abonnement Unibet Coolblue
pi_205214582
Afrekening criminele circuit?
Toeval? Pyromaan met racistische inslag?
Wie zal het zeggen?
Ik denk in ieder geval niet dat dit de laatste keer was

quote:
Tweede auto van Faical in vlammen binnen drie maanden: ‘Nu geeft het meer een gevoel van onveiligheid’
MET VIDEO | UPDATETIEL - Voor de tweede keer in drie maanden raakte in Tiel een Volkswagen Golf van Faical Dahmani zwaar beschadigd bij een autobrand. Weer vloog zijn geparkeerde auto in brand aan de Wadenoijenlaan. Dit keer gebeurde dat in de nacht van vrijdag op zaterdag rond 04.10 uur.



Pouw Jongbloed 2 jul. 2022
Laatste update: 12:51

De eerste keer was op 18 april (Tweede Paasdag) op de parkeerplaats nabij de woning van de familie Dahmani aan de Wadenoijenlaan.

De auto staat in brand op de Wadenoijenlaan in Tiel. © Persbureau Heitink
Auto samen met zijn moeder
,,Deze auto is net als de vorige van mijn moeder en mij”, vertelde hij enkele uren later toen het aan de voorzijde zwaar gehavende voertuig door een wegsleepbedrijf werd opgehaald. ,,Nu het de tweede keer is, geeft het meer een gevoel van onveiligheid. Voor ons en voor de buurtbewoners. Gelukkig is er alleen maar materiële schade.”

Was het een bewuste actie? ,,De eerste keer brandden er vier auto’s uit in de wijk, dan denk je nog: zou het een pyromaan zijn? Nu is het er eentje, weer die van ons. Dat kan geen toeval zijn, denk je dan. Dat zullen mensen ook denken. Maar ik heb geen idee wie dit gedaan zou moeten hebben



Toen de auto werd weggetakeld, keek Dahmani zwijgend toe. Een oudere man, die net kwam aanlopen, legde een hand hem op z’n schouder. ,,Jongen, wie doet nu zoiets? Dit is vernieling.”

De politie zegt in een korte reactie ‘uit te gaan van brandstichting’. ,,Er is een onderzoek opgestart. Mochten mensen meer informatie of camerabeelden hebben, dan horen we dat graag.”

Bekijk hieronder een video van Dahmani na de vorige brand.

https://www.gelderlander.(...)veiligheid~a89524bc/
pi_205214615
Zou dan eerder die kut Fiat in de fik steken als ik dan toch voor de keus stond daar.
pindazakje
  Spellchecker zaterdag 2 juli 2022 @ 19:48:20 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 2 juli 2022 @ 19:52:36 #4
481998 K21
Cappuccino
pi_205214774
Plottwist: TS is de dader van deze branden en alle andere criminele activiteiten die zich in Tiel afspelen, zodat hij steeds deze topics kan maken. :{w
pi_205214815
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 19:52 schreef K21 het volgende:
Plottwist: TS is de dader van deze branden en alle andere criminele activiteiten die zich in Tiel afspelen, zodat hij steeds deze topics kan maken. :{w
Nope...
pi_205214846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 19:52 schreef K21 het volgende:
Plottwist: TS is de dader van deze branden en alle andere criminele activiteiten die zich in Tiel afspelen, zodat hij steeds deze topics kan maken. :{w
Good thinking. Is om Tiel op de kaart te zetten. Want anders gebeurt er niks daar natuurlijk. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 19:59:45 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205214851
Tiel , het begint steeds erger te worden :{
Sterkte @Werkman
Ik ben inmiddels overleden
pi_205214979
Sterkte
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')