abonnement Unibet Coolblue
pi_205216171
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat als je een relatie hebt je geen vriendschap meer hebt???? Een liefdesrelatie is meer dan alleen vriendschap.

Het blijft een feit dat de man in the friendzone meer wil dan enkel vriendschap, maar net doet als hij ook enkel vriendschap wil.
De vrouw in kwestie heeft aangegeven dat het geen relatie zal worden, ze enkel vriendschappelijke gevoelens heeft voor de man. De man doet alsof dat helemaal ok is voor hem, wat niet waar is als we het over the friendzone hebben.

The friendzone is iets wat sommige mannen zichzelf aandoen. Hij is degene die niet geheel eerlijk naar haar toe is noch naar zichzelf.
Ja kijk daar ga je dus fout, net als je holmaatje hier. Het probleem is dat de man signalen geeft meer te willen maar de vrouw dat niet doorheeft, terwijl ze zelf geen interesse heeft, dat helemaal niet duidelijk aangeeft, maar wel allerlei vage signalen geeft dat ze wél interesse heeft. Maar zoals al eerder gezegd, dat is om een backup te houden, voor als ze verlept is en een vader voor haar kinderen nodig heeft terwijl die klootzak ex met die hoer van je ex beste vriendin in bed gedoken is :')
pi_205216220
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En ondertussen, of achteraf, de vrouw in kwestie verwijten hem in de friendzone te parkeren en dan hier op de FOKS komen verkondigen dat vrouwen niet zeggen wat ze willen.
Oké Chad
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 21:59:54 #128
5428 crew  miss_sly
pi_205216322
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:50 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ja kijk daar ga je dus fout, net als je holmaatje hier. Het probleem is dat de man signalen geeft meer te willen maar de vrouw dat niet doorheeft, terwijl ze zelf geen interesse heeft, dat helemaal niet duidelijk aangeeft, maar wel allerlei vage signalen geeft dat ze wél interesse heeft. Maar zoals al eerder gezegd, dat is om een backup te houden, voor als ze verlept is en een vader voor haar kinderen nodig heeft terwijl die klootzak ex met die hoer van je ex beste vriendin in bed gedoken is :')
En met een post als deze laat je je dus ontzettend kennen. Maar doe vooral niet aan hand enigszins in eigen boezem en leg de schuld maar alleen buiten jezelf. Dan zal er niets veranderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:11:21 #129
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205216499
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:50 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ja kijk daar ga je dus fout, net als je holmaatje hier. Het probleem is dat de man signalen geeft meer te willen maar de vrouw dat niet doorheeft, terwijl ze zelf geen interesse heeft, dat helemaal niet duidelijk aangeeft, maar wel allerlei vage signalen geeft dat ze wél interesse heeft. Maar zoals al eerder gezegd, dat is om een backup te houden, voor als ze verlept is en een vader voor haar kinderen nodig heeft terwijl die klootzak ex met die hoer van je ex beste vriendin in bed gedoken is :')
Je mag best even wat fatsoenlijker praten….

The friendzone gaat naar mijn mening toch echt over afgewezen zijn op liefdesgebied. Vriend, broertje of wat dan ook genoemd worden (joh, veel duidelijker dan dat wordt het niet).

Bij the friendzone gaat het ook niet veranderen als je wacht tot ze verlept is en haar klootzak er vandoor is. Dan zal ze verlept en al op jouw schouder uithuilen om een andere cuck te vinden. Want jij bent haar vriend, haar broertje, ze wordt niet geil van je, ze heeft geen romantische gevoelens voor je. Je bent geen back up, je bent een niet romantische vriend, vandaar de naam friend zone.

Je kan echt ontzettend boos doen hierover, maar het gaat over mensen die niet willen horen noch zien. Vrijwel altijd weet de hele omgeving het, zeggen mensen eromheen je zit in the friendzone, hou ermee op, doe jezelf dit niet aan.

Er zijn ook vrouwen die mannen aan het lijntje houden, die wel aangeven meer in iemand te zien, maar nu even niet, even geen relatie (om twee weken later dat met een ander wel te hebben) e.d.. Dat is best een bitch streek idd, maar is niet the friendzone (ik heb enkel vriendschappelijke gevoelens voor je, ik zie je als broer).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205218001
Er moet ongeveer 10 jaar tussen zitten om opnieuw verliefd te kunnen raken maar een tweede keer is ook echt de laatste keer.
pi_205218310
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En met een post als deze laat je je dus ontzettend kennen. Maar doe vooral niet aan hand enigszins in eigen boezem en leg de schuld maar alleen buiten jezelf. Dan zal er niets veranderen.
Ik ben niet op zoek, en zit niet in de friendzone lieverd :*

Het is toch typisch dat mensen die nooit echt moeite hebben hoeven te doen altijd de waarheid in pacht lijken te hebben terwijl ze nooit de ervaring opgedaan hebben. Ze zijn immers succesvol omdat ze nou eenmaal geweldig zijn, dus als een ander wél moeite heeft, moet het wel aan die ander liggen.
pi_205218383
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:03 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik ben niet op zoek, en zit niet in de friendzone lieverd :*

Het is toch typisch dat mensen die nooit echt moeite hebben hoeven te doen altijd de waarheid in pacht lijken te hebben terwijl ze nooit de ervaring opgedaan hebben. Ze zijn immers succesvol omdat ze nou eenmaal geweldig zijn, dus als een ander wél moeite heeft, moet het wel aan die ander liggen.
Ok je hebt wat meer moeite, maar doe er dan iets aan. Ga je tanden fixen en fix je uiterlijk en vooral je zelfvertrouwen.

Zat mannen die minder aantrekkelijk zijn misschien qua uiterlijk maar toch een leuke vrouw weten te strikken. Leer lekker van hun. Wat doen zij wat jij niet doet en nee het verschil is geen geld altijd.

Tenzij je natuurlijk geen vrouw wilt en liever verder wilt klagen. Dat mag ook. Alleen help je jezelf alleen maar minder ermee en je maakt jezelf onaantrekkelijker mee al doe je het voor de grap.

[ Bericht 3% gewijzigd door Medusa666 op 03-07-2022 01:33:14 ]
pi_205218408
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:27 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ok je hebt wat meer moeite, maar doe er dan iets aan. Ga je tanden fixen en fix je uiterlijk en vooral je zelfvertrouwen.

Zat mannen die minder aantrekkelijk zijn misschien qua uiterlijk maar toch een leuke vrouw weten te strikken. Leer lekker van hun. Wat doen zij wat jij niet doet en nee het verschil is geen geld altijd.

Tenzij je natuurlijk geen vrouw wilt en liever verder wilt klagen. Dat mag ook. Alleen help je jezelf alleen maar minder ermee en je maakt jezelf onaantrekkelijker mee al doe je het voor de grap.
Je bent zelluf lelijk :6
pi_205218413
quote:
16s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:50 schreef Faxie het volgende:

[..]
Je bent zelluf lelijk :6
Zelfs al is dat zo, ik ben niet degene die klaagt over het niet kunnen vinden van een partner. Dat ben jij. Dus doe er dan wat an :)
pi_205218434
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:56 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Zelfs al is dat zo, ik ben niet degene die klaagt over het niet kunnen vinden van een partner. Dat ben jij. Dus doe er dan wat an :)
Ik klaag niet :') En daten? :@
pi_205218462
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 02:12 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik klaag niet :') En daten? :@
Goede troll deze man _O_
  Moderator zondag 3 juli 2022 @ 07:53:04 #137
5428 crew  miss_sly
pi_205218612
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 01:03 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik ben niet op zoek, en zit niet in de friendzone lieverd :*

Het is toch typisch dat mensen die nooit echt moeite hebben hoeven te doen altijd de waarheid in pacht lijken te hebben terwijl ze nooit de ervaring opgedaan hebben. Ze zijn immers succesvol omdat ze nou eenmaal geweldig zijn, dus als een ander wél moeite heeft, moet het wel aan die ander liggen.
Jij kent die mensen goed genoeg om te weten dat ze nooit ergens moeite voor hebben hoeven doen?
Wat een aannames weer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205218617
Totaal oneens.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  zondag 3 juli 2022 @ 14:07:14 #139
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205221411
Tja, vrouwen zijn in het algemeen net erg altruïstisch. Als je als man een goede, echte vriendin hebt en zij zou vragen om af en toe met je seks te kunnen hebben (af en toe, ik leg er de nadruk op, bv. eens in de 6 weken), waarom zou je dat niet doen? Voor een echte vriend of vriendin. Daar heb je geen tientallen van, misschien 1 of 2.
Als je nou heel erg lelijk bent of absoluut totaal niet je type is. Maar anders .... helaas, ook dan geef ik jou een kans van hooguit 0,0137%

En om die reden trek ik ook in twijfel dat mannen vrouwen als vriend kunnen hebben, en vice versa. Dus er bestaat geen echte vriend - zone. Het is teveel éénrichtingsverkeer. Bijvoorbeeld ...
-vriendin gaat verhuizen vraagt hulp aan die vriend van in de friendzone, die komt een zaterdagochtend met auto met aanhanger en werkt zich die zaterdag te pletter en doet het gros van het werk en na 10-12-14 uurtjes is alles om en hij belooft morgen om 10 uur weer te komen om de lampen op te hangen, wasmachine aansluiten enzovoort.

WAt later krijgt hij een motorongeval, beide polsen gebroken, zijn handen en armen worden ingegipst tot onder de oksel.Hij kan dus niets meer. En dat blijft 6 weken zitten, dat gips. Je begrijpt, jonge man, stoom aflaten en zo ... Dus hij vraagt vriendin of ze hem svp een paar keer een "handje" kan helpen.
Vermoedelijk antwoord ..... Wat vraag je nou? Ik ga meteen metoo bellen ...

Dus, vergeet die vriendschappen nou maar. Kunt beter gaan bijverdienen, voor zo een verhuizinkje tel je makkelijk 250 en meer euro, en voor het klussen 125 extra. Wedden dat je als je 375 euro spendeert aan een leuk weekend met een andere vrouw, bij wie je NIET in de friendzone zit, je veel vriendelijker wordt behandeld. En mocht je een motorongeluk krijgen zoals beschreven, en je zoekt een "handje hulp", nou dat zal best wel lukken met die 375 euro. Verschillende malen "handje hulp" zelfs, denk ik.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 3 juli 2022 @ 14:12:20 #140
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205221458
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, vrouwen zijn in het algemeen net erg altruïstisch. Als je als man een goede, echte vriendin hebt en zij zou vragen om af en toe met je seks te kunnen hebben (af en toe, ik leg er de nadruk op, bv. eens in de 6 weken), waarom zou je dat niet doen? Voor een echte vriend of vriendin. Daar heb je geen tientallen van, misschien 1 of 2.
Als je nou heel erg lelijk bent of absoluut totaal niet je type is. Maar anders .... helaas, ook dan geef ik jou een kans van hooguit 0,0137%

En om die reden trek ik ook in twijfel dat mannen vrouwen als vriend kunnen hebben, en vice versa. Dus er bestaat geen echte vriend - zone. Het is teveel éénrichtingsverkeer. Bijvoorbeeld ...
-vriendin gaat verhuizen vraagt hulp aan die vriend van in de friendzone, die komt een zaterdagochtend met auto met aanhanger en werkt zich die zaterdag te pletter en doet het gros van het werk en na 10-12-14 uurtjes is alles om en hij belooft morgen om 10 uur weer te komen om de lampen op te hangen, wasmachine aansluiten enzovoort.

WAt later krijgt hij een motorongeval, beide polsen gebroken, zijn handen en armen worden ingegipst tot onder de oksel.Hij kan dus niets meer. En dat blijft 6 weken zitten, dat gips. Je begrijpt, jonge man, stoom aflaten en zo ... Dus hij vraagt vriendin of ze hem svp een paar keer een "handje" kan helpen.
Vermoedelijk antwoord ..... Wat vraag je nou? Ik ga meteen metoo bellen ...

Dus, vergeet die vriendschappen nou maar. Kunt beter gaan bijverdienen, voor zo een verhuizinkje tel je makkelijk 250 en meer euro, en voor het klussen 125 extra. Wedden dat je als je 375 euro spendeert aan een leuk weekend met een andere vrouw, bij wie je NIET in de friendzone zit, je veel vriendelijker wordt behandeld. En mocht je een motorongeluk krijgen zoals beschreven, en je zoekt een "handje hulp", nou dat zal best wel lukken met die 375 euro. Verschillende malen "handje hulp" zelfs, denk ik.
Cuckpost. Waarom sta je allemaal gratis arbeid voor haar te verrichten, in de hoop een keertje geneukt te worden? :')
  zondag 3 juli 2022 @ 14:15:00 #141
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205221486
?? Zeg toch net dat je dat NIET moet doen.
Zelf zeg ik in zo een situatie, ik zoek een partner, vrienden heb ik zat. We kunnen wel als vrienden ieder zijn eigen weg gaan. In de zin van no hard feelings ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 3 juli 2022 @ 14:20:02 #142
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205221520
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:15 schreef LeesFoknl het volgende:
?? Zeg toch net dat je dat NIET moet doen.
Zelf zeg ik in zo een situatie, ik zoek een partner, vrienden heb ik zat. We kunnen wel als vrienden ieder zijn eigen weg gaan. In de zin van no hard feelings ....
Ja maar je gebruikt het als een normaal voorbeeld van de eenzijdigheid van man-vrouw vriendschappen. Ik vind dit niet echt een normale situatie. Als van die figuren denken dat als ze de grond waarop een vrouw loopt maar genoeg kussen ze vanzelf een keer in hun broekje mogen, dan doen ze het helemaal zelf.
  zondag 3 juli 2022 @ 14:22:17 #143
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205221539
De grond voor de voeten van een vrouw kussen ????

8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 3 juli 2022 @ 15:27:53 #144
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205222177
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:20 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ja maar je gebruikt het als een normaal voorbeeld van de eenzijdigheid van man-vrouw vriendschappen. Ik vind dit niet echt een normale situatie. Als van die figuren denken dat als ze de grond waarop een vrouw loopt maar genoeg kussen ze vanzelf een keer in hun broekje mogen, dan doen ze het helemaal zelf.
Dit is Idd wel wat 99 van de 100 keer gebeurd als iemand diep in the friendzone zit.
Denken dat als ze maar vaak genoeg op hun kop gaan staan voor iemand die iemand dan vanzelf ineens wel seksueel en/of romantisch geïnteresseerd zal raken in ze.

En daarna zijn ze boos, want hè, ze waren zo aardig, deden zo hun best.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 3 juli 2022 @ 15:37:33 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205222326
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, vrouwen zijn in het algemeen net erg altruïstisch. Als je als man een goede, echte vriendin hebt en zij zou vragen om af en toe met je seks te kunnen hebben (af en toe, ik leg er de nadruk op, bv. eens in de 6 weken), waarom zou je dat niet doen? Voor een echte vriend of vriendin. Daar heb je geen tientallen van, misschien 1 of 2.
Als je nou heel erg lelijk bent of absoluut totaal niet je type is. Maar anders .... helaas, ook dan geef ik jou een kans van hooguit 0,0137%

En om die reden trek ik ook in twijfel dat mannen vrouwen als vriend kunnen hebben, en vice versa. Dus er bestaat geen echte vriend - zone. Het is teveel éénrichtingsverkeer. Bijvoorbeeld ...
-vriendin gaat verhuizen vraagt hulp aan die vriend van in de friendzone, die komt een zaterdagochtend met auto met aanhanger en werkt zich die zaterdag te pletter en doet het gros van het werk en na 10-12-14 uurtjes is alles om en hij belooft morgen om 10 uur weer te komen om de lampen op te hangen, wasmachine aansluiten enzovoort.

WAt later krijgt hij een motorongeval, beide polsen gebroken, zijn handen en armen worden ingegipst tot onder de oksel.Hij kan dus niets meer. En dat blijft 6 weken zitten, dat gips. Je begrijpt, jonge man, stoom aflaten en zo ... Dus hij vraagt vriendin of ze hem svp een paar keer een "handje" kan helpen.
Vermoedelijk antwoord ..... Wat vraag je nou? Ik ga meteen metoo bellen ...

Dus, vergeet die vriendschappen nou maar. Kunt beter gaan bijverdienen, voor zo een verhuizinkje tel je makkelijk 250 en meer euro, en voor het klussen 125 extra. Wedden dat je als je 375 euro spendeert aan een leuk weekend met een andere vrouw, bij wie je NIET in de friendzone zit, je veel vriendelijker wordt behandeld. En mocht je een motorongeluk krijgen zoals beschreven, en je zoekt een "handje hulp", nou dat zal best wel lukken met die 375 euro. Verschillende malen "handje hulp" zelfs, denk ik.
Lolwat. Iemand helpen en daar allerlei seksuele tegenprestaties voor verwachten maar je reactie beginnen met te stellen dat het de vrouwen zijn die niet altruïstisch zijn.

Ja juist :') .
Huilen dan.
  zondag 3 juli 2022 @ 15:41:29 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205222403
Overigens heb ik na een motorongeluk een tijdje daadwerkelijk met twee compleet onbruikbare armen gezeten (o.a. linker schouder en rechter elleboog gebroken) maar het kwam niet in me op om vrouwelijke vrienden te vragen om mij "handjes te helpen". Was al blij zat met de huishoudelijke hulp.
Huilen dan.
  zondag 3 juli 2022 @ 16:24:50 #147
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205223436
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens heb ik na een motorongeluk een tijdje daadwerkelijk met twee compleet onbruikbare armen gezeten (o.a. linker schouder en rechter elleboog gebroken) maar het kwam niet in me op om vrouwelijke vrienden te vragen om mij "handjes te helpen". Was al blij zat met de huishoudelijke hulp.
Isdatzo? Ja, zo zijn wij mannen no eenmaal. Moet al héél erg zijn willen we iets vragen. Zelfs in een goede vriendschap zullen we niks vragen. Maar men kan ook ongevraagd iemand een handje helpen als ie onverwacht onthand is.
^p^ ^p^ ^p^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205224075
Mijn gevoel zegt: eens met de stelling. Aan de andere kant, volgens mij worden ook nog best veel verliefd wanneer ze een keer geneukt hebben met de dame in kwestie (waar ze dus niet direct verliefd op waren).
pi_205225157
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 07:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij kent die mensen goed genoeg om te weten dat ze nooit ergens moeite voor hebben hoeven doen?
Wat een aannames weer.
Dat klopt. Ga me nou niet zeggen dat aannames opeens niet meer acceptabel zijn als het jou niet uitkomt?
  Moderator zondag 3 juli 2022 @ 18:13:11 #150
5428 crew  miss_sly
pi_205225807
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2022 17:41 schreef Faxie het volgende:

[..]
Dat klopt. Ga me nou niet zeggen dat aannames opeens niet meer acceptabel zijn als het jou niet uitkomt?
Sterker nog: ik ga je helemaal niets meer zeggen. Een beetje een gesprek is werkelijk onmogelijk met je en dan kan ik mijn tijd wel beter gebruiken.

Fijne zondag nog!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')