ook een behoorlijke ramp.
De CL niet halen, dan is het seizoen financieel wel aardig mislukt ja. Om Ajax niet uit het zicht te verliezen, moet PSV gewoon paar jaar achter elkaar CL gaan spelen.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo maar momenteel ziet het er best aardig uit. Al vind ik nog steeds dat het wat weinig over die voorrondes gaat. Als dat mis gaat, dan is het seizoen alweer voor 50 procent verknald. Vorig jaar was Benfica ook een behoorlijke ramp.
Snap dat het voor fans anders zal voelen dan de beleidsmakers, maar toch is het voor de lange termijn wel degelijk extreem belangrijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
De CL niet halen, dan is het seizoen financieel wel aardig mislukt ja. Om Ajax niet uit het zicht te verliezen, moet PSV gewoon paar jaar achter elkaar CL gaan spelen.
Behalve de directe CL-inkomsten, heb je dan natuurlijk ook nog dat spelers zich op een hoger niveau kunnen laten zien, misschien net dat jaartje extra blijven, etc.
Voor supporters zal het seizoen niet meteen verknald zijn als de CL niet wordt gehaald. Als daarna de titel wordt gepakt, dan zal het gewoon een geslaagd seizoen zijn.
Voorronde CL zal wel wat meer gaan leven als de loting bekend is en die wedstrijden naderen.
Ja, essentieel. Idealiter zelfs 'n aantal seizoen dat PSV wel CL speelt en Ajax niet. Maar dat zal wel lastig worden, omdat Ajax in NL dominant is en NL twee plekken krijgt.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap dat het voor fans anders zal voelen dan de beleidsmakers, maar toch is het voor de lange termijn wel degelijk extreem belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |