Je moet je eerst aanmelden bij de website, de "Waitlist" en het werkt het beste als je aantoonbaar student of leraar dan wel niet engineer bent, die krijgen naar mijn idee voorrang, maar goed dat dus. Even dat mailtje afwachten,quote:Op zondag 3 juli 2022 19:54 schreef jogy het volgende:
Tof, waar doe je dit precies, heb je een linkje en wat uitleg? Maar Dall-e is idd wel erg stoer.
Je krijgt 50 prompts per 24 uur, (tijd verschillen zijn relative van elkaar per prompt) en het wachten duurde nog geen maand. (sommige verkopen hen accounts/prompts voor $5/$30 de stuk wat overigens nu nog niet mag (TOS) ze zijn er mee bezig hoe ze dat gaan uitwerken)quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:57 schreef jogy het volgende:
Of drie salamanders die touwtje springen terwijl er op de achtergrond een astronaut van een regenboog glijdt.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:59 schreef jogy het volgende:
Bijvoorbeeld een kat die op de bank zit en een hotdog eet?
quote:Op maandag 11 juli 2022 16:24 schreef TheBarret het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn ruw, zonder styles toegepast (die kun je als ingrediėnten erbij doen zodat je dus soep van stijlen krijgt)
Het wordt pas echt tof als door krijgt hoe Dall-e werkt, dun kun je lezen en schrijven met d'r.quote:
Klopt ze zijn recent overgegaan naar beta (betaald) en we kregen 150 gratis prompts voor de medewerking.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:48 schreef raptorix het volgende:
Is dit voor de nieuwe versie die hogere resoluties ondersteunt? Want voor de "gewone" is geen wachtlijst nodig.
Ik vind het echt heel bijzonder, voor kunstenaars moet dit ook bizar zijn, namelijk dat binnnen een jaar of 10 er geen onderscheid meer kan worden gemaakt tussen hun eigen werk en de computer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:14 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Klopt ze zijn recent overgegaan naar beta (betaald) en we kregen 150 gratis prompts voor de medewerking.
Dus bij dezen.
Dat is dan nu ook een beetje een brandpunt geworden, sommige zien de komst als een dreiging, sommige willen d'r niks mee te maken hebben. Ik denk dat de meeste verkeerd zijn ingelicht.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel bijzonder, voor kunstenaars moet dit ook bizar zijn, namelijk dat binnnen een jaar of 10 er geen onderscheid meer kan worden gemaakt tussen hun eigen werk en de computer.
Das al soort van mogelijk, AI kan hele novels of verhalen schrijven de GPT-3 is nu ook getest op "Theory of Mind"quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:03 schreef raptorix het volgende:
Of stel je eens het volgende voor, dat er in de toekomst volledig gegenereerde films zullen komen op basis van AI, al hoewel ik denk dat dat nog wel 20 jaar kan duren, animatie films waarschijnlijk een stuk eerder. ik bewaard deze post even zodat iemand hem over 20 jaar kan quoten(ja ik zit al meer dan 20 jaar op FOK
)
Maar tekst is natuurlijk redelijk 1/2 dimensionaal, daarnaast is het model natuurlijk goed trainbaar op wat wij als tekst realistisch of leuk vinden, het maken van een film (met echte beelden) is natuurlijk een stuk lastiger, hoewel ik me kan voorstellen dat toekomstige modellen ook makkelijk 3d zaken kunnen maken, in zekere zin bestaat dat ook al.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:37 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Das al soort van mogelijk, AI kan hele novels of verhalen schrijven de GPT-3 is nu ook getest op "Theory of Mind"
dat wil zeggen, de AI is nu op zo'n level dat het zichzelf kan inbeelden van andermans situatie. Bijvoorbeeld,
simuleren van derde persoon of gedachte (comedy is bijv. zoiets waar je de ander door laat denken en dan de grap zelf ontdekt)
Oh ze zijn nog verder dan dat zelfs, check deze video (en dit is een oude zelfs!!)quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar tekst is natuurlijk redelijk 1/2 dimensionaal, daarnaast is het model natuurlijk goed trainbaar op wat wij als tekst realistisch of leuk vinden, het maken van een film (met echte beelden) is natuurlijk een stuk lastiger, hoewel ik me kan voorstellen dat toekomstige modellen ook makkelijk 3d zaken kunnen maken, in zekere zin bestaat dat ook al.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:28 schreef jogy het volgende:
Ik heb er ook eentje!
Nog best lastig er iets heel tofs uit te krijgen maar ik probeer morgen iets leuks hier te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |