quote:
Op vrijdag 1 juli 2022 13:35 schreef Sfancta het volgende:Bij een extern verkoper iets besteld, zag gelijk dat het verkeerd was helaas, en heb dit geannuleerd. Half uurtje later kreeg ik mail van bol dat de annulering oke was en ik het geld retour krijg.
Nu kreeg ik dus in die postnl app een TenT code van dat bedrijf, zonder enige info. Nu staat die t en t code ook bij die bestelling, maar ik heb nooit wat ontvangen, en geld krijg ik ook niet terug.
Wat is dit voor oplichtersbende?
Antiklacht: Volgende keer beter 3 maanden wachten op alie express.
Als je die mail nog hebt is er niks aan de hand.
Gewoon een goede brief in elkaar zetten waarin je dreigt met juridische maatregelen en rechtstreeks naar bol.com sturen en de derde partij negeren.
Daar hoef jij geen zaken mee te doen.
Ikzelf heb trouwens nooit problemen gehad met bol.com.
Onlangs twee kunststof tuinbanken besteld die met geen mogelijkheid in elkaar te zetten waren door een misvormde gietvorm, ook via een derde partijven gewoon de teringzooi terug gestuurd.
Het geld stond er binnen een week weer terug op.