Kirby!quote:
he goffer, kut is dat zegquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:19 schreef engine het volgende:
Had vandaag auto mee van m'n ouders. Meteen deuk erinIemand tegenaan gereden toen ik geparkeerd stond.
Iemand anders heeft briefje onder de ruitenwisser achtergelatenquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
netjes briefje onder de ruiterwisser achtergelaten?
zeker onbeschoft!quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand anders heeft briefje onder de ruitenwisser achtergelatenDie had gezien....die vrouw die er tegenaan reed ging er gewoon vandoor. Maarja deukje meer in die auto boeit niet.....maar onbeschoft is het wel.
Op briefje stond wel telefoonnummer van degene dit het gezien had en kenteken van de auto die er tegenaan zat....maarja wat moet je er nog mee. Zonder briefje had ik of m'n ouders het waarschijnlijk nooit gezien. Maar goed, het zou maar een nieuwe auto zijn...dan is zoiets wel stevig balen.quote:
ja precies het gaat meer om het idee inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Op briefje stond wel telefoonnummer van degene dit het gezien had en kenteken van de auto die er tegenaan zat....maarja wat moet je er nog mee. Zonder briefje had ik of m'n ouders het waarschijnlijk nooit gezien. Maar goed, het zou maar een nieuwe auto zijn...dan is zoiets wel stevig balen.
Ja daarom vond ik het ook wel netjes dat iemand anders dan toch briefje onder de ruit doet. Had wel meteen geprobeerd te bellen maar werd toen niet opgenomen. Denk even bedanken. Kan gebeuren toch dat je per ongeluk keertje ergens tegenaan zit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies het gaat meer om het idee inderdaad.
en opzich zou je het wel kunnen verhalen hoor, getuige en kenteken is voldoende om de eigenaar van die auto op te sporen natuurlijk. wat je in geval van een nieuwe auto wel had kunnen doen
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het ook wel netjes dat iemand anders dan toch briefje onder de ruit doet. Had wel meteen geprobeerd te bellen maar werd toen niet opgenomen. Denk even bedanken. Kan gebeuren toch dat je per ongeluk keertje ergens tegenaan zit.
eetse manquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Oja nog koken, ovengerechtje maken
die man kan het welquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:33 schreef engine het volgende:
Dazzler heeft vaak wel mooie opbouw in zijn stream....einde is vaak genot
Jaaquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zijn dat van die oranje achtige aardappels?
Deze heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
geloof dat m'n pa dat ooit in z'n moestuintje had ofzo, weet niet meer precies
Beetje zoals zoete aardappel of waar smaakt het naar?quote:
Dat is een erpelquote:
Zit jij hooibaal in de fik te steken?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
wow kwam ook even een politie met zwaailampies voorbij scheuren
ik zit rustig te wiebelen!quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zit jij hooibaal in de fik te steken?
Heb je ze wel in de buurt?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan ze niet gebruiken want heb geen app en dan word het lastig
Van welk bedrijf?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja ik kom ze wel tegen, dus zal ze vast ergens in de buurt kunnen regelen
In je bed ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie ze vooral staan op plekken waar ik ze niet wil tegenkomen
Zo zo 21e eeuw ingetreden in Friesland?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
meerdere, maar weet niet welke bedrijven precies, heb 3 soorten gezien geloof ik
Leuk idee als je zaken gaat doen in het midden oostenquote:
ik moet even nadenken welke sjinees. maar staat me nog wel bijquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
whuut die fucking sjinees stop zo maca in de wasmachine![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik moet even nadenken welke sjinees. maar staat me nog wel bij
klopt, went wel. ik blijf gewoon op enter rammen tot dat de post geplaatst is danquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:58 schreef suzi1 het volgende:
ik krijg vaker rode melding. is vanwege geen abbo las ik laatst
Nouja gaat over zijn pedo gedrag...niet zo oelalaquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja gaat over zijn pedo gedrag...niet zo oelala
Ja 30 jaarquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]brommen mag die!
althans zoiets had ik gelezen.
ja heb ik ook allang hoor. maar soms sta ik even op en dan heb ik t niet doorquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt, went wel. ik blijf gewoon op enter rammen tot dat de post geplaatst is dan
Tot nu toe is het best boeiend. Maar ik kijk ook wel graag docu's.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die heb ik wrs ook gezien, want zie dat de link in google rood is bij npo
Ja die wil ik ook graag zien!! Gisteren waren vrienden van hem ook bij humberto (oa ancilla vd leestquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben wel benieuwd naar die nieuwe van videoland over die arjen
Zoals alles zal dat ook wel ergens te downloaden zijnquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop dat ik die misschien binnenkort ergens kan downloaden ofzo
ik ga er niet speciaal videoland voor aanschaffen
Opsporing verzocht vind ik ook minder maar die shows van peter r en john vd heuvel vond ik dan wel weer goed. Staat veel van op youtube, kijk dat nog wel eens terug.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:21 schreef suzi1 het volgende:
ik keek vroeger heel vaak en graag docuus, maar meestal maakte me dat boos. en je kan er niks aan veranderen
dus gestopt. net als opsporing verzocht, moet ik ook niet kijken
Weet ik niet....op VL staat nu wel één over ghislaine maxwellquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
epstein heb ik ook gekeken. was denk ook op VL?
Ja aan de andere kant werkt dit wel het beste als je aandacht voor de zaak wilt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
had eerder verwacht dat ze het zonder uitgever hadden gedaan. of icm kleine donatie om zo geld in te zamelen. vind het nu beetje krom
ja en nee. ze doen nu 28k crowdfunden, een docu releasen op een nl platform past niet bij zoveel mogelijk aandacht krijgen voor de zaak. ergens vind ik het wat tegenstrijdigquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant werkt dit wel het beste als je aandacht voor de zaak wilt.
Ik volg niet helemaalquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en nee. ze doen nu 28k crowdfunden, een docu releasen op een nl platform past niet bij zoveel mogelijk aandacht krijgen voor de zaak. ergens vind ik het wat tegenstrijdig
van die crowdfund willen ze een detective ofzo erop zetten voor verder onderzoek. als ik het goed begreep.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg niet helemaal![]()
VL heeft toch een groot bereik....dan geeft toch aandacht?
En waar is die crowdfunding voor dan? De zoektocht zelf? Volgens mij wel eens iets over gelezen.
Ah ja dat was het. Daar hadden ze het gisteravond ook over.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
van die crowdfund willen ze een detective ofzo erop zetten voor verder onderzoek. als ik het goed begreep.
Juist wel toch? Meer mensen zijn geneigd geld over te maken als ze over de zaak horen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hoe kun je een serie op VL lanceren en dan 28k zoeken, does not compute
Slecht onderhandeldquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ja als je het zo bekijkt heb je zeker gelijk, maar hoezo levert die VL geen 28k op.
Soort laatste hoop denk ik. En begrijp dat ook wel. Er is ook best een grote kans dat hij zelf om het leven is gekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik snap niet dat het pas na 4 jaar tot dit komt als ik eerlijk ben
Ik sta inmiddels ook op de kaartquote:
Ik had ook wel ff genoeg van r kellyquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:08 schreef suzi1 het volgende:
ik zat al te bedenken, hoe kom ik de avond nog door
volgens mij nietquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:14 schreef engine het volgende:
Hadden jullie nog gezien dat headhunterz lekker stond te trippen tijdens zijn optreden zondag?geniaal vond ik het.
Hij was ook wat vaag bezig tijdens het optreden...riep ook een keer "shit volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan" ofzoiets. Maar hij ging helemaal los. Had toen niet meteen gezien maar als je het terug ziet is het eigenlijk wel duidelijk.quote:
Ja ik vind het ook wel geinig. Was een prima optreden (dankzij noisecontrollerz en wildstylez waarschijnlijk)....laat lekker genietenquote:
Kirby!quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja wel dj's die dronken overkwamen gezien...genoeg. En als iemand wat speed of coke pakt merk je dat ook wat minder snel dan iemand strak van de mdma.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:24 schreef suzi1 het volgende:
mij is het nooit opgevallen. maar dano had ook altijd genoeg op
en zo vast velen met hem
bb belg!quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:32 schreef engine het volgende:
Darkie noemt lowriderz...weet je nog wie dat is suzi?
Haha jaquote:
Nickquote:
Ja soms heel goed en soms verschrikkelijk. Da Tweekaz zijn daar wel goed in.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
vind dat wel grappig hoe ze overal een hardstyle? versie van maken![]()
Ja vind ook wel leuke nummers vanavond....beetje hardstylequote:
Jammerquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie op joetoep allemaal deleted messages
Beetje laten draaienquote:
Darkraver sloot zondag wel een podium af daar. Volgens mij het hardcore podium buiten. En ja, de artiesten die hij draait waren volgens mij ook op defqon...maar dat was ook zo'n waslijst aan artiesten.quote:
poah, misschien toch is een keer 5 euro lappen en dan wat zooi terug luisterenquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Darkraver sloot zondag wel een podium af daar. Volgens mij het hardcore podium buiten. En ja, de artiesten die hij draait waren volgens mij ook op defqon...maar dat was ook zo'n waslijst aan artiesten.
Ze zal toch wel zo'n cd wisselaar ding hebben in haar stereoquote:
Over 2,5 week is Dominatorquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
poah, misschien toch is een keer 5 euro lappen en dan wat zooi terug luisteren
oh nice, dan kan ik beter nog even wachten als ik dat besluit te doenquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Over 2,5 week is DominatorDat zullen ze denk ik wel soort gelijk in beeld brengen. Dit was echt gaaf gedaan...meerdere stages live en dan ook gewoon meerdere camera's..drones..Vond het wel de moeite waard om te kijken.
Maar Dominator ga ik heen denk ik dus dan is livestream beetje overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |