abonnement Unibet Coolblue
pi_205214219
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ecto boksers en zwaargewicht boksers komen elkaar nooit tegen. Als ecto boksers mochten trappen en ninja acties mochten uitvoeren zouden ecto's van de dikke boksers winnen omdat de dikke boksers te langzaam zijn.
Nee fake news ook bij ninja wars en kixboksers zijn er gewichtsklassen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205214229
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:43 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
2 mannen die in blote buik elkaar betasten, boksen is gay
Ectos zijn ook geen goede homos goed punt
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205214261
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee fake news ook bij ninja wars en kixboksers zijn er gewichtsklassen
Dat bedoel ik, zij komen elkaar niet tegen. Maar de ectogewichtsklassen zijn wel van een hoger niveau. Veel sneller, behendiger en beter om naar te kijken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205214265
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, zij komen elkaar niet tegen. Maar de ectogewichtsklassen zijn wel van een hoger niveau. Veel sneller, behendiger en beter om naar te kijken.
Nee nee die magere mannetjes laten ze niet tegen de beren omdat ze anders overlijden per direct
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205214490
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee nee die magere mannetjes laten ze niet tegen de beren omdat ze anders overlijden per direct
Ik denk eerder andersom, want die anderen zijn te traag waardoor de dikke mensen langzaam in elkaar geslagen worden. Ecto's hoeven alleen weg te duiken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205214640
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Het record marathon rennen staat op naam van een ecto neger.
Dat komt omdat ze vroeger moesten rennen voor de politie.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 19:41:16 #32
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_205214663
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 19:38 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Dat komt omdat ze vroeger moesten rennen voor de politie.
Vroeger moesten ze rennen, nu ontsnappen ze in een een Golf.
pindazakje
pi_205215768
Deze TS weer, ons eigen nieuwetijdskind :D :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205215806
Deze ts :')

In het ene deel regelt hij alle chickies die hij wil regelen
In dit deel blijkt hij ook nog eens superfit te zijn
In een ander deel blijkt hij zeer vermogend te zijn

Wat denk je er zelf van amigo
pi_205215887
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:27 schreef Raw85 het volgende:
Deze ts :')

In het ene deel regelt hij alle chickies die hij wil regelen
In dit deel blijkt hij ook nog eens superfit te zijn
In een ander deel blijkt hij zeer vermogend te zijn

Wat denk je er zelf van amigo
Hij woont bij zijn ouders en klaagt over te weinig zakgeld :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205215920
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:27 schreef Raw85 het volgende:
Deze ts :')

In het ene deel regelt hij alle chickies die hij wil regelen
In dit deel blijkt hij ook nog eens superfit te zijn
In een ander deel blijkt hij zeer vermogend te zijn

Wat denk je er zelf van amigo
Nee ik ben schoonecto en heb Wajong en woon bij mijn ouders.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205215943
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Voetbal is een spelletje


Boksen dat is pas een sport
Dit is de enige echte mannelijke sport.

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205216524
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:56 schreef littlemindy het volgende:
Van mensen die zeggen alles te kunnen eten valt me vaak op dat dat in de praktijk nogal meevalt. Ze kijken dan naar één maaltijd of één dag waarop ze meer gegeten hebben, maar als je naar hun week- of maandtotaal kijkt komen ze amper boven de 2K per dag uit.

Ik had 2 zulke broers. Supermager. Bij lekker avondeten altijd 2-3x opscheppen, maar doorgaans niet ontbijten en voor de brunch hooguit één broodje en een banaan ofzo weghappen. En dan zeggen alles te kunnen eten omdat ze een keer een zak chips opentrekken.

Nu zijn ze beiden 30+ en hebben allebei een buikje, omdat de hormonen ineens niet meer zo meewerken als toen ze 20 waren, terwijl ze tegelijk nooit gezonde eetgewoontes hebben ontwikkeld omdat ze nooit ergens op hoefden letten naar hun idee.
Dit ja. Had toen ik 20 was een vriendje die elke middagpauze op school broodjes kroket zat te eten, want hij kon toch alles eten. Maar hij teerde tot 13.00 uur op een kopje koffie en sloeg dus gewoon een complete maaltijd over.
pi_205217664
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]
Dit ja. Had toen ik 20 was een vriendje die elke middagpauze op school broodjes kroket zat te eten, want hij kon toch alles eten. Maar hij teerde tot 13.00 uur op een kopje koffie en sloeg dus gewoon een complete maaltijd over.
Respect voor hem. Beter schoonecto dan dat hij viesdik is geworden vanwege de kroketten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205218194
Wat is nou weer een schoonecto. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_205219113
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 23:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Respect voor hem. Beter schoonecto dan dat hij viesdik is geworden vanwege de kroketten.
Dit was 10 jaar geleden :') Ik heb geen flauw idee hoe hij er tegenwoordig uitziet.
Misschien heeft hij ondertussen normale eetgewoontes ontwikkeld, maar zo niet dan zou het kunnen dat hij nu net zo'n buikje heeft als de broers van littlemindy.
pi_205219122
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 00:39 schreef Morrigan het volgende:
Wat is nou weer een schoonecto. :')
Een skelet denk ik :')
pi_205219150
We spreken ts nog wel een keer als ie 30+ is. Dan heeft ie opeens geen "sterke genen" meer maar "zware botten".
  Tettenkoning zondag 3 juli 2022 @ 10:10:19 #44
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205219156
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ecto's zijn officieel beta cucks dus niet gezond want ze planten zich minder voort
Ondertussen, in Somalië...

Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205219211
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:10 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ondertussen, in Somalië...

[ afbeelding ]
Ja dat is ts.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 3 juli 2022 @ 11:10:45 #46
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205219727
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 16:56 schreef littlemindy het volgende:
Van mensen die zeggen alles te kunnen eten valt me vaak op dat dat in de praktijk nogal meevalt. Ze kijken dan naar één maaltijd of één dag waarop ze meer gegeten hebben, maar als je naar hun week- of maandtotaal kijkt komen ze amper boven de 2K per dag uit.

Ik had 2 zulke broers. Supermager. Bij lekker avondeten altijd 2-3x opscheppen, maar doorgaans niet ontbijten en voor de brunch hooguit één broodje en een banaan ofzo weghappen. En dan zeggen alles te kunnen eten omdat ze een keer een zak chips opentrekken.

Nu zijn ze beiden 30+ en hebben allebei een buikje, omdat de hormonen ineens niet meer zo meewerken als toen ze 20 waren, terwijl ze tegelijk nooit gezonde eetgewoontes hebben ontwikkeld omdat ze nooit ergens op hoefden letten naar hun idee.
Mee eens en andersom net zo goed: 'Ik kom al aan als ik naar een pakje koekjes kijk.' omdat ze af en toe een kleine maaltijd eten, maar wel constant een snackje hier, snackje daar, extra saus, frisdrank en alle geneugten van het leven associëren met extra eten.

Volgens mij is de variatie in stofwisseling helemaal niet zo héél groot (las jaren terug eens iets over dat tussen de uitersten zo'n 500kcal verbranding per dag zit) en is het meeste terug te leiden op daadwerkelijk veel of weinig binnenkrijgen. Ik ben ook een zogenaamde ecto en ik kan echt wel bunkeren in 1 keer, maar mijn totale calorie-inname is ook gewoon niet heel hoog. Nu let ik zelf wel enigszins op mijn voedingspatroon (al stop ik er uit gemakzucht ook troep in, om maar wat binnen te krijgen).
  Tettenkoning zondag 3 juli 2022 @ 11:17:37 #47
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205219802
quote:
16s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja dat is ts.
Maar dan klopt je stelling wat voortplanten betreft toch niet? Want ze fokken daar juist als konijnen :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 3 juli 2022 @ 11:27:17 #48
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205219871
In de komende hongerwinter door het instorten van de voedselketen omdat Oekraïne de granen niet meer kan leveren, het vee daardoor ook honger krijgt en brood niet meer zo makkelijk verkrijgbaar is zullen de ecto's met hun snellere spijsvertering als eerste sterven. Dat is dan wel weer een klein nadeel. In een 'goed' functionerende voedsel economie zijn ecto's inderdaad prima.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_205219895
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:10 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Mee eens en andersom net zo goed: 'Ik kom al aan als ik naar een pakje koekjes kijk.' omdat ze af en toe een kleine maaltijd eten, maar wel constant een snackje hier, snackje daar, extra saus, frisdrank en alle geneugten van het leven associëren met extra eten.

Volgens mij is de variatie in stofwisseling helemaal niet zo héél groot (las jaren terug eens iets over dat tussen de uitersten zo'n 500kcal verbranding per dag zit) en is het meeste terug te leiden op daadwerkelijk veel of weinig binnenkrijgen. Ik ben ook een zogenaamde ecto en ik kan echt wel bunkeren in 1 keer, maar mijn totale calorie-inname is ook gewoon niet heel hoog. Nu let ik zelf wel enigszins op mijn voedingspatroon (al stop ik er uit gemakzucht ook troep in, om maar wat binnen te krijgen).
Dit beschrijft inderdaad mijn halve (schoon)familie. En de reden dat ik slank ben is volgens hen een kwestie van goede genen.
  zondag 3 juli 2022 @ 11:32:12 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205219920
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 15:59 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben Ecto. Volgens mij is dit het gezondste lichaamstype want ik wordt nooit dik, ook al eet ik veel patat. Hoe komt het en waar komt het lichaamstype Ecto vandaan?
Hoe oud ben je? Tot mijn 30ste ongeveer kon een eten als een baggermolen en dronk veel bier, en bleef graatmager. Na mijn dertigste begon het aan te zetten en nu hoef ik maar naar wat te kijken of het zet al aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')