bij terugkomst heb ik alle tijd, maar bij vertrek wil ik wel mijn vlucht halenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vloog daar 2 weken geleden, ik heb gewoon aan de incheckbalie gestaan en dat ging (serieus) supersnel.
Je bagage ophalen though...dát is een heel ander verhaal. Daar stond ik vrijdagochtend om iets na 3, en pas om iets na 5 hadden we onze koffers.
En op weg naar die transportbanden is het net een oorlogsgebied. Overal staan en liggen koffers. Op sommige banden liggen koffers gewoon rond te gaan en de mensen zijn al weg.
Het is echt dra-ma-tisch.
Hmja, daar gaat de koffer afgeven bij balie of selfservice niets aan doen. Het gaat om de security check waar enorme rijen staan.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:51 schreef fespo het volgende:
[..]
bij terugkomst heb ik alle tijd, maar bij vertrek wil ik wel mijn vlucht halen
en daarom wil ik daar op tijd in de rij staan en wil ik graag weten of ik bagage al eerder kan afgeven dan dat de check-in balie's op zijn. (3 uur van te voren)quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hmja, daar gaat de koffer afgeven bij balie of selfservice niets aan doen. Het gaat om de security check waar enorme rijen staan.
Neem dan een CabinMax tas of iets in die trant, dan kun je je rommel gewoon in het vliegtuig met je meenemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:45 schreef fespo het volgende:
het liefst ben ik namelijk 3 uur van te voren in de rij voor de security i.p.v. dan nog de bagage af moeten geven.
Welke maatschappij vlieg je mee?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:45 schreef fespo het volgende:
ik vlieg a.s. maandag om 5.30 uur op Schiphol.
morgen ga ik online inchecken, maar ik heb nog extra bagage.
deze wil ik bij een self service bagage drop off afgeven.
de balie's zijn vanaf 3 uur van te voren open, maar de zelf service bagage drop off?
zijn deze eerder open?
ik vind online alleen maar informatie wanneer ze dicht gaan en de tijden van de balie's.
het liefst ben ik namelijk 3 uur van te voren in de rij voor de security i.p.v. dan nog de bagage af moeten geven.
De check-in balies heb ik niet op gelet. Ik heb wel iemand horen mopperen dat hij niet zn koffer kon doen bij de self check-in maar ik weet niet of hij het niet goed deed of dat ze niet open waren. Je mág 4 uur van tevoren de vertrekhal in, dat hebben wij gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:54 schreef fespo het volgende:
[..]
en daarom wil ik daar op tijd in de rij staan en wil ik graag weten of ik bagage al eerder kan afgeven dan dat de check-in balie's op zijn. (3 uur van te voren)
Mooiste is de mensen die een koffer vanaf 2 uur voor vertrek pas kwijt kunnen bij hun vliegmaatschappij, en dan in een rij naar de security van 4+ uur komen te staanquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De check-in balies heb ik niet op gelet. Ik heb wel iemand horen mopperen dat hij niet zn koffer kon doen bij de self check-in maar ik weet niet of hij het niet goed deed of dat ze niet open waren. Je mág 4 uur van tevoren de vertrekhal in, dat hebben wij gedaan.
De koffer afgeven bij de balie duurde in totaal een kwartiertje, inclusief wachten op de mensen die voor ons stonden.
My man!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:23 schreef fespo het volgende:
heen:
maandag 4 juli op Schiphol
vlucht om half 6
kwam 1:00 uur aan op Schiphol.
kon gelijk bagage inchecken bij de balie.
1:15 gingen de self scan bagage drop offs open.
1:30 uur in de rij voor security.
uurtje moeten wachten.
terug:
14 juli om 15:30 uur op Schiphol.
Binnen 30 min had ik mij koffer op de band.
Prima
heb je wel zo'n Apple Tag in je koffer gedaan?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:51 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik vlieg volgend jaar in augustus naar New York voor een lang weekend.
Heb afgelopen zondag mijn koffer al weggebracht, ging prima. Rij was wel lang, iets langer dan een uur maar ik had de tijd wel.
Nu op naar volgend jaar, hopelijk is de rij bij security een stuk korter!
Nee komt wel goed toch?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:29 schreef fespo het volgende:
[..]
heb je wel zo'n Apple Tag in je koffer gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |