Zoals in Ter land, ter zee en in de lucht ja.quote:
Naar een boerderij gaan en om een lift vragen!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:46 schreef Redefine het volgende:
Ik zie net dat het maandag thuiswerken wordt. De boeren gaan zeer waarschijnlijk een distributie centrum van een supermarkt, die op hetzelfde bedrijventerrein zit, blokkeren. Dus geen is het lastig o werk te komen.
Ik zou maandag juist wel naar kantoor gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:46 schreef Redefine het volgende:
Ik zie net dat het maandag thuiswerken wordt. De boeren gaan zeer waarschijnlijk een distributie centrum van een supermarkt, die op hetzelfde bedrijventerrein zit, blokkeren. Dus geen is het lastig o werk te komen.
Daar hadden de echt iets veel mooiers van kunnen maken jaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:10 schreef blackswangreen het volgende:
Dat tenue van Jumbo-Visma is echt ongelooflijk lelijk... een eerbetoon aan de Dutch masters moet het voorstellen. We laten een computer allemaal schilderijen door elkaar gooien, resultaat: een poepvlek. Rembrandt draait zich om in z'n graf!
Ik vind alles fout eraan. Een soort geforceerde poging om nog iets van een Nederlandse identiteit uit te dragen, door mensen zonder enige smaak of gevoel voor kunst.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar hadden de echt iets veel mooiers van kunnen maken jawant het idee is wel leuk.
Maar dat maakt de weg niet gelijk droog natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:34 schreef blackswangreen het volgende:
Straks bij Pogacar schijnt het zonnetje weer, wedden? Die gast heeft altijd geluk.
Nee ok, maar Roglic reed hier gewoon in de stromende regen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat maakt de weg niet gelijk droog natuurlijk.
Ja ok.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee ok, maar Roglic reed hier gewoon in de stromende regen.
Als Vingegaard al zo dicht in de buurt komt... goede tijdrijder maar niet echt voor zo'n parcours.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:01 schreef Momo het volgende:
Denk dat Wout net iets sneller dan Mathieu gaat zijn.
Ik sla over.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:05 schreef Meke het volgende:
Iemand heeft niet helemaal goed nagedacht hier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ze zijn vergeten erop te zetten "ideaal om uit te delen" oid.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:05 schreef Meke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geen zon, maar wel beter weerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:34 schreef blackswangreen het volgende:
Straks bij Pogacar schijnt het zonnetje weer, wedden? Die gast heeft altijd geluk.
Wel ideaal als je slaapproblemen hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:05 schreef Meke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Of hele drukke kinderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel ideaal als je slaapproblemen hebt.
Als ze met zeven zijn is het wel passend.quote:
Door het eten van een appel kwam ze mooi wel aan haar knappe prinsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:05 schreef Meke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Elke ploeg krijgt een aantal startposities (bv. de 5e starter, de 25e, de 45e, de 65e etc.) en die mogen ze zelf invullen. Dan kijken ze dus naar het weerbericht wanneer het gunstig zou zijn om te starten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:24 schreef Em31 het volgende:
Hoe bepalen ze wie wanneer moet? Ik hoorde wel iets over zelf kiezen?
Dat rijtje met favorieten was dus wel toeval of weten ze dat van elkaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Elke ploeg krijgt een aantal startposities (bv. de 5e starter, de 25e, de 45e, de 65e etc.) en die mogen ze zelf invullen. Dan kijken ze dus naar het weerbericht wanneer het gunstig zou zijn om te starten.
Ze loten de starthelft en dan zet de regie verschillende types renners achter elkaar. De Denen loten wel zelf hun exacte positie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:24 schreef Em31 het volgende:
Hoe bepalen ze wie wanneer moet? Ik hoorde wel iets over zelf kiezen?
Daar was eerst nog wel een #metoo voor nodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Door het eten van een appel kwam ze mooi wel aan haar knappe prins
Toeval. Bij Jumbo was het bv. zo dat ze eerst de 2 klassementsrenners lieten starten vanwege het weer, dat dan beter zou zijn (klopte dus niet).quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat rijtje met favorieten was dus wel toeval of weten ze dat van elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |