abonnement Unibet Coolblue
pi_205242446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:57 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Als je roken wil verdedigen door ridicule voorbeelden te gaan gebruiken zegt dat eigenlijk wel alles.
Je hebt van last van mij roken, ik doe dat altijd op een plek waar anderen geen last hebben, ik heb wel last van autos omdat mensen te lui zijn om de fiets of het OV te nemen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205242505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je hebt van last van mij roken, ik doe dat altijd op een plek waar anderen geen last hebben, ik heb wel last van autos omdat mensen te lui zijn om de fiets of het OV te nemen.
Daarom zeg ik ook dat je prima kunt roken als anderen geen last van je hebben, thuis dus.

Het is een misvatting dat mensen geen last van rook hebben als je dat in de buitenlucht doet.
pi_205242537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Daarom zeg ik ook dat je prima kunt roken als anderen geen last van je hebben, thuis dus.

Het is een misvatting dat mensen geen last van rook hebben als je dat in de buitenlucht doet.
Het is een misvatting dat ik geen last van autorijders heb, als ik in Amsterdam ben loop ik de hele dag te hoesten, buiten de stad geen enkele last van.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205242616
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het is een misvatting dat ik geen last van autorijders heb, als ik in Amsterdam ben loop ik de hele dag te hoesten, buiten de stad geen enkele last van.
Nogmaals, transport is essentieel. Roken niet.

Bovendien begrijp ik dan niet waarom je in Amstedam woont als auto's je storen.
pi_205242681
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Nogmaals, transport is essentieel. Roken niet.

Bovendien begrijp ik dan niet waarom je in Amstedam woont als auto's je storen.
Transport is wat anders dan auto's, daarnaast nogal vreemde redenering dat ik moet verhuizen voor jouw vieze behoefte, maar van mij verwacht je dat ik binnen blijf?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')