abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:16:06 #26
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205185023
Onbegrijpelijk. Als zo iemand toch gewoon zijn werk doet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_205185210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
In veel contracten staat dat een werknemer tijdens zijn dienstverband geen andere betaalde werkzaamheden mag uitvoeren zonder toestemming vooraf van de werkgever. Zoiets zal het wel zijn.
Dat, en het begon op te vallen dat hij wel heel vaak niet op zijn werk was en dat hij minder productief was dan zou moeten zijn, las ik. Plus dat je vaak nog een bepaald concurrentiebeding hebt, omdat het risico bestaat dat klanten worden weggekaapt.
Degene die vooral op dat laatste ingrijpt, is geen snitch. Dat ben je als je voor eigen gewin iemand verlinkt, of om het slachtoffer een slechte naam te bezorgen. Als mijn collega een stapel laptops achterover drukt, een opdrachtgever wegkaapt of dronken een klant te woord staat, zal ik dat melden bij mijn leidinggevende en klik ik niet.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 29 juni 2022 @ 23:24:52 #28
269689 crew  Viv
pi_205185745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:30 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat, en het begon op te vallen dat hij wel heel vaak niet op zijn werk was en dat hij minder productief was dan zou moeten zijn, las ik.
Waar las je dat? :?

Hier staat iets heel anders:
https://www.accountant.nl(...)time-banen-tegelijk/
quote:
Uiteindelijk liep de consultant tegen de lamp, omdat hij tegenover een collega te loslippig was over het feit dat hij zijn oude baan nooit had opgezegd.
quote:
Inhoudelijk deed de consultant zijn werk naar tevredenheid.
pi_205185756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:56 schreef christmastsunami het volgende:
Hele vreemde uitspraak, ik ben bang dat we een stukje informatie missen.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBROT:2022:4614
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 29 juni 2022 @ 23:35:19 #30
269689 crew  Viv
pi_205185826
quote:
Ah, hij heeft dus ook nog een relatiebeding overtreden door na zijn ontslag werkzaamheden te blijven verrichten voor de gemeente waar hij gedetacheerd was tijdens zijn dienstverband. :X
pi_205185869
quote:
aah, hij heeft 'valsheid in geschriften' gepleegd, m.a.w. opzettelijk oplichting gepleegd, dan kan je dat argument van 80 uur gewerkt in de prullebak gooien. Meneer deed alsof hij geen idee had. Maar had dat volgens de rechter wel en dacht ermee weg te komen, jammer dan moet je simpelweg terugbetalen.
pi_205185946
Laten we nou niet doen alsof je echt tachtig uur per week kan werken, en ook je werk goed kan doen. Dan werk je 7 dagen per week meer dan 11 uur per dag. Dat hou je misschien een week of twee vol maar niet veel langer, dan stort je of in, of je gaat de boel belazeren. Dat ie zijn werk "naar tevredenheid" deed zegt meer over de werkgever dan werknemer, die werkgevers hebben blijkbaar geen idee wat hun werknemers uitspoken.
pi_205186008
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:56 schreef christmastsunami het volgende:
Hele vreemde uitspraak, ik ben bang dat we een stukje informatie missen.
Helaas niet. Dit is gewoon standaard arbeidsrecht.
  donderdag 30 juni 2022 @ 00:23:08 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_205186071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Harde werker, nu lekker de bijstand in. :')
Iemand met zo'n salaris en werklust zal vast wel iets kunnen. Die vindt zo weer een nieuwe baan in de automatisering.
pi_205186080
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:57 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk. Hoop t snel te krijgen.
Denk ook een half verhaal, maar who cares, waarom druk of boos maken om iets wat niet jou zaken zijn?
pi_205186345
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 23:55 schreef Farenji het volgende:
Laten we nou niet doen alsof je echt tachtig uur per week kan werken, en ook je werk goed kan doen. Dan werk je 7 dagen per week meer dan 11 uur per dag. Dat hou je misschien een week of twee vol maar niet veel langer, dan stort je of in, of je gaat de boel belazeren. Dat ie zijn werk "naar tevredenheid" deed zegt meer over de werkgever dan werknemer, die werkgevers hebben blijkbaar geen idee wat hun werknemers uitspoken.
Het afgelopen jaar heb ik met gemak 80 uur per week gewerkt, en als je je werk met veel plezier doet is dat geen enkel probleem, nu slaap ik doorgaans niet zoveel, dus ik kan vrij lange dagen maken.

Zo ben ik vaak om 4/5 uur wakker (of vroeger ;). Van 5 tot 9 is voor mij focus tijd, om 9 uur standup, dan even pauze/fietsen, en van 10 tot 4/5 werk ik relax op kantoor. Daarnaast doe ik de 5 tot 9 tijd ook meestal nog wel 1 dag in weekend. Daarnaast ben ik ook vaak s'avonds nog aan het rotzooien.

Nogmaals mijn werk is mijn hobby, en dan is het geen enkel probleem als je veel uren maakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205186502
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 23:55 schreef Farenji het volgende:
Laten we nou niet doen alsof je echt tachtig uur per week kan werken, en ook je werk goed kan doen. Dan werk je 7 dagen per week meer dan 11 uur per dag. Dat hou je misschien een week of twee vol maar niet veel langer, dan stort je of in, of je gaat de boel belazeren. Dat ie zijn werk "naar tevredenheid" deed zegt meer over de werkgever dan werknemer, die werkgevers hebben blijkbaar geen idee wat hun werknemers uitspoken.
Als je een kutbaan hebt, ja.

Daarnaast lijkt me uit de schulden komen ook wel een extra motivatie.
Go hard or go home
pi_205186518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Dit. En hij wilde een schuld van 20k afbetalen en daar komt nu 33k bij. Plus nog alle kosten die hij maakt als werkloze zonder recht op WW. :{
met een beetje pech binnenkort een springert
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 07:28:50 #39
269689 crew  Viv
pi_205186525
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 03:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het afgelopen jaar heb ik met gemak 80 uur per week gewerkt, en als je je werk met veel plezier doet is dat geen enkel probleem, nu slaap ik doorgaans niet zoveel, dus ik kan vrij lange dagen maken.

Zo ben ik vaak om 4/5 uur wakker (of vroeger ;). Van 5 tot 9 is voor mij focus tijd, om 9 uur standup, dan even pauze/fietsen, en van 10 tot 4/5 werk ik relax op kantoor. Daarnaast doe ik de 5 tot 9 tijd ook meestal nog wel 1 dag in weekend. Daarnaast ben ik ook vaak s'avonds nog aan het rotzooien.

Nogmaals mijn werk is mijn hobby, en dan is het geen enkel probleem als je veel uren maakt.
Strikt genomen mag dit dus ook niet volgens de Arbeidstijdenwet, maar hier kraait geen haan naar. :Y)
pi_205186561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:28 schreef Viv het volgende:

[..]
Strikt genomen mag dit dus ook niet volgens de Arbeidstijdenwet, maar hier kraait geen haan naar. :Y)
Naja, het is een beetje het hybride werken he, soms ga ik ook gewoon even 2 uurtjes lekker lunchen of in de zon een biertje doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205187031
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 23:55 schreef Farenji het volgende:
Laten we nou niet doen alsof je echt tachtig uur per week kan werken, en ook je werk goed kan doen. Dan werk je 7 dagen per week meer dan 11 uur per dag. Dat hou je misschien een week of twee vol maar niet veel langer, dan stort je of in, of je gaat de boel belazeren. Dat ie zijn werk "naar tevredenheid" deed zegt meer over de werkgever dan werknemer, die werkgevers hebben blijkbaar geen idee wat hun werknemers uitspoken.
Lol instorten na een week :')

Ik kon vroeger met gemak een fulltime baan nemen en nog iets ernaast.
Was gewoon zwart werk en voor bijna 40 uur

80 uur is makkelijk te doen

Weekend volle dagen maken en dan 3 dagen doordeweeks in de avond werken.

Vroeger waren er nog chinezen in de horeca die 12 uur lang werken en dat elke dag.
pi_205187240
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:46 schreef Enawh het volgende:

[..]
Lol instorten na een week :')

Ik kon vroeger met gemak een fulltime baan nemen en nog iets ernaast.
Was gewoon zwart werk en voor bijna 40 uur

80 uur is makkelijk te doen

Weekend volle dagen maken en dan 3 dagen doordeweeks in de avond werken.

Vroeger waren er nog chinezen in de horeca die 12 uur lang werken en dat elke dag.
Ja als je dom werk doet misschien. Of de helft van de tijd kan slacken. Maar met mentaal inspannend werk is de koek na 40, 50, 60 uur echt wel op. Daarna gaat de kwaliteit heel hard achteruit. Mensen die zeggen dat ze echt 80 uur productief zijn en kwalitatief werk afleveren met iets waarbij je flink moet nadenken die liegen.
pi_205187313
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Onbegrijpelijk. Als zo iemand toch gewoon zijn werk doet.
Naja ik snap dat het niet wenselijk is. Maar om hem dan verder de put in te duwen waar hij uit wil komen snap ik dan weer niet van de rechter.

Er zijn zwaardere criminelen die met minder wegkomen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205187711
Ik vind dat er wel makkelijk mee wordt gegaan in het schuldenverhaal. Het zou toch mogelijk moeten zijn om 20k af te lossen met een salaris van bijna 6k.
pi_205187966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:01 schreef stalybridge het volgende:
Ik vind dat er wel makkelijk mee wordt gegaan in het schuldenverhaal. Het zou toch mogelijk moeten zijn om 20k af te lossen met een salaris van bijna 6k.
Die schuld was bij een echtscheidingsadvocaat. Dan zal er waarschijnlijk ook het nodige aan alimentatie betaald moeten worden. Daarnaast, 3.600-3.700 netto kan ook zo op zijn, is niet direct een vetpot als je in de schulden zit.
pi_205188048
Je kan beter op de scooter pakketjes rondbrengen in de avond om wat bij te verdienen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205188424
Meer werken? Straffen! Uitkering? We geven je extra veel gratis spullen!
  FOK!fotograaf donderdag 30 juni 2022 @ 11:29:04 #48
842 Zorro
Z
pi_205188484
Nu de bijstand in, schuldsanering, groot deel schuld kwijtgescholden en iedereen weer helemaal blij dat ze het zo knap hebben opgelost :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_205188645
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:11 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ja als je dom werk doet misschien. Of de helft van de tijd kan slacken. Maar met mentaal inspannend werk is de koek na 40, 50, 60 uur echt wel op. Daarna gaat de kwaliteit heel hard achteruit. Mensen die zeggen dat ze echt 80 uur productief zijn en kwalitatief werk afleveren met iets waarbij je flink moet nadenken die liegen.
Jij bent zeker zo'n pipo die alles beter kan enz. met je 'dom werk' en je 'kwaliteitswerk'

Geen enkele werk is dom, zonder productiemedewerkers heb je niks in de schappen. Zonder vuilnismannen geen schone straat.
Kan wel doorgaan met alles, maar je weet heus dat bij elk werk wel een reden heeft.

Voor jou geval ik deed gewoon kantoorbaan en in de avond horeca.
Niks mis mee en gewoon te doen.

Zat mensen die meerdere banen hebben. Ken iemand die doordeweeks 06.00 tot 12.00 in een veiling werkt en daarna om 16.00 tot 22.30 werkt in zijn eigen restaurant, dat 1x per week dicht is Dat doet ie al 20 jaar

Zo'n denigrerend persoon ben jij zeg..
pi_205188652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Je kan beter op de scooter pakketjes rondbrengen in de avond om wat bij te verdienen.
Ook dat moet je vaak melden bij je andere werkgever. Tenminste ik wel.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')