Kinheim is inmiddels voor de hoofdklasse gefuseerd met DSS als DSS/Kinheim.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:22 schreef DTF het volgende:
Oei, dit zou makkelijk moeten lukken, maar ik denk dat het nog verrassend lastig gaat worden.
Pirates uit Amsterdam, Neptunus uit Rotterdam, Kinheim uit Haarlem.
Dan wordt het gokken.
Den Haag volgens mij en een verrassende stad als Leeuwarden (ipv Utrecht, Eindhoven, Groningen enz)
Ik ben nu bij HCAW...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:51 schreef Bargehassus het volgende:
Een clubnaam die bij me opkomt is HCAW. Heb alleen geen idee waar die vandaan komen en dat was de vraag.
Hmmm, dubieus, maar de naam van de stad staat ook boven het scorebord, dus ik had het antwoord al weggegeven…quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef Bargehassus het volgende:
Op basis van de sponsors (die ik heb gegoogled) heb ik een sterk vermoeden over de plaats.
Bussum?
Als dit niet in overeenstemming is met de regels hoor ik het graag.![]()
Veel plezier met de wedstrijd!
Nee, die spelen geen hoofdklasse.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:06 schreef slaveloos het volgende:
Alphinians ook? Daar rij ik vák langs op de N11 Alphen aan den Rijn
Netjes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leeuwarden, Bolsward, Franeker, Harlingen, Dokkum, Sneek, Sloten, IJlst, Workum, Hindeloopen, Stavoren
Kees van Wonderen ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De een speelde voor NEC, NAC en Feyenoord, de ander voor ADO en NAC
Dan hebben we ze.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:12 schreef slaveloos het volgende:
Maurice Steijn bij Sparta ik ieder geval
Allebei goedquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:12 schreef slaveloos het volgende:
Maurice Steijn bij Sparta ik ieder geval
Graag.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:14 schreef slaveloos het volgende:
Kees ook goed dus, zal ik een nieuwe stellen?
Ja als je dat vergat kwam ze ze je thuis opzoeken met een deegrollerquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Graag.
In de OP staat dat degene die de vraag juist heeft beantwoord, binnen 15 minuten een nieuwe vraag moet stellen. Dat waren nog eens tijden dat ElizabetR woest werd als dat niet gebeurde.
Ziggy Stardust ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:19 schreef slaveloos het volgende:
Ja dus
X) is een personage van de Britse muzikant David Bowie uit 1976 dat voornamelijk wordt geïdentificeerd met zijnalbum Station to Station en bij name wordt genoemd in het titelnummer, alhoewel Bowie het personage al had geïntroduceerd tijdens zijn tournee ter promotie van Young Americans. Het personage is losjes gebaseerd op Thomas Jerome Newton, een personage dat Bowie speelde in de film The Man Who Fell to Earth uit hetzelfde jaar.
Wat is?
Ander personage later in de carrierequote:
Alladinsane ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:21 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ander personage later in de carriere
Nee mensen zien t meestal als een bijnáaamquote:
Vriend zag ze op Brakrock zaterdag Vond het tegenvallen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:25 schreef slaveloos het volgende:
Gisteravond trouwens bij de circle jerks geweest. Ouderwets hakken tong
Ja oud en dik, en veel pauzes maar weer stagediven en crowdsurfen ouderwets gezelligquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend zag ze op Brakrock zaterdag Vond het tegenvallen.
Coolquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ja oud en dik, en veel pauzes maar weer stagediven en crowdsurfen ouderwets gezellig
Thin White Duke ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:30 schreef slaveloos het volgende:
Kwam beter uit de verf in de kleine zaal vaan de melkweg denk ik ook dan op een festival
Die bedoelde ikquote:
Standquote:
Nosferatu ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:20 schreef slaveloos het volgende:
i s a 1922 silent German Expressionist horror film directed by F. W. Murnau and starring Max Schreck as Count Orlok, a vampire who preys on the wife (Greta Schröder) of his estate agent (Gustav von Wangenheim) and brings the plague to their town.
Wat is
Preciesquote:
Delft meen ik me te herinneren, met Klaus Kinski…quote:Op woensdag 10 augustus 2022 05:52 schreef tong80 het volgende:
In welke Nederlandse stad werd een andere Nosferatu opgenomen?
slaveloos 7quote:Op woensdag 10 augustus 2022 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Delft meen ik me te herinneren, met Klaus Kinski…
slaveloos 7quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:39 schreef Karstman het volgende:
Oh dat maakte oma nog wel eens vroeger. Is het suiker, bessensap en eiwit?
Lekker hoor!quote:
Vanwege die benzinepomp, Hunsrück?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:20 schreef DTF het volgende:
Ik ga er binnenkort heen.
Kende de naam eigenlijk alleen maar van een benzinepomp langs de A61
De hoogste berg van de ****** is de 818 meter hoge Erbeskopf bij Thalfang. Deze top is tegelijkertijd het hoogste punt op de Duitse linkeroever van de Rijn en van de Duitse deelstaat Rijnland-Palts.
Yes!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege die benzinepomp, Hunsrück?
Die was een paar weken geleden al.quote:
Ik denk niet dat iemand hier het exacte antwoord gaat roepen, dus ik keur 'm goed.quote:
Flammkuchen…quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:28 schreef slaveloos het volgende:
is een gerecht uit de Elzas, de Palts en Baden. De
heeft een bodem van dun brooddeeg die met crème fraîche, uien en reepjes spek is belegd.
Wat is?
slaveloos 8quote:
Ik dacht ik ga niet weer een nieuwe vraag stellen om het topic te redden. Maar wel slotjes zetten binnen een minuut.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
O ja, vraag stellen…![]()
Wat is de andere, meer gangbare naam voor IEEE 1394?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |