abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205212486
Ik vlieg in september naar Bali en dat zal, naar het nu lijkt, met Singapore Airlines zijn.

Daar kan je een bassinet voor een baby krijgen , maar de kans is er natuurlijk ook dat die niet beschikbaar zijn . Dan reserveren we het liefst een stoel voor de baby, want geen zin om haar de hele tijd op schoot te houden en voor haar ook fijn als ze gewoon kan slapen. Ik kan overal vinden dat er speciale prijzen/kortingen zijn op die tickets. Maar ik krijg het maar niet boven water hoeveel. Klantenservice is onbereikbaar, als ik ticket boek voor 1 persoon plus baby kan ik geen stoel kiezen voor baby.. Heb de vraag al uitstaan per mail bij ze maar tot op heden (duurt al week) geen antwoord. Ik wil zo langzamerhand boeken..

Iemand ervaring met vliegen met baby en eigen stoel en wat betaalde je daarvoor ?

Hoe beviel de airline überhaupt ? Beenruimte oke ?
pi_205212671
Arme mensen in dat toestel
pi_205213092
Zou de prijs uitmaken of er een fokker van 100 kilo op die stoel zit of een baby van 5 kilo?
.
pi_205213576
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:17 schreef Fer het volgende:
Zou de prijs uitmaken of er een fokker van 100 kilo op die stoel zit of een baby van 5 kilo?
Dit, ik heb ooit eens op een vlucht vanuit zuid Afrika gezeten met zo’n jankend mormel, nu slaap ik al slecht snachts, dit was echt zwaar kut

Tot overmaat van ramp gingen de ouders rondjes lopen met die baby :( nog meer overlast

Baby’s kunnen niet klaren en gaan gegarandeerd janken, wat een horror om andere dat aan te doen, tot ze kunnen communiceren en je ze het zwijgen op kan leggen moet een kleine ver van het vliegtuig weg blijven

Papa en mama hebben gekozen voor dat kind en moeten daar ook de consequenties voor dragen, de eerste paar jaar hoort vliegen daar niet bij (uitzonderingen daar gelaten, vakantie is geen uitzondering)
pi_205213602
Waarom heb jij een baby?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205214437
Natuurlijk willen we basinet, maar de kans is er dat die dingen al weg zijn.. en dan is een extra stoel wel zo handig.Voorkeur is uiteraard basinet dat lijkt me evident.

Je kan dus niet een stoel kiezen voor de baby.. die weg hebben we al geprobeerd.. Volgens chatbot van SA moeten we dit online doen , vervolgens doen we dat en kunnen we het niet selecteren. Du moment dat je geboortedatum invult "verdwijnt " de stoel. Bellen is godsonmogelijk (anders had ik dat uiteraard gedaan). Kortom.. enige wat ik wil weten hoeveel korting krijg je op die stoel.. Betalen we 10% van die stoel dan doen we dat als er geen basinet te krijgen is.
pi_205214501
Bij United kun je de bassinet reserveren, moet je wel bellen.
Jesus saves but death prevails.
pi_205221165
Heb meerdere keren met onze (toen nog) baby gevlogen, en daar zat singapore air ook bij, en nog nooit meegemaakt dat de basinet niet meer beschikbaar was.

Zou niet zo snel voor een extra stoel gaan, want dat is vrij duur, en de baby ligt niet lekker
Honey ! Take me drunk, i am home !
  One tough cookie maandag 4 juli 2022 @ 00:03:32 #9
169210 liesje1979
pi_205230500
Heb jij een baby? :o
pi_205230602
quote:
11s.gif Op maandag 4 juli 2022 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Heb jij een baby? :o
Dit :o O+ O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_205236422
Je kan geen stoel boeken voor een baby. Je kan wel een 2e stoel voor jezelf boeken.
pi_205246985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:58 schreef Baarsjes020 het volgende:
Arme mensen in dat toestel
Inderdaad.
En arme baby.
pi_205247033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:39 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad.
En arme baby.
Houd je bek over mijn dochtertje.
pi_205247038
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:44 schreef Socios het volgende:
Houd je bek over mijn dochtertje.
Rustig maar.
Wat denk je dat dat meisje voor helse pijnen gaat krijgen in haar oortjes? En dat ze niet weet wat dit is?
pi_205247090
Je zou maar in een uuurenlange vlucht naar Bali met een jankende baby opgescheept zitten, dan Bali. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205247096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Je zou maar in een uuurenlange vlucht naar Bali met een jankende baby opgescheept zitten, dan Bali.
Ik heb het eens mee gemaakt naar Barcelona.
Dat was al een ramp.
Nee vliegen met een baby moet je niet willen voor het kindje en je medepassagiers en vliegtuigpersoneel.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 18:12:24 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_205247293
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:50 schreef Socios het volgende:
Ik vlieg in september naar Bali en dat zal, naar het nu lijkt, met Singapore Airlines zijn.

Daar kan je een bassinet voor een baby krijgen , maar de kans is er natuurlijk ook dat die niet beschikbaar zijn . Dan reserveren we het liefst een stoel voor de baby, want geen zin om haar de hele tijd op schoot te houden en voor haar ook fijn als ze gewoon kan slapen. Ik kan overal vinden dat er speciale prijzen/kortingen zijn op die tickets. Maar ik krijg het maar niet boven water hoeveel. Klantenservice is onbereikbaar, als ik ticket boek voor 1 persoon plus baby kan ik geen stoel kiezen voor baby.. Heb de vraag al uitstaan per mail bij ze maar tot op heden (duurt al week) geen antwoord. Ik wil zo langzamerhand boeken..

Iemand ervaring met vliegen met baby en eigen stoel en wat betaalde je daarvoor ?

Hoe beviel de airline überhaupt ? Beenruimte oke ?
020 7988 732 al geprobeerd?

Verder staat er dit online:

quote:
Een ticket voor uw kind boeken

Om samen met uw baby of kind met Singapore Airlines te vliegen, dient u hun ticket samen met uw eigen ticket voor volwassenen in één transactie boeken. Elk kind moet ook worden vergezeld door een volwassene van minimaal 18 jaar oud.

Baby
Minimaal zeven dagen oud en jonger dan twee jaar.
Als u medische toestemming heeft om met een pasgeboren baby te vliegen tussen 48 uur en zeven dagen oud, neem dan contact op met uw lokale Singapore Airlines-kantoor.

Kind
Minimaal twee jaar oud en onder de 12 jaar oud.
Neem contact op met uw lokale Singapore Airlines-kantoor om een ticket te boeken voor een kind dat ten minste vijf jaar oud is om als onbegeleide minderjarige te reizen.

In speciale gevallen waarin slechts één volwassene beschikbaar is om met twee baby's te reizen, moet één van de baby's een goedgekeurd autostoeltje op een aparte passagiersstoel gebruiken en de andere een veiligheidsgordel op de schoot van de volwassene. Neem voor assistentie contact op met uw lokale Singapore Airlines-kantoor.

Uw kind veilig en comfortabel houden

Babybedje
Alle stoelen waar een babybedje voor kan in Premium Economy- en Economy Class zijn gereserveerd voor passagiers met baby's, op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. Elke bedje is 768 mm (L) x 298 mm (B) x 158 mm (H) en kan een maximaal gewicht van 14 kg dragen.

Autostoeltje en kinderharnassen
Als u een aparte passagiersstoel voor een kind jonger dan drie jaar heeft gekocht, kunt u mogelijk een autostoeltje of een kinder harnas meenemen voor gebruik aan boord.

Bekijk de vereisten

Opblaasbare bedjes
Als u een aparte passagiersstoel voor uw kind heeft gekocht, kunt u mogelijk uw eigen opblaasbare kussen of iets soortgelijks meenemen om van de zitplaats van uw kind een bedje te maken.
bron

Singapore Airlines is een hele fijne luchtvaartmaatschappij, heb ik vroeger vaak mee naar New York gevlogen. De beenruimte in economy was toen een slag groter dan bij KLM, wat je niet zou zeggen van een Aziatische luchtvaartmaatschappij.

Doe anders even proef boeken.
pi_205247365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:12 schreef Mylene het volgende:

[..]
020 7988 732 al geprobeerd?

Verder staat er dit online:
[..]
bron

Singapore Airlines is een hele fijne luchtvaartmaatschappij, heb ik vroeger vaak mee naar New York gevlogen. De beenruimte in economy was toen een slag groter dan bij KLM, wat je niet zou zeggen van een Aziatische luchtvaartmaatschappij.

Doe anders even proef boeken.
Thanks!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 19:02:08 #19
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_205247678
Wat een gejank in dit topic.
De enige keren dat mijn kinderen voorbeeldige kinderen zijn is in het vliegtuig. Niet iedere baby huilt. En als ze dat wel doen leg je ze aan (of geef je de fles of speen).
Protège moi de mes désirs.
pi_205263323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Dit, ik heb ooit eens op een vlucht vanuit zuid Afrika gezeten met zo’n jankend mormel, nu slaap ik al slecht snachts, dit was echt zwaar kut

Tot overmaat van ramp gingen de ouders rondjes lopen met die baby :( nog meer overlast

Baby’s kunnen niet klaren en gaan gegarandeerd janken, wat een horror om andere dat aan te doen, tot ze kunnen communiceren en je ze het zwijgen op kan leggen moet een kleine ver van het vliegtuig weg blijven

Papa en mama hebben gekozen voor dat kind en moeten daar ook de consequenties voor dragen, de eerste paar jaar hoort vliegen daar niet bij (uitzonderingen daar gelaten, vakantie is geen uitzondering)
Gelukkig bepaal jij dat niet :D
No bitch to me
pi_205265236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:51 schreef hartloper het volgende:

[..]
Ik heb het eens mee gemaakt naar Barcelona.
Dat was al een ramp.
Nee vliegen met een baby moet je niet willen voor het kindje en je medepassagiers en vliegtuigpersoneel.
kun je nagaan, dat is een vlucht van 2/3 uurtjes, als je 12 uur met zo'n jankert in een kist moet zitten, ik zou dat kind in het ruim pleuren als de ouders het niet voor elkaar krijgen om dat ding stil te houden. niets zo irritant als babygejank in een opgesloten ruimte
pi_205266536
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:02 schreef arvensis het volgende:
Wat een gejank in dit topic.
De enige keren dat mijn kinderen voorbeeldige kinderen zijn is in het vliegtuig. Niet iedere baby huilt. En als ze dat wel doen leg je ze aan (of geef je de fles of speen).
Dit inderdaad.

Al ben ik het er wel mee eens dat ouders er goed over moeten nadenken of ze wel willen gaan vliegen met een baby. Moet je zo nodig vliegen ipv een auto reis binnen Europa? Neem dan even een korte vlucht om te kijken hoe je kind op vliegen gaat reageren. Slechte reactie? Ga dan voorlopig even niet vliegen, ook voor jezelf.

Baby's reageren nou eenmaal niet altijd rustig op nieuwe dingen, harde geluiden en de impact van vliegen.
Dat is logisch. En ouders zullen eens even een rondje lopen, boeiend zeg.
pi_205274845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:51 schreef hartloper het volgende:

[..]
Ik heb het eens mee gemaakt naar Barcelona.
Dat was al een ramp.
Nee vliegen met een baby moet je niet willen voor het kindje en je medepassagiers en vliegtuigpersoneel.
Nou, die eikels met oversized hand luggage mogen ze ook wel dumpen. Die maar vinden dat alle overhead lockers van hen zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_205317635
je kan geen stoel boeken voor de baby. Bassinet kan je kiezen tijdens het boekingsproces. Er zijn er zo'n 6 op een vlucht. Je krijgt gratis stoelen toegewezen in de forward sectie met een baby (dus sowieso fatsoenlijke beenruimte )
pi_205317672
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 19:23 schreef Shivo het volgende:
Bij United kun je de bassinet reserveren, moet je wel bellen.
Bij SA kan je er gewoon 1 kiezen tijdens boekingsproces als je aangeeft te vliegen met een baby
pi_205317680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:45 schreef hartloper het volgende:

[..]
Rustig maar.
Wat denk je dat dat meisje voor helse pijnen gaat krijgen in haar oortjes? En dat ze niet weet wat dit is?
speen erin (of borst of fles) en dan klaren ze de oren vanzelf.. dus niets helse pijnen..
pi_205317695
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

Al ben ik het er wel mee eens dat ouders er goed over moeten nadenken of ze wel willen gaan vliegen met een baby. Moet je zo nodig vliegen ipv een auto reis binnen Europa? Neem dan even een korte vlucht om te kijken hoe je kind op vliegen gaat reageren. Slechte reactie? Ga dan voorlopig even niet vliegen, ook voor jezelf.

Baby's reageren nou eenmaal niet altijd rustig op nieuwe dingen, harde geluiden en de impact van vliegen.
Dat is logisch. En ouders zullen eens even een rondje lopen, boeiend zeg.
Waarom ? Ik zie er geen probleem in hoor , vliegen met kinderen .. en ja soms heb je er wat last van.. Goddank voor noice cancelling headphones.. scheelt aanzienlijk hoor... De meeste kinderen vinden vliegen prima Niemand geniet van een vlucht van 10+ uur.. ik ook niet.. Na een uur of 4 ben ik het ook spuugzat en verveel ik me te pletter.. en dat is voor kinderen net zo alleen ga ik niet gillen of vervelen ;) . Aan de ouders om kind te vermaken zonder hinder en ik heb eigelijk zelden meegemaakt dat baby de hele hut bij elkaar gilde.

Je hebt meer last van een 4-5 jarige die constant tegen je rugleuning aan zit te schoppen... dat irriteert mij meer dan een huilende baby
pi_205319276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 15:25 schreef MevrouwKees het volgende:

[..]
Waarom ? Ik zie er geen probleem in hoor , vliegen met kinderen .. en ja soms heb je er wat last van.. Goddank voor noice cancelling headphones.. scheelt aanzienlijk hoor... De meeste kinderen vinden vliegen prima.
Dat zeg ik toch ook?
Ik zeg alleen dat als je als ouders weet dat het misgaat dat je dan beter die lange vluchten kunt laten en binnen Europa beter met auto/trein kunt gaan.

Je moet er ook verstandig mee zijn.
pi_205324852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook?
Ik zeg alleen dat als je als ouders weet dat het misgaat dat je dan beter die lange vluchten kunt laten en binnen Europa beter met auto/trein kunt gaan.

Je moet er ook verstandig mee zijn.
probleem is dat je het niet van te voren weet ook al heb je eerder gevlogen.. Niets zo veranderlijk als een kind..
pi_205336736
Als je dan echt zoveel last hebt van huilende kinderen, moet je een rij of 3 a 4 van de rij met de basisnets gaan zitten, hoor je er niks meer van.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_205455807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 05:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je dan echt zoveel last hebt van huilende kinderen, moet je een rij of 3 a 4 van de rij met de basisnets gaan zitten, hoor je er niks meer van.
Ja dat gaat ook als de hele kist vol zit :')

En 4 rijen is krap 2.5 meter ofzo, dat gekrijs draagt veel verder
pi_205459349
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ja dat gaat ook als de hele kist vol zit :')

En 4 rijen is krap 2.5 meter ofzo, dat gekrijs draagt veel verder
Zorg dan ook voor goede plaatsen, en niet voor een kwartje op de eerste rang willen zitten, en dan klagen.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_205461857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 07:59 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Zorg dan ook voor goede plaatsen, en niet voor een kwartje op de eerste rang willen zitten, en dan klagen.....
En hoe precies weet je waar die jankballen gaan zitten?
pi_205462048
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 13:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
En hoe precies weet je waar die jankballen gaan zitten?
Er zijn speciale plaatsen met voorzieningen voor een bedje voor babies. Kan je gewoon zien op het plattegrondje van het vliegtuig....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_205491116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 17:45 schreef hartloper het volgende:

[..]
Rustig maar.
Wat denk je dat dat meisje voor helse pijnen gaat krijgen in haar oortjes? En dat ze niet weet wat dit is?
Ach ja, welkom in het echte leven. Er zal wel vaker iets zeer doen in het leven zonder dat ze weet wat het is.

Mijn kinderen kloten wat op hun tablet. Heb je verder geen last van. Laatste keer de enige in de BC, dus dan heeft sowieso niemand er last van.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')