Nou, geniet ervan!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 00:55 schreef jigggy het volgende:
Ik kon niet naar Engeland op vakantie waarover ik best verdrietig was en een week voor Jan lul vakantie op nam
Word ik opgebeld door n maatje van me
Je verjaardag is eerder dit jaar , we hebben kaartjes en verblijf voor je gekocht voor Ibiza aanstaande woensdag
Ongekend
Klacht : gun jullie allemaal zulke vrienden
TS krijgt daar zoveel lullen in zijn reet dat tie 3 maanden niet meer rechtop kan lopenquote:
Poah die bruine heeft wel dikke stevige tetten jongen, ongekendquote:Op zaterdag 2 juli 2022 05:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof er weer niks van desondanks
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 00:55 schreef jigggy het volgende:
Ik kon niet naar Engeland op vakantie waarover ik best verdrietig was en een week voor Jan lul vakantie op nam
Word ik opgebeld door n maatje van me
Je verjaardag is eerder dit jaar , we hebben kaartjes en verblijf voor je gekocht voor Ibiza aanstaande woensdag
Ongekend
Klacht : gun jullie allemaal zulke vrienden
Goed kijken en je ziet dat ze met die kraaienklauw van haar venijnig over die tepel gaat, ik zou uitgillen van de pijnquote:
Ahh, dan moet er kusje opquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Goed kijken en je ziet dat ze met die kraaienklauw van haar venijnig over die tepel gaat, ik zou uitgillen van de pijn
Kan maar van mij krijg je dan een kaakslag als je dit soort praktijken denkt uit te kunnen halenquote:
Jij wel met die biggenpotenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kan maar van mij krijg je dan een kaakslag als je dit soort praktijken denkt uit te kunnen halen
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kan maar van mij krijg je dan een kaakslag als je dit soort praktijken denkt uit te kunnen halen
Deze dame gaat er blijkbaar wel goed opquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Goed kijken en je ziet dat ze met die kraaienklauw van haar venijnig over die tepel gaat, ik zou uitgillen van de pijn
Hij gaat in ieder geval niet terug met vliegtuig. Lekker uitgezet worden naar het vasteland en dan met de bus terug naar huis.quote:
Het klopt dat als je binnen vijf jaar drie keer je identiteitsbewijs kwijtraakt dat je heen paspoort krijgt inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
Heb id kaart,mag alleen geen apaspoort meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |