abonnement bol.com Coolblue
pi_205188783
quote:
"Restaurant" keten de Beren is vaker hier in CUL langsgekomen om niet te gaan eten. Nu ben ik er nog nooit geweest, ik heb eigenlijk een aversie tegen ketens, of het nu winkels of restaurants zijn, en dan vooral tegen concepthoreca.
De Beren volgens het NRC, men ging in meerdere filialen eten.
„ een kipsaté-eetcafé gecamoufleerd als grand café”,
„Het vlees is overal even smakeloos.”
"Werkelijk. Alles. Is. Zoet."
"in Den Bosch werden we bediend door een middelbare scholier die niet wist wat spareribs waren"

Ik denk niet dat de eigenaar van de keten er wakker van ligt, integendeel, ze hebben de naam goed geschreven.

Wie gaan er eigenlijk naar de Beren? Mensen die op zondag naar de Wok Maxis gaan voor het all inclusive buffet? Als ik de prijzen lees, niet dus.
Wel eens bij de Beren geweest en beviel het?
Op dinsdag 23 maart 2021 14:05 schreef JochemSjakie het volgende:
The old switcheroo. @:Stepperoller is nu al een legende _O_
pi_205188800
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, millennials zijn rond 2000 geboren, dus rond de 21 +/- 4-5 jaar

Greatest Generation - Boomers - Gen X - Gen Y - Millennials
Nee dat is Gen Z. Millennials zijn Gen Y.

Maar veel boomers (in de zin van state of mind. Moet dat waarschijnlijk wel even stevig benadrukken want mensen met een boomermindset blijven structureel negeren dat die definitie ondertussen veel gangbaarder is dan de generatiedefinitie) gebruiken millennials inderdaad lukraak om af te geven op de jongste generatie.
pi_205188844
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 14:23 schreef Broccolitaartje het volgende:
Recensie niet gelezen want ben geen NRC-abonnee
De link in de OP van dit topic is zonder betaalmuur.
pi_205188916
Hier zit er ook een. Hoewel het menu weinig speciaal is is het personeel vriendelijk en het eten smaakt prima voor wat het is. Al heb ik er wel zo'n eind jaren 90 begin 2000 vibe bij. Werken sinds die tijd met vrijwel exact dezelfde formule. Dus huisstijl menu etc.
blablablabla
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 12:18:20 #5
319979 crew  Fok-it
Amor fati
pi_205188956
Oh het gaat nog steeds over de Beren? :D

Laatste keer dat ik er was, jaren geleden, acceptabel gegeten. Had gamba's besteld als voorgerecht en die waren kennelijk koud en bevroren, dat was wel een beetje apart maar verder prima.
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
  donderdag 30 juni 2022 @ 12:30:57 #6
206164 Gibson88
Aan het typen....
pi_205189074
Niet te vreten bij de Beren. Snap niet hoe ze het concept zo kunnen houden. En al helemaal niet dat ze de recepten niet verbeteren of gerechten vervangen / aanpassen.
Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef Cockwhaleszusje het volgende:
Gibson is een seksgod
pi_205189123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:18 schreef Fok-it het volgende:
Oh het gaat nog steeds over de Beren? :D

Laatste keer dat ik er was, jaren geleden, acceptabel gegeten. Had gamba's besteld als voorgerecht en die waren kennelijk koud en bevroren, dat was wel een beetje apart maar verder prima.
Serieus? _O-
Maar verder prima zegt ie :P

Dat is het wel heel kansloos hoor, bevroren eten.
blablablabla
pi_205189146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Serieus? _O-

Als het je al niet lukt om een bakje bevroren garnalen in de magnetron te gooien, laat dan maar zitten.
pi_205189183
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:39 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Als het je al niet lukt om een bakje bevroren garnalen in de magnetron te gooien, laat dan maar zitten.
Eens, dat is gewoon kansloos. Eet daar wel eens een satétje of zo of een mixed grilletje voor we naar de bios gaan (zit op hetzelfde plein hier) . Hoewel het niet speciaal is of verrassend verder eigenlijk nooit klachten aangaande de kwaliteit.
blablablabla
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 12:47:14 #10
319979 crew  Fok-it
Amor fati
pi_205189203
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Serieus? _O-

'Ja ze horen koud geserveerd te worden, maar ze zijn inderdaad nog wel een beetje bevroren' was de reactie :D
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
pi_205189225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Eens, dat is gewoon kansloos. Eet daar wel eens een satétje of zo of een mixed grilletje voor we naar de bios gaan (zit op hetzelfde plein hier) . Hoewel het niet speciaal is of verrassend verder eigenlijk nooit klachten aangaande de kwaliteit.
Ja het is gewoon liefdeloos eetcafé voer. Weinig mis mee, behalve dan dat het wel stevig aan de prijs is voor eetcafé voer.

Eten hoeft van mij niet pretentieus te zijn, maar ik ken genoeg tentjes waar je een echt lekkere hamburger met zelfgemaakte friet kan krijgen, voor hetzelfde geld.
  Spellchecker donderdag 30 juni 2022 @ 12:58:59 #12
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_205189279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
'Ja ze horen koud geserveerd te worden, maar ze zijn inderdaad nog wel een beetje bevroren' was de reactie :D
"Shrimps on the rocks"
pi_205189296
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik kijk regelmatig Gordon Ramsey Oorlog in de keuken, maar dat past dit éxact in :D :')
pi_205189334
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:51 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ja het is gewoon liefdeloos eetcafé voer. Weinig mis mee, behalve dan dat het wel stevig aan de prijs is voor eetcafé voer.

Eten hoeft van mij niet pretentieus te zijn, maar ik ken genoeg tentjes waar je een echt lekkere hamburger met zelfgemaakte friet kan krijgen, voor hetzelfde geld.
15 euro voor een burger met sla en patat valt wel mee toch? Bij de MCDonalds betaal je al bijna een tientje tegenwoordig :P
blablablabla
pi_205193227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Aan datzelfde plein kun je tien keer zo goed eten.
pi_205230441
Het wezenlijke verschil is dat dat met recht varkensvoer is en dit varkensvoer met een strik er omheen in de vorm van een formule genaamd De Beren....

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 13:04 schreef Elan het volgende:

[..]
15 euro voor een burger met sla en patat valt wel mee toch? Bij de MCDonalds betaal je al bijna een tientje tegenwoordig :P
pi_205230991
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 23:48 schreef pietbier het volgende:
Het wezenlijke verschil is dat dat met recht varkensvoer is en dit varkensvoer met een strik er omheen in de vorm van een formule genaamd De Beren....
[..]

Varkensvoer nog wel _O- . Je kan zo aan de slag bij het NRC.
Wat een elitair geneuzel.
blablablabla
pi_205231027
Ach het lijkt eens beetje de trend in Nederland.

Uit eten is hamburger + friet bij een fastfood tent, hamburger + friet bij een eetcafé of hamburger + friet op een hip terras.
.
  maandag 4 juli 2022 @ 17:47:58 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205236995
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 07:49 schreef Fer het volgende:

Uit eten is hamburger + friet bij een fastfood tent, hamburger + friet bij een eetcafé of hamburger + friet op een hip terras.
Ik voorzie dat je "elitair" genoemd gaat worden.
pi_205250567
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 07:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Varkensvoer nog wel _O- . Je kan zo aan de slag bij het NRC.
Wat een elitair geneuzel.
Elitair nog wel....

Omdat je flink betaalt voor een gerecht waarvan je een verwachting kweekt die navenant is aan 't prijskaartje en dan krijg je gaarkeukenvoer dat echt slecht is bereid ook nog eens.
Als je dan elitaire pretenties hebt, noem mij dan maar elitair.
pi_205251252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 22:56 schreef pietbier het volgende:

[..]
Elitair nog wel....

Omdat je flink betaalt voor een gerecht waarvan je een verwachting kweekt die navenant is aan 't prijskaartje en dan krijg je gaarkeukenvoer dat echt slecht is bereid ook nog eens.
Als je dan elitaire pretenties hebt, noem mij dan maar elitair.
Flink betalen?? Waar heb jij het allemaal over kerel. Vorige week bij Parkheuvel wezen eten daar betaalde ik 15,50 euro voor een amuse ¤¤!! Een stukje zalm in filodeeg van ik gok 25 gram. Voor dat geld heb je bij de beren een compleet menu ...

Wederom enorm dramatisch aangezet ook weer met je gaarkeuken. Al is het kennelijk wel een significante promotie en opzichte van het varkensvoer waar je mee begonnen was. Waarschijnlijk weet je zelf stiekem ook wel dat je schromelijk aan het overdrijven bent :) .
blablablabla
pi_205251266
quote:

Er zijn meer restaurants dan ooit met een Michelinster dus dat valt allemaal reuze mee. Mensen kunnen goed eten zeker waarderen, net als een hamburger op z'n tijd.
blablablabla
pi_205251281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Flink betalen?? Waar heb jij het allemaal over kerel. Vorige week bij Parkheuvel wezen eten daar betaalde ik 15,50 euro voor een amuse ¤¤!! Een stukje zalm in filodeeg van ik gok 25 gram. Voor dat geld heb je bij de beren een compleet menu ...
Je bent duidelijk nog nooit in een dergelijk restaurant geweest. Betalen voor een amuse... :D
pi_205251335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 01:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je bent duidelijk nog nooit in een dergelijk restaurant geweest. Betalen voor een amuse... :D
Hahahaha (geen idee of dit onzin is)
pi_205252700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 01:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het kan ook een voorgerecht geweest zijn. Was mijn feestje niet en heb dus ook niet zelf hoeven betalen. Dat soort tenten probeer ik als Bourgondiër zoveel mogelijk te vermijden. Zelfs als je de prijs af zet tegen de kwaliteit is het belachelijk hoe weinig waar voor je geld je krijgt.
blablablabla
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:36:27 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205252892
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Het kan ook een voorgerecht geweest zijn. Was mijn feestje niet en heb dus ook niet zelf hoeven betalen. Dat soort tenten probeer ik als Bourgondiër zoveel mogelijk te vermijden. Zelfs als je de prijs af zet tegen de kwaliteit is het belachelijk hoe weinig waar voor je geld je krijgt.
Ik twijfel of je in Parkheuvel hebt gegeten, want zalm in filodeeg staat niet op de kaart.
Verder
4 Gangen menu bij Parkheuvel, is 125 Euro
Bij de Beren
Garlic Schrimp 9,50
Carpaccio 13,50
Visstoof 21,50
Apple Crumble 8,00

Zit je op 52,50, iets minder dan de helft van wat je bij Parkheuvel betaald, en dan krijg je dus matige meuk waarbij het je kan gebeuren dat je garnalen nog niet eens ontdooid zijn.
Bij Parkheuvel krijg je gerechten waarbij voor iedere gang meer werk is gedaan dan voor twee complete menus bij de Beren en je krijgt fantastische ingrediënten.

Dat het jou niet kan schelen hoe het smaakt zo lang het maar veul en vet is, is prima, maar qua waarde voor je geld wint Parkheuvel hands down.
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:47:10 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205252976
quote:

Vooral ook als die tenten niks anders willen serveren dan die eenheidsworst.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205253069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik twijfel of je in Parkheuvel hebt gegeten, want zalm in filodeeg staat niet op de kaart.
Verder
4 Gangen menu bij Parkheuvel, is 125 Euro
Bij de Beren
Garlic Schrimp 9,50
Carpaccio 13,50
Visstoof 21,50
Apple Crumble 8,00

Zit je op 52,50, iets minder dan de helft van wat je bij Parkheuvel betaald, en dan krijg je dus matige meuk waarbij het je kan gebeuren dat je garnalen nog niet eens ontdooid zijn.
Bij Parkheuvel krijg je gerechten waarbij voor iedere gang meer werk is gedaan dan voor twee complete menus bij de Beren en je krijgt fantastische ingrediënten.

Dat het jou niet kan schelen hoe het smaakt zo lang het maar veul en vet is, is prima, maar qua waarde voor je geld wint Parkheuvel hands down.
We hadden een eigen chef met verrassingsmenu die kwam ook nog even leuk en sociaal doen aan de tafel, gadverdamme wat een gemaakte zooi :')

En liefst 6 gangen maar daarna heb je nog honger want er ligt elke gang amper iets op je bord. Zie daar echt totaal de waarde niet van in. Geef dan inderdaad maar liever een goed stuk vlees.

Verder kun je je afvragen waarom culinair recensenten zich druk moeten maken over overduidelijk een vreetschuur zonder pretenties als De Beren wat letterlijk al 25 jaar bestaat. What's Next, de Febo met de grond gelijk maken?
blablablabla
pi_205253105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vooral ook als die tenten niks anders willen serveren dan die eenheidsworst.
Zal het niet gewoon marktwerking zijn?

Als je de gemiddelde Nederlander vraagt wat hij wil eten heeft hij liever een goed belegde hamburger dan gepocheerde kwarteleitjes. Overigens gaat die vlieger ook op voor veel rijkelui. Kun je wel met veel dedain op neerkijken maar zo werkt het nu eenmaal.
blablablabla
pi_205253209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:58 schreef Elan het volgende:
We hadden een eigen chef met verrassingsmenu die kwam ook nog even leuk en sociaal doen aan de tafel, gadverdamme wat een gemaakte zooi :')

En liefst 6 gangen maar daarna heb je nog honger want er ligt elke gang amper iets op je bord. Zie daar echt totaal de waarde niet van in. Geef dan inderdaad maar liever een goed stuk vlees.

Verder kun je je afvragen waarom culinair recensenten zich druk moeten maken over overduidelijk een vreetschuur zonder pretenties als De Beren wat letterlijk al 25 jaar bestaat. What's Next, de Febo met de grond gelijk maken?
Toch zeg je:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:53 schreef Elan het volgende:
Vorige week bij Parkheuvel wezen eten daar betaalde ik 15,50 euro voor een amuse ¤¤!!
Dus ten eerste pretendeerde je te betalen. Ten tweede maken ze daar blijkbaar een 6 gangen verrassingsmenu voor jouw gezelschap, maar geven je dan wel een prijskaart om je te informeren dat de amuse (??) 15,50 was. Tuurlijk kerel. Echt. Zeg nou gewoon dat je uit je nek lult ipv je graf steeds dieper te graven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:17:07 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205253297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik eet regelmatig bij sterrententen, nog nooit met honger weggegaan. Hoe je het beschrijft neemt mijn twijfel niet weg, in tegendeel. Maar okay, als jij het vakmanschap, de hoeveelheid werk en kwaliteit van de ingrediënten niet kan waarderen, dan is dat gewoon niets voor jou.
quote:
Nederland haar meest gevreesde en beste culinaire recensent, wijlen Johannes van Dam, was een groot fan van de kroketten van de Febo.
Wat ik mij meer afvraag is waarom je zo een probleem hebt met gewoon beschrijven wat de Beren is en wat ze op tafel zetten, terwijl je het zelf ook gewoon een vreetschuur noemt.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:19:37 #32
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205253330
Kunnen we gewoon niet beiden waarderen voor wat ze zijn? Dat mis ik nogal vaak hier in CUL.

Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten... of toch wel....? ;)
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:20:39 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205253344
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Toch zeg je:
[..]
Dus ten eerste pretendeerde je te betalen. Ten tweede maken ze daar blijkbaar een 6 gangen verrassingsmenu voor jouw gezelschap, maar geven je dan wel een prijskaart om je te informeren dat de amuse (??) 15,50 was. Tuurlijk kerel. Echt. Zeg nou gewoon dat je uit je nek lult ipv je graf steeds dieper te graven.
Dit, bij Parkheuvel betaal je voor een menu een prijs, niet voor de gangen.
Ze hebben ook een geweldige lunch
quote:
BUSINESS LUNCH
Een heerlijke maar snelle lunch genieten? Ook in restaurant Parkheuvel behoort dit tot de mogelijkheden.
De Business Lunch bestaat uit:
Aperitiefgarnituren
Amuse
2 gangen lunch
2 glazen wijn
Madeleine
Koffie of thee
Friandises & Valrhona chocolade
De kosten voor dit arrangement bedragen ¤72,50 per persoon en het arrangement is exclusief te reserveren van maandag tot en met vrijdag m.u,v. dinsdag.
72,50 is meer dan wat je voor een broodje kroket bij de beren betaald, maar voor wat je krijgt vind ik de lunch bij Parkheuvel een prima deal.
pi_205253355
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:19 schreef Gunner het volgende:
Kunnen we gewoon niet beiden waarderen voor wat ze zijn? Dat mis ik nogal vaak hier in CUL.
Niks mis met een goeie cafetaria/snackbar voor een scherpe prijs, maar het hele punt van de recensie van De Beren is dat het écht slecht is. Zoals het voorbeeld hierboven met halfbevroren gamba's :P
pi_205253372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Toch zeg je:
[..]
Mijn god :')
Het was het afscheid van een collega en we hebben een pot geld ingezameld dus technisch gezien heb ik zelf moeten betalen maar niet in het restaurant. Zo goed Sherlock? :D
blablablabla
pi_205253432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:21 schreef Piles het volgende:

[..]
Niks mis met een goeie cafetaria/snackbar voor een scherpe prijs, maar het hele punt van de recensie van De Beren is dat het écht slecht is. Zoals het voorbeeld hierboven met halfbevroren gamba's :P
Als dat de norm was geweest hadden ze het nooit 25 jaar volgehouden. Op Tripadvisor 3.5 sterren van de 5 dat is gewoon een zeventje op 711 stemmen dus dat is ruim voldoende.

'Extreem slecht'
blablablabla
pi_205253490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dit, bij Parkheuvel betaal je voor een menu een prijs, niet voor de gangen.
Ze hebben ook een geweldige lunch
[..]
72,50 is meer dan wat je voor een broodje kroket bij de beren betaald, maar voor wat je krijgt vind ik de lunch bij Parkheuvel een prima deal.
Echt onzin. Je kunt het volledig zelf invullen hoe je wil het concept heet volgens mij private dinning. Prima deal zegt ie :') 72,50 voor een fucking lunch.
blablablabla
pi_205253494
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Als dat de norm was geweest hadden ze het nooit 25 jaar volgehouden. Op Tripadvisor 3.5 sterren van de 5 dat is gewoon een zeventje op 711 stemmen dus dat is ruim voldoende.

'Extreem slecht'
Een 3,5 op een vijfpuntschaal kan je niet converteren naar een 10-puntsschaal. Omdat iedereen bijna 5 sterren geeft is het meer iets als dit:
>4,5 goed en heel goed
4,2-4,5 redelijk
4,0-4,2 matig
3,7-4,0 slecht
3,5-3,7 bar slecht.

Ik zou zelf nooit bij een tent gaan eten die lager scoort dan 4,2

Edit: De Beren hier scoort 2,5 op Maps. dat betekent zoiets als "Varkensvoer, maar dan veel slechter"
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:37:33 #39
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205253516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Echt onzin. Je kunt het volledig zelf invullen hoe je wil het concept heet volgens mij private dinning. Prima deal zegt ie :') 72,50 voor een fucking lunch.
Duidelijk niet aan jouw besteed
Prima hoor, maar verzin geen verhalen
pi_205253523
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:34 schreef Coppi het volgende:

[..]
Een 3,5 op een vijfpuntschaal kan je niet converteren naar een 10-puntsschaal. Omdat iedereen bijna 5 sterren geeft is het meer iets als dit:
>4,5 goed en heel goed
4,2-4,5 redelijk
4,0-4,2 matig
3,7-4,0 slecht
3,5-3,7 bar slecht.

Ik zou zelf nooit bij een tent gaan eten die lager scoort dan 4,2

Edit: De Beren hier scoort 2,5 op Maps. dat betekent zoiets als "Varkensvoer, maar dan veel slechter"
Wat is een 2 dan, valt je dan van de schaal af? Hoop mensen van ons gezelschap hadden in elk geval nog trek na afloop omdat ze porties erg klein waren, maar goed wij zullen dan wel Bourgondiërs zijn (of proleten).
blablablabla
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:40:27 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205253534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat is een 2 dan, valt je dan van de schaal af? Hoop mensen van ons gezelschap hadden in elk geval nog trek na afloop omdat ze porties erg klein waren, maar goed wij zullen dan wel Bourgondiërs zijn (of proleten).
Waarom wil je zo graag een tent verdedigen die je zelf ook een vreetschuur noemt?
pi_205253568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Duidelijk niet aan jouw besteed
Prima hoor, maar verzin geen verhalen
_O- _O- _O- _O- :W :W :W :W
Je weet niet eens hoe het concept werkt, je kan daar voor gezelschappen een afgesloten ruimte huren met een eigen chef. Wanneer ben jij voor het laatst daar geweest dan? En hoe vond je het eten en de kwantiteit, dus los van de info die je op internet snel opgezocht hebt met betrekking tot de prijs van luncharrangement wat volgens jou een prima deal was.

Kom verder nooit in die tenten, inderdaad niet aan mij besteed.
blablablabla
pi_205253575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Alles onder een 3 is rampzalig. Er zijn weinig restaurants die onder een 3 scoren ondanks dat er veel slechte eettenten zijn. Net even gekeken naar het slechtste restaurant dat ik uit eigen ervaring ken en tamelijk berucht is. Dat scoorde een 3,5 op Maps.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:46:13 #44
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205253601
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:43 schreef Elan het volgende:

Kom verder nooit in die tenten, inderdaad niet aan mij besteed.
Dat is verder niet erg, maar dat ligt dus bij jou, niet aan Parkheuvel.
Maar vertel nu eens, het gaat hier over de Beren, niet over Parkheuvel, waarom ben je die zo aan het verdedigen terwijl je het zelf ook een vreetschuur noemt?
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:46:50 #45
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_205253608
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:19 schreef Gunner het volgende:
Voor wat ze zijn valt de Beren heel erg tegen. Dat is nou juist volgens mij het probleem.
pi_205253609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom wil je zo graag een tent verdedigen die je zelf ook een vreetschuur noemt?
Omdat er niks mis is met een vreetschuur imo. Verhaal dat het te duur zou zijn slaat nergens op. Ben oprecht benieuwd waar je anno 2022 voor veel minder veel beter eet want 15 -20 euro voor een menu is heel fatsoenlijk.
blablablabla
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:50:47 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205253659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:46 schreef Elan het volgende:

Ben oprecht benieuwd waar je anno 2022 voor veel minder veel beter eet want 15 -20 euro voor een menu is heel fatsoenlijk.
Ware het niet dat je bij de Beren ook niet voor 15-20 euro een heel menu krijgt. Alleen al een hamburger kost daar 15,50.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:50:57 #48
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_205253664
quote:

[..]
Omdat er niks mis is met een vreetschuur imo. Verhaal dat het te duur zou zijn slaat nergens op. Ben oprecht benieuwd waar je anno 2022 voor veel minder veel beter eet want 15 -20 euro voor een menu is heel fatsoenlijk.
Het ís geen 15-20 euro voor een menu. Een portie saté met wat kroepoek, atjar en gebakken uitjes is al 17,50. 17,50!
pi_205253682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat is verder niet erg, maar dat ligt dus bij jou, niet aan Parkheuvel.
Maar vertel nu eens, het gaat hier over de Beren, niet over Parkheuvel, waarom ben je die zo aan het verdedigen terwijl je het zelf ook een vreetschuur noemt?
Ik vind het niet normaal als de helft van het gezelschap met trek het restaurant verlaat. Daarom vraag ik je of je er zelf bent geweest want de porties waren echt heel pover voor wat het mocht kosten.

Vlees weet ik niet maar volgens mij komt de vis van Schmidt vandaan uit Rotterdam, daar koopt de nodige sterrentent ook in dus op her en der een prutsende kok na die de garnalen te koud serveert zal het met het verschil in kwaliteit uiteindelijk ook wel meevallen.
blablablabla
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:56:02 #50
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205253724
quote:

[..]
Welk menu voor 15 Euro heb je het over?
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')