abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 9 juli 2022 @ 07:55:28 #176
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_205283771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:32 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ja, dus?
Wat zou het echte probleem zijn denk je
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 08:22:13 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205283825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 02:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waar heb ik het over verplichting? Niet handig om zaken te verzinnen en vervolgens anders verwijten dat ze zaken verzinnen.

Begint wel voorspelbaar te worden deze 'progresso-caroussel'.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 02:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Me wegzetten als alt-rechtse racist ging al niet lekker, dat gaat met je nieuwe framepogingen ook niet lukken, Hex.

Te meer daar er helemaal geen complot gaande is; je geeft zelf steeds keurig aan dat dit allemaal verre van goed doordacht en gepland is. De ene keer moeten we op eierschalen lopen als het over integratie en multiculti gaat want alles is al gauw racisme, tegelijkertijd lezen we hoe onverenigbaar bepaalde klassen mensen zijn wanneer het opleidingsniveau betreft (dat kun je al zien aan hoofden, kennelijk, wat voor opleiding men heeft genoten). De andere keer horen we dat we een leven lang moeten leren, tegelijkertijd kun je je afvragen waarom want er komen arbeidsmigranten "om voor ons te werken". Weer een ander moment horen we hoe we voorzichtig moeten zijn met klimaat, milieu, moeder Aarde en zaken als verspilling en vervuiling tegen moeten gaan, tegelijkertijd leren we dat hang naar 'meer luxe' heel menselijk is en we daarom zoveel mogelijk mensen door de universiteit moeten jassen en wie ben jij om dat mensen te ontzeggen.

Nee, dit is geen complot. Niet eens een op een bierviltje geschreven brainfart. Het is een totaal onlogische brij van tegenstrijdigheden. Zo ook dat Amsterdamse plannetje. Complot? Welnee, gewoon wat poep tegen de muur gooien en kijken of het blijft plakken. De pest is, dat wordt vaak in net zo ondoordacht beleid vormgegeven zodat we er allemaal - maar vooral mensen aan de onderkant - er last van hebben. Maar goed, hadden ze maar naar de uni moeten gaan, de paupers.
Dus als het geen verplichting is. Wat is dan precies zo erg aan het bedenken van een regeling waar mensen die het willen gebruik van kunnen maken? Dan ben je aan het zeiken om het zeiken.

En nee, ik stel nergens dat je altrechtse fascist bent. Maar je bent wel ijverig hun propaganda aan het verspreiden.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 12:42:37 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205285177
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]
Dus als het geen verplichting is. Wat is dan precies zo erg aan het bedenken van een regeling waar mensen die het willen gebruik van kunnen maken? Dan ben je aan het zeiken om het zeiken.

En nee, ik stel nergens dat je altrechtse fascist bent. Maar je bent wel ijverig hun propaganda aan het verspreiden.
Niet 'mensen', specifiek senioren. Senioren met minimaal vier kamers. Al die yuppen in Amsterdam met veel te grote panden worden uiteraard buiten schot gehouden. Het ergste vind ik nog dat dodelijk vermoeiende "het is maar een regeling waar 'de mensen' gebruik van kunnen maken", alsof het een of andere filantropische onderneming betrof, ontsproten aan een zuiver gouden hart van reine bedoelingen. Puur rendementsdenken, en dat weet jij zelf ook.

Verder wel benieuwd welke 'propaganda' van altrechtse fascisten ik aan het verspreiden ben, ik wacht nog op voorbeelden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 juli 2022 @ 15:43:42 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205286507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet 'mensen', specifiek senioren. Senioren met minimaal vier kamers. Al die yuppen in Amsterdam met veel te grote panden worden uiteraard buiten schot gehouden. Het ergste vind ik nog dat dodelijk vermoeiende "het is maar een regeling waar 'de mensen' gebruik van kunnen maken", alsof het een of andere filantropische onderneming betrof, ontsproten aan een zuiver gouden hart van reine bedoelingen. Puur rendementsdenken, en dat weet jij zelf ook.
Simpelweg omdat de meeste yuppen zonder kinderen of kinderwens niet groot wonen. Zo redeneert men. Dus al jouw complotten gaan nergens over.

En het is dus niet verplicht. Dus waarom zou je je in godsnaam er druk om maken.

quote:
Verder wel benieuwd welke 'propaganda' van altrechtse fascisten ik aan het verspreiden ben, ik wacht nog op voorbeelden.
Dit is absolute een klassieker onder die propaganda.

quote:
moeten we op eierschalen lopen als het over integratie en multiculti gaat want alles is al gauw racisme
pi_205287445
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:13 schreef EinarBoe het volgende:

Dat doet de bevolking zelf en dat is dus niet een inherent probleem, want we kunnen veel beter dan vroeger de samenleving op een natuurvriendelijke manier vormgeven.
De bevolking van Nederland krimpt al ruim 15 jaar uit zichzelf, echter overheidsbeleid bepaalt dat het op een andere manier moet groeien. Helpend voor de natuur is het in ieder geval niet.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tch blijft bestaan.
pi_205289102
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 02:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Me wegzetten als alt-rechtse racist ging al niet lekker, dat gaat met je nieuwe framepogingen ook niet lukken, Hex.

Te meer daar er helemaal geen complot gaande is; je geeft zelf steeds keurig aan dat dit allemaal verre van goed doordacht en gepland is. De ene keer moeten we op eierschalen lopen als het over integratie en multiculti gaat want alles is al gauw racisme, tegelijkertijd lezen we hoe onverenigbaar bepaalde klassen mensen zijn wanneer het opleidingsniveau betreft (dat kun je al zien aan hoofden, kennelijk, wat voor opleiding men heeft genoten). De andere keer horen we dat we een leven lang moeten leren, tegelijkertijd kun je je afvragen waarom want er komen arbeidsmigranten "om voor ons te werken". Weer een ander moment horen we hoe we voorzichtig moeten zijn met klimaat, milieu, moeder Aarde en zaken als verspilling en vervuiling tegen moeten gaan, tegelijkertijd leren we dat hang naar 'meer luxe' heel menselijk is en we daarom zoveel mogelijk mensen door de universiteit moeten jassen en wie ben jij om dat mensen te ontzeggen.

Nee, dit is geen complot. Niet eens een op een bierviltje geschreven brainfart. Het is een totaal onlogische brij van tegenstrijdigheden. Zo ook dat Amsterdamse plannetje. Complot? Welnee, gewoon wat poep tegen de muur gooien en kijken of het blijft plakken. De pest is, dat wordt vaak in net zo ondoordacht beleid vormgegeven zodat we er allemaal - maar vooral mensen aan de onderkant - er last van hebben. Maar goed, hadden ze maar naar de uni moeten gaan, de paupers.
Goede post. Geeft (ook) goed aan hoe de Hexa amateur would be politicus wiebelt en waggelt en zwiebert en zwabbert. Hij weet het (ook) gewoon niet.

Zie overigens ook hierboven weer. Het is werkelijk tenenkrommend.

Maar ja.. het is niet verplicht.. Gewoon een proefbalonnetje om de consensus de juiste kant op te masseren.
Onder het mom van goede bedoelingen om het rendementsdenken te verbloemen. Mooi is dat niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart2002 op 09-07-2022 19:23:41 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 19:53:24 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205289365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 15:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Simpelweg omdat de meeste yuppen zonder kinderen of kinderwens niet groot wonen. Zo redeneert men. Dus al jouw complotten gaan nergens over.

En het is dus niet verplicht. Dus waarom zou je je in godsnaam er druk om maken.
[..]
Dit is absolute een klassieker onder die propaganda.
[..]

Oh echt, hoe weet D66 dat? Van oudjes weten ze het wel. Zo 'redeneert' men...

En dan het 'klassiek stukje altrechtse fascistische propaganda'. Je moet het me niet euvel duiden, maar ik meen mij te herinneren dat enkel de opmerking dat ik Nederland te druk en te vol vind, en het niet zo zie zitten dat er nog eens een paar duizend man naar hier komen, zeker wanneer die zich weigeren aan te passen, werd gepareerd met de opmerking jouwerzijds (tweemaal) dat ik mensen zou haten. Hetgeen uiteindelijk een stille dood stierf, die aantijging, toen bleek dat mijn aangetrouwde Mocro-familieleden van de stoel vielen van het lachen bij het lezen zulks.

Dus ook hier toon je weer schitterend aan dat je me met je eigen woorden gelijk geeft. Je moet inderdaad op eierschalen lopen, want voor je het weet komt Hexagon je een puntmuts en fikkend kruis in de handen duwen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 juli 2022 @ 20:17:46 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205289560
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh echt, hoe weet D66 dat? Van oudjes weten ze het wel. Zo 'redeneert' men...
Gezien de D66-fractie in Amsterdam gewoon in de Amsterdamse samenleving beweegt en geluiden opvangt van hun achterban.

Maar misschien kun je gewoon Reinier van Dantzig zelf mailen. In plaats van van alles verzinnen over zijn duistere drijfveren.

quote:
En dan het 'klassiek stukje altrechtse fascistische propaganda'. Je moet het me niet euvel duiden, maar ik meen mij te herinneren dat enkel de opmerking dat ik Nederland te druk en te vol vind, en het niet zo zie zitten dat er nog eens een paar duizend man naar hier komen, zeker wanneer die zich weigeren aan te passen, werd gepareerd met de opmerking jouwerzijds (tweemaal) dat ik mensen zou haten. Hetgeen uiteindelijk een stille dood stierf, die aantijging, toen bleek dat mijn aangetrouwde Mocro-familieleden van de stoel vielen van het lachen bij het lezen zulks.

Dus ook hier toon je weer schitterend aan dat je me met je eigen woorden gelijk geeft. Je moet inderdaad op eierschalen lopen, want voor je het weet komt Hexagon je een puntmuts en fikkend kruis in de handen duwen.
Het is vooral dat laatste. Dat slachtofferige gedoe alsof je "niets mag zeggen over multiculti" als er eens wat tegenspraak op komt.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 20:20:58 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205289588
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 20:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gezien de D66-fractie in Amsterdam gewoon in de Amsterdamse samenleving beweegt en geluiden opvangt van hun achterban.

Maar misschien kun je gewoon Reinier van Dantzig zelf mailen. In plaats van van alles verzinnen over zijn duistere drijfveren.
[..]
Het is vooral dat laatste. Dat slachtofferige gedoe alsof je "niets mag zeggen over multiculti" als er eens wat tegenspraak op komt.
Mensen haten is 'wat tegenspraak'?

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 juli 2022 @ 20:24:04 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205289605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mensen haten is 'wat tegenspraak'?

:')
Tja erg eerbiedig komen je posts over arbeidsmigranten, yuppen en randstedelingen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 21:37:29 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205290799
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 20:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja erg eerbiedig komen je posts over arbeidsmigranten, yuppen en randstedelingen.
Zo, dan is er wel een hele hoop haat op Fok, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 juli 2022 @ 23:05:29 #187
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205292470
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 07:55 schreef daNpy het volgende:

[..]
Wat zou het echte probleem zijn denk je
De koeien. Dat zijn er teveel, zoals al vrij lang bekend is.
pi_205319493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 23:16 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Maar je mag altijd vragen stellen en demonstreren. En als provincies en gemeentes grotendeels beleid niet uit willen voeren, dan zijn die vragen nu heel terecht. De vraag die hier speelt is misschien meer of de democratie hier wel rekening houdt met ieders belangen. We stemmen voor de leden van de Tweede Kamer, maar die hebben wel verantwoordelijkheid 4 jaar dit land te besturen. En verantwoordelijkheid betekent niet puur je eigen agenda uitvoeren.
De provincies hebben een gun op het hoofd gekregen en daarom willen ze het beleid niet uitvoeren. Een paar jaar geleden ook, gingen de boeren bij de provincies hun gelijk halen op trekkers. Drie van de vier haalden meteen bakzeil en bij de andere (groningen) werd toen het stadhuis bijna plat gereden..

Blijkbaar zijn de terreurboeren nog altijd enger dan de overheid en alle macht die de overheid heeft.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 18:58:54 #189
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_205319626
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
https://opiniez.com/2022/(...)n/maaikevancharante/

Daarbij zoeken die boeren soms ook de randen van de wet op, door bijvoorbeeld langs te gaan bij een bewindspersoon.
Andere kant van de rand dan h.
Dit, dus.
  maandag 18 juli 2022 @ 21:01:45 #190
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_205382547
Inderdaad, die komt gezien deze Wob-onthullingen van de overheid zelf.
Zeer stabiel genie.
  maandag 18 juli 2022 @ 21:16:36 #191
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205382870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:44 schreef Viesdik het volgende:
De verdwijning van de kinderen omtrent toeslagenaffaire vind ik ziek eng.
Ik geloof niet snel in complotten.. maar WAAR DE FUCK ZIJN DIE KINDEREN?
zijn er zeker een stuk of 3600
Niemand weet het!
Die zijn opgenomen door een pedonetwerk. ;(
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205389821
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:44 schreef Viesdik het volgende:
De verdwijning van de kinderen omtrent toeslagenaffaire vind ik ziek eng.
Ik geloof niet snel in complotten.. maar WAAR DE FUCK ZIJN DIE KINDEREN?
zijn er zeker een stuk of 3600
Niemand weet het!
Waarom wil je zo graag weten waar sociaal zwakke kinderen zijn? Wat ben jij van plan?

GELUKKIG ZEGT NIEMAND JE WAAR DE FUCK DIE KINDEREN ZIJN.
  woensdag 20 juli 2022 @ 12:04:33 #193
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205398722
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]

Haha, dit gaat echt nergens meer over. Nota bene Etto die 'altrechtse en fascistische propaganda' zou verspreiden :'). Een betere bevestiging van hoe out of touch jij bent met de daadwerkelijke betekenis van dit soort concepten gaat er niet komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205398826
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dit gaat echt nergens meer over. Nota bene Etto die 'altrechtse en fascistische propaganda' zou verspreiden :'). Een betere bevestiging van hoe out of touch jij bent met de daadwerkelijke betekenis van dit soort concepten gaat er niet komen.
Fuck me, ben ik het toch eens met je eens.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 14:49:19 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205400514
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2022 12:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, vertel ons eens wat dan wel de betekenis van die concepten? Als je claimt het te weten en een air van superioriteit aanmeet geef dan ook even de betekenis? We wachten het wel even af.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:59:36 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205400609
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nou, vertel ons eens wat dan wel de betekenis van die concepten? Als je claimt het te weten en een air van superioriteit aanmeet geef dan ook even de betekenis? We wachten het wel even af.
Goed dat je het vraagt. Ik had in een eerdere discussie met Hexagon al twee definities gegeven op basis van wat onder andere het AIVD en de ADL hanteren. Dus dat sluit totaal niet aan op de posts of het gedachtegoed van Etto.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205400661
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Goed dat je het vraagt. Ik had in een eerdere discussie met Hexagon al twee definities gegeven op basis van wat onder andere het AIVD en de ADL hanteren. Dus dat sluit totaal niet aan op de posts of het gedachtegoed van Etto.
De posts van Etto waren inderdaad niet altrechts, wel FvD rechts... complotwappierechts, zeg maar.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_205400712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:48 schreef BasEnAad het volgende:
Los van of je het met de boeren eens bent, die harde protesten dwingen de politiek wel in de spiegel te kijken.
Deden ze dat maar eens. Ze buigen en knielen voor de machtige milieulobby maar spugen op de boeren, vissers etc. en geven aan hun geen millimeter toe. Die gaan echt niet in de spiegel kijken. (er gaan trouwens hardnekkige geruchten dat Rutte niet eens een spiegelbeeld heeft)
  woensdag 20 juli 2022 @ 15:18:07 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205400796
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
De posts van Etto waren inderdaad niet altrechts, wel FvD rechts... complotwappierechts, zeg maar.
Nou, ook dat lijkt mij heel vreemd voor iemand die zo uitgesproken links is als Etto en geregeld flink de discussie aangaat met users die daadwerkelijk in die hoek vallen. Nee, dit soort labels worden enkel aangehaald uit frustratie over een meningsverschil en het enige wat dan blijkbaar rest is demoniseren. En we weten natuurlijk allemaal dat vooral Hexagon daar wel een handje naar heeft.
pi_205400848
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, ook dat lijkt mij heel vreemd voor iemand die zo uitgesproken links is als Etto en geregeld flink de discussie aangaat met users die daadwerkelijk in die hoek vallen. Nee, dit soort labels worden enkel aangehaald uit frustratie over een meningsverschil en het enige wat dan blijkbaar rest is demoniseren. En we weten natuurlijk allemaal dat vooral Hexagon daar wel een handje naar heeft.
Als je zegt dat dat plan van die D66 politicus bedoeld is om de ouderen hun huis af te pakken, dan ben je toch echt in complotten aan het denken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')