abonnement Unibet Coolblue
pi_205195527
Ik ben dus op zoek naar noise-cancelling oordopjes die prettig zitten om mee te slapen.

Het zit zo, sinds een paar maanden wordt er in de ruimte voor mijn huis een complete nieuwe woonwijk met xxx aantal nieuwe koopwoningen uit de grond gestampt. Letterlijk gestampt, want er moeten vele honderden heipalen de grond in. De flauwekul met die bouwlui begint dus iedere ochtend al vanaf 7 uur. Geluidsoverlast hebben die lui nog nooit van gehoord, ze leven volgens mij nog in 1800 toen het noodzakelijk was om met zonsopgang al te beginnen en iedereen al met zonsondergang in bed lag :r
Ik werk dus tot laat in de avond, ben vaak pas rond 1 a 2 uur snachts thuis, en nee daar heb ik op korte termijn geen andere keuze in. Ik word er echt bloedchagerijnig van dat het iedere keer om 7 uur in de ochtend alweer begint dus ik ben op zoek naar een oplossing waardoor ik toch redelijk aan mijn nachtrust kan komen. Na deze tijd is slapen simpelweg onmogelijk en tijdens de eerste fase van 6 weken (in totaal komen er 3 fases heien, dat is nog exclusief alle herrie die de overige bouwwerkzaamheden met zich mee brengen) heb ik door het slaapgebrek en de continue irritaties een vervelende stressreactie moeten ervaren. Ik heb van die zachte, siliconen oordopjes geprobeerd die tot iets van 20db onderdrukken en slaap inmiddels met de ramen dicht maar het geluid van een heimachine is niet aan te ontkomen. Over twee weken begint de volgende fase van 6 wekenlang onafgebroken heien :'(

We kennen allemaal de airpods wel of die grote koptelefoons maar dat ligt natuurlijk allemaal waardeloos in bed...
Ben benieuwd of jullie fijne aanraders hebben.
  donderdag 30 juni 2022 @ 23:43:03 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_205195543
Koop gewoon pluggerz of zo. Zodra je aan ANC oordopjes begint zullen ze nooit klein genoeg zijn. Als je op je oren slaapt bijvoorbeeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_205195544
Ikzelf heb de AirPods Pro en die cancellen echt goed. Heb ze een paar keer met slapen ingehad en je hoort helemaal niets meer. Ze zijn er alleen niet echt voor bedoeld want ze houden het geen hele nacht vol en ze zijn ook niet puur gemaakt om mee te slapen qua pasvorm.

Je hebt van Bose ook sleepdbuds, die zijn wel echt om mee te slapen met noisecancelling. En schijnen ook heel goed te zijn.
pi_205195661
Goeddempende gehoorbescherming lijkt me de enige comfortabele optie om mee te slapen.
  Spellchecker vrijdag 1 juli 2022 @ 00:09:21 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205195662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 23:39 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ben dus op zoek naar noise-cancelling oordopjes die prettig zitten om mee te slapen.

Het zit zo, sinds een paar maanden wordt er in de ruimte voor mijn huis een complete nieuwe woonwijk met xxx aantal nieuwe koopwoningen uit de grond gestampt. Letterlijk gestampt, want er moeten vele honderden heipalen de grond in. De flauwekul met die bouwlui begint dus iedere ochtend al vanaf 7 uur. Geluidsoverlast hebben die lui nog nooit van gehoord, ze leven volgens mij nog in 1800 toen het noodzakelijk was om met zonsopgang al te beginnen en iedereen al met zonsondergang in bed lag :r
Ik werk dus tot laat in de avond, ben vaak pas rond 1 a 2 uur snachts thuis, en nee daar heb ik op korte termijn geen andere keuze in. Ik word er echt bloedchagerijnig van dat het iedere keer om 7 uur in de ochtend alweer begint dus ik ben op zoek naar een oplossing waardoor ik toch redelijk aan mijn nachtrust kan komen. Na deze tijd is slapen simpelweg onmogelijk en tijdens de eerste fase van 6 weken (in totaal komen er 3 fases heien, dat is nog exclusief alle herrie die de overige bouwwerkzaamheden met zich mee brengen) heb ik door het slaapgebrek en de continue irritaties een vervelende stressreactie moeten ervaren. Ik heb van die zachte, siliconen oordopjes geprobeerd die tot iets van 20db onderdrukken en slaap inmiddels met de ramen dicht maar het geluid van een heimachine is niet aan te ontkomen. Over twee weken begint de volgende fase van 6 wekenlang onafgebroken heien :'(

We kennen allemaal de airpods wel of die grote koptelefoons maar dat ligt natuurlijk allemaal waardeloos in bed...
Ben benieuwd of jullie fijne aanraders hebben.
Hier zijn een aantal oordopjestopics. Hopelijk is er iets voor je bij.
pi_205195684
Ik zweer bij Ohropax, die hebben mij door zoveel geluidellende heen gehaald. Ze vormen zich volledig naar je oor, soort Barbapapa, je kan ze precies vormen hoe je wil en zover duwen als je wil. Ideale partner
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205195714
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2022 23:43 schreef jogy het volgende:
Koop gewoon pluggerz of zo. Zodra je aan ANC oordopjes begint zullen ze nooit klein genoeg zijn. Als je op je oren slaapt bijvoorbeeld.
Dit soort oordopjes heb ik nu, maar slapen (als zijslaper) niet bijzonder prettig en dempen het geluid helaas nog onvoldoende
pi_205195718
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2022 23:43 schreef boskameel het volgende:
Ikzelf heb de AirPods Pro en die cancellen echt goed. Heb ze een paar keer met slapen ingehad en je hoort helemaal niets meer. Ze zijn er alleen niet echt voor bedoeld want ze houden het geen hele nacht vol en ze zijn ook niet puur gemaakt om mee te slapen qua pasvorm.

Je hebt van Bose ook sleepdbuds, die zijn wel echt om mee te slapen met noisecancelling. En schijnen ook heel goed te zijn.
Interessant, dank ^O^ wel behoorlijk aan de prijs zo te zien :@
pi_205195725
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik zweer bij Ohropax, die hebben mij door zoveel geluidellende heen gehaald. Ze vormen zich volledig naar je oor, soort Barbapapa, je kan ze precies vormen hoe je wil en zover duwen als je wil. Ideale partner
Gebruik je de classic variant? Zie dat ze een hoop verschillende soorten in het assortiment hebben. Zijn ze ook echt goed tegen harde geluiden zoals dat van een heel grote hamer tegen een aambeeld?
pi_205195738
Oordoppen op maat (tip van @Deisyy) werkt echt meer dan prima O+

Indien nodig doe ik mijn Bose quietcomfort soms aan met relaxte geluidjes of luisterboek.
Daar val ik dan gewoon mee in slaap :z
Gone...
pi_205195749
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 00:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]
Gebruik je de classic variant? Zie dat ze een hoop verschillende soorten in het assortiment hebben. Zijn ze ook echt goed tegen harde geluiden zoals dat van een heel grote hamer tegen een aambeeld?
Ja, het mooie is dat je ze volledig in je oren kan prakken. Helemaal niks horen is onmogelijk, met elk dopje. Mijn man is een houthakker elke nacht en dit is het enige wat helpt ( de randjes).
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 1 juli 2022 @ 00:57:18 #12
497658 Revac
Fka womanly
pi_205195796
Ik vind Herriestoppers zelf goed werken.
pi_205195983
Ik slaap altijd met oordopjes in, van alles geprobeerd incl het hele assorti alpine omdat ik er van overtuigd was dat duurder ook beter was...
Maar ik ben toch geëindigd bij de simpele "bouwvakkers pluggen".
De huidskleurige soft pluggers van ohropax werken voor mij perfect en voel ik ook niet zitten als zijslaper.
pi_205195991
Van die gele wat ze bij de SIF ook hebben!!

@Sfancta
U MAD?
pi_205196946
Ik heb ook alle soorten oordoppen uitgeprobeert, behalve op maat gemaakten

Die van wax met die watjes erin, Ohropax, bevallen het beste, ze worden zacht en warm in je oor en dat voelt natuurlijk aan. Het sluiten het beste af.

Deze keer zijn de oudste soort simpelweg de beste.
pi_205238886
Heb een doosje Ohropax besteld. Hoeveel keer kan je 1 bolletje blijven gebruiken?
pi_205240219
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
Oordoppen op maat (tip van @:Deisyy) werkt echt meer dan prima O+

Indien nodig doe ik mijn Bose quietcomfort soms aan met relaxte geluidjes of luisterboek.
Daar val ik dan gewoon mee in slaap :z
Daar had ik laatst naar gekeken maar vond het wat prijzig

oh wacht, dacht dat je die earbuds van ze bedoelde :')
pi_205240369
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2022 20:16 schreef GlenSpey het volgende:
Heb een doosje Ohropax besteld. Hoeveel keer kan je 1 bolletje blijven gebruiken?
Net zo vaak/weinig als die andere, ze worden vanzelf wel smerig.
pi_205240624
Ik ervaar heel goed bij het merk moldex
pi_205241641
Sterkte TS, ik slaap mijn hele leven juist met geluid aan, zo heb ik altijd podcasts or radio opstaan als ik ga slapen, ik kan juist niet tegen stilte, als ik bijvoorbeeld een weekendje uit de stad ben kan ik niet slapen omdat het te stil is :)
Overigens zit ik zelf dagelijks ook in een soort van cirkelzaag/slijp concert heel vervelend als je net even wilt thuiswerken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205243581
Ohrax een nachtje geprobeerd. Het zit inderdaad niet slecht maar echt stevige demping mis ik nog wel. Denk dat ik Alpine sleepdeep ga proberen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')