abonnement Unibet Coolblue
pi_205228897
Je hebt toch twee van die dingen onderaan je lichaam? (Neem in even aan)
  Vis een optie? woensdag 6 juli 2022 @ 01:11:54 #52
70532 loveli
N
pi_205251290
Kleine kans vandaag de dag dat het politiebureau waar je langs rijdt bemand is. Gewoon iets achter de auto laten uitsteken, boeren zakdoek eraan en rijden.
crap in = crap out
pi_205251557
Gisteren 5 vuren balken van 3,6 meter vervoerd van Utrecht naar Baarn in een Fiat 500.
Staken ongeveer een meter uit. geen enkel prpbleem.
pi_205254183
TS heeft geen auto en vind 15¤ verzendkosten te duur. Typisch…
.
pi_205348406
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 16:48 schreef jpajs het volgende:
Ik zou ook even uit het vak van latjes een panlat pakken van 3,3 meter en daar die rail op plakken tijdens transport. Als door het een of ander de rails door knakt tijdens het transport kan je nog een keer. Gewoon inpaktape en de eerste ronde met de kleefzijde naar buiten na de eerste ronde draai je de rol om en plak je de boel vast. Dan heb je die kleefzooi niet op je rails.

En dan gewoon op de schouder en lekker fietsen. Eventueel vlaggetje voor en eentje achter of gewoon van voor naar achter een vlaggenlijntje. Dat ziet er gelijk heel vrolijk uit.

Of als je niet vast wil houden, en toch al een rol ducttape in de hand hebt, dan plak je het pakketje gewoon langs je bovenbuis en op je bagagedrager. Steekt het maximaal een metertje voor en achter je fiets uit.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  vrijdag 15 juli 2022 @ 21:02:12 #56
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_205354127
15 dagen later, en we hebben het nog steeds over het vervoeren van gordijnenrails. 8)7
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_205377275
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2022 13:11 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik wil een gordijnrails voor mijn slaapkamer kopen van 3,5 meter van de lokale gamma. Probleem echter is hoe ik hem thuis ga krijgen.
Bezorgen is geen optie, dat is namelijk 15 euro extra op een rails van 22 euro, dat vind ik nogal veel.
Een uitschuifbare rails wil ik niet meer, die dingen gaan altijd stuk bij mij.

De rit is 5km, gedeeltelijk langs een politiegebouw, dus dat maakt het wat moeilijker. Ik ken niemand met een grote auto.
Een vriend van me opperde om met de fiets te gaan maar ik vraag me af of dat te doen is met zo'n lange rail.

Iemand een idee? Hoe doen andere mensen dit?
Hahaha heb ik ook eens gehad met een gordijnrails van 5 meter. Heb m'n werknemer hem laten ophalen.... lopend :P Hij moest wel opletten bij stoplichten en als hij een bocht maakte en het stak nogal uit voor en achter :')
Facts don't care about your feelings
pi_205383218
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 15:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gewoon lopend.

Ik zou deze rails trouwens niet naar de slaapkamer kunnen brengen als die bij mij thuis is aangekomen, lukt dat bij jou wel?
Heb je geen raam in de slaapkamer? (Bij onze verhuizing zijn alleen wasmachine, droger en matras via de trap gegaan)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')