van wat ik begrijp heb je met een vrouw, die depri is omdat ze haar ex man is, je niet kan uitstaan als je bij haar bent, en je vreselijk mist als je wegbent, mijn eerste reactie zou zijn, praat er met een derde over.
Sterkte in ieder geval.
quote:Zo ideaal is ze dus niet. Je moet iemand niet alleen beoordelen op wie diegene is maar ook wat voor gevoelens diegene heeft. Als zij jou geen ruimte geeft voor jouw dipjes, jouw gevoelens etc dan is ze dus NIET ideaal!!!
Na vele relaties kan ik aardig bepalen wat ik wel en niet zoek in een vrouw, en deze is ideaal. In het begin was het allemaal koek en ei, nu wordt het steeds slechter en wil ze ruimte en afstand.
Laat je alsjeblieft niet gek maken. Het belangrijkste in je leven ben jij, niet die ander. Je kan zoveel doen voor die ander maar als je geen erkenning, respect etc terugkrijgt dan is het ver van ideaal.
Veel succes in ieder geval
Mitch
quote:dat kun je wel tegen haar zeggen,maar ze toch onbewust / bewust aan haar ex denken. ze zal dan niets over zeggen en niet aan haar woord houden.
Op woensdag 5 februari 2003 16:34 schreef bdb het volgende:
en haar voor de keuze stellen: ze praat nooit meer over hem, denkt niet meer aan hem en houdt zich voortaan met JOU bezig
verder denk ik dat je beter afstand kan houden. ze is duidelijk nog niet over hem heen. het kan een hele tijd duren. 8 jaar is niet niks.
Je bent de eerste vriend na haar langdurige relatie, en dat is niet de beste situatie. Je loopt het risico dat ze bij je is omdat ze bang is alleen te zijn. Of dat ze gewoon een vriend zoekt, ipv jou.
Het lijkt me het beste als je wat meer afstand neemt tot haar, en wacht totdat ze haar ex verwerkt heeft. Als jij daarbij teveel helpt, denk ik niet dat ze later nog een relatie met je wil. Je gaat dan deel uitmaken van haar verleden, en dat zal ze achter zich willen laten. Laat iemand anders haar daarbij helpen (professionele hulp?) en blijf zelf meer op de achtergrond.
Pas als ze weer haar eigen leven op poten heeft kan je proberen een relatie met haar te beginnen. Dat kan nog wel een jaartje duren.......
Het draait om jou, en als jij zo weinig aandacht nu krijgt omdat zij dit en dat... doe je jezelf tekort.. It hurts, I KNOW...
Favoriete opmerking van een vriend van me:
Noem 5 dingen waarin zij uniek is wat een andere vrouw ZONDER problemen je niet kan geven..
1: Luister naar wat er in jouw gevoel zit, en niet teveel naar mensen overal, zoals hier, dat maakt het alleen maar lastiger om jouw eigen beslissingen te nemen die bij jou passen.
2: Luister echt heel goed naar wat ZIJ zegt, goed is dus: ik wil alleen zijn-> ga weg laat haar alleen ( dit deed je al , en dat zet haar op de juiste manier aan het denken..)
3: Best goed om te praten, heel goed, maar haar ex als main topic is erg ongezond... zeker als jij erop in gaat, iemand zijn/haar probleem is iemand zijn/haar probleem, ook in relaties. Als iemand een probleem deelt dat jij niet kan oplossen, is dat voornamelijk oneerlijk als het jou pijn doet..
4: Onzekerheid bij haar is een probleem, lead bij example, nu volg jij en dat is zeker in dit geval tegennatuurlijk, als jij nou eens de andere kant op gaat zonder iets te verbreken oid heb je de meeste kans om haar uit deze impasse (uit eigen beweging) weer bij je te krijgen..
5: Heb dingen te doen die leuk en interessant zijn, en doe die en blijf die doen, klinkt simpel, maar veel mensen laten hun eigen leven altijd versloffen als iemand ander de aandacht op zich vestigt.
Kan nog wel ff doorgaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |