Soms is het juist fijn om even weer onderaan te beginnen, het mag allemaal erg op elkaar lijken maar in wezen zit er toch heel veel verschil in. Als je er geen echte ervaring mee hebt is het in mijn optiek dus een goede keuze om te gaan voor optie #2quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:56 schreef Sapstengel het volgende:
Als je al 20 jaar ervaring hebt met programmeren zou ik de bovenste kiezen. Die onderste begint met de basis en het lijkt mij dat je al een redelijke basis hebt inmiddels. En als het toch niet genoeg is, pak je dat wel op met wat zelfstudie naast de studie denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop