Als je 't is okee instart ben ik zo wegquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer zou een goede afsluiter zijn? The party's over hebben we nu wel gehoord
Il Volo - Grande Amorequote:
Jij ook ? Dit was toch het nummer waar @ijs_beer zo`n hekel aan heeftquote:
Ik heb hem erbij gezet. Voor het geval er niemand weg wil.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij ook ? Dit was toch het nummer waar @:ijsbeer zo`n hekel aan heeft
Ik had juist het idee dat @ijs_beer het nog wel aardig kon hebben en me er daarom mee kweldequote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jij ook ? Dit was toch het nummer waar @:ijsbeer zo`n hekel aan heeft
Als je mij nachtmerries wil bezorgen. Weet je wat, ik zet hem voor Italie 2015. Gewoon voor het contrast.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dustin the turkey - douze points![]()
of is dat te erg?
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
Er is ook een karaoke-versie van dit lied!!! @:NailQueen die ga ik doen hoor.
Dat moesten wij perse een keer doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat Australië perse iemand met rouwnetje wouden sturen
Samen met ESF1Gamerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
Er is ook een karaoke-versie van dit lied!!! @:NailQueen die ga ik doen hoor.
Welke Griekse act deed ingewikkeld met trampolines?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dat Griekse muziek er tussen door dus echt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |