abonnement Unibet Coolblue
  Admin maandag 3 oktober 2022 @ 15:55:00 #151
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206190036
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 13:54 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb nog een suggestie, en dan stop ik :P

Kermit the Frog als een Xenomorph Alien
556b16221e4630aac1a6b699a99567d5730a323c.jpg?1664805295
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206197172
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 15:55 schreef Danny het volgende:

[..]
Heb even een kort maar krachtig (help mij) tutorial geschreven waar ik hoop andere ook mee kan
kan overtuigen dat dit heel makkelijk bereikt kan worden.

DIG / [SD] Stable Diffusion Uitleg en Installatie via Discord
pi_206197409
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:44 schreef Danny het volgende:
Voor wie nog een paar ideeën heeft voor prompts, drop ze hier of in m'n dm en dan gooi ik ze even door MidJourney heen. Mag van alles zijn, zolang er geen 'verboden' woorden in zitten.
Ja, ik heb al een aantal keer geprobeerd (via de browser) om realistische wildlife fotos van een grote vleesetende plant in een jungle achtergrond die een groot dier (hond, kat, hert etc.) gevangen heeft te genereren.

Maar zonder succes, het worden of schattige plaatjes van een dier bij een plant, of rare surrealistische mengelmoesjes. -O-
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_206197490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 10:44 schreef VampiricDemon het volgende:

[..]
Ja, ik heb al een aantal keer geprobeerd (via de browser) om realistische wildlife fotos van een grote vleesetende plant in een jungle achtergrond die een groot dier (hond, kat, hert etc.) gevangen heeft te genereren.

Maar zonder succes, het worden of schattige plaatjes van een dier bij een plant, of rare surrealistische mengelmoesjes. -O-
ik begrijp je probleem, dat komt omdat de prompt heel nauw luistert naar hoe de AI het interpreteert.
Er zijn hele onderzoeken naar dit zelfs, en er bestaan tientallen (wss meer) websites die je precies
uitleggen hoe je het beste een prompt vormt.

https://www.howtogeek.com(...)le-diffusion-prompt/
pi_206210048
Prompt base (Robo Model):
quote:
Mayan cyborg with a gold skull and high detailed engravings, nousr robot, retro, intricate, sci-fi, fantasy, render, octane render, hyperdetailed, symmetrical, anatomically correct






[ Bericht 3% gewijzigd door TheBarret op 05-10-2022 11:18:58 ]
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:51:59 #156
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206220662
Gave 'tools' zijn dit!
De AI picture reeksen vond ik mooi genoeg om naar dit draadje op zoek te gaan. Want helaas geen 24gb videokaart hier en ben nog niet eens begonnen aan de wachtlijst.
Intussen ben ik alleen al razend benieuwd naar de resultaten van realistisch weergaves van bijv. "holy fucking shit" of "one-eyed, one-horned, flying, purple people eater"

Mag ik zo blunt zijn om er zo'n verzoek uit te gooien?
viva la bullshit
pi_206222083
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:40 schreef lulkoekje het volgende:
Gave 'tools' zijn dit!
De AI picture reeksen vond ik mooi genoeg om naar dit draadje op zoek te gaan. Want helaas geen 24gb videokaart hier en ben nog niet eens begonnen aan de wachtlijst.
Intussen ben ik alleen al razend benieuwd naar de resultaten van realistisch weergaves van bijv. "holy fucking shit" of "one-eyed, one-horned, flying, purple people eater"

Mag ik zo blunt zijn om er zo'n verzoek uit te gooien?
Nee joh ouwe, das allang niet meer, er is geen wachtlijst meer (Dalle2 heb alles open gegooid en Midjourney heb nog nooit een wachtlijst gehad), je hebt geen 24gb nodig, SD werkt al prima met 4gb Vram.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 12:42:48 #159
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206224133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef TheBarret het volgende:

[..]
Nee joh ouwe, das allang niet meer, er is geen wachtlijst meer (Dalle2 heb alles open gegooid en Midjourney heb nog nooit een wachtlijst gehad), je hebt geen 24gb nodig, SD werkt al prima met 4gb Vram.
Ik heb laatst een poging gedaan met m’n 1060 6gb, maar kreeg niets dan out of memory-meldingen. Moet ik ergens iets instellen zodat het wel werkt?
  Admin donderdag 6 oktober 2022 @ 12:51:08 #160
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206224188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 01:40 schreef lulkoekje het volgende:
Gave 'tools' zijn dit!
De AI picture reeksen vond ik mooi genoeg om naar dit draadje op zoek te gaan. Want helaas geen 24gb videokaart hier en ben nog niet eens begonnen aan de wachtlijst.
Intussen ben ik alleen al razend benieuwd naar de resultaten van realistisch weergaves van bijv. "holy fucking shit" of "one-eyed, one-horned, flying, purple people eater"

Mag ik zo blunt zijn om er zo'n verzoek uit te gooien?
de purple people eater doe ik zo voor je in midjourney. Die andere kan niet vanwege 'fucking' en 'shit'. Die zou ik wel in stablediffusion kunnen draaien, maar ik zit momenteel niet achter de pc.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 6 oktober 2022 @ 12:54:39 #161
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206224211
one-eyed, one-horned, flying, purple people eater in midjourney, 2 variaties:

e8e3a5f90030cc9891495f2da8f56cf313c69c52.jpg?1665053650
f9aa08877406b731911b1e5194fc0df3a1864ec6.jpg?1665053672
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206224253
quote:
80s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:42 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik heb laatst een poging gedaan met m’n 1060 6gb, maar kreeg niets dan out of memory-meldingen. Moet ik ergens iets instellen zodat het wel werkt?
Das wss omdat je verkeerde dimensies opgeeft, als je de dream prompt gestart hebt probeer deze settings:

1"<prompt>" -s31 -W512 -H512 -C7.0 -Addim -G0.5 -n2

Uitleg:
1
2
3
4
5
6
-s 31  = Steps van meervoud in 8,16,32,64 maar het is een 0-based array dus - 1, hoe hoger hoe meer details.
-W512 -H512 = formaat (lager krijg je rare artifacts en hoger kan een geheugen error geven (zoals bij jou)
-C 7.0 = Classifier free guidance getal , laag = AI is wat wilder, hoog = prompt exact
-A ddim = Sampler , DDIM is de snelste en geeft hoogwaardige resultaten
-G 0.5 = GFPGAN post-processor , deze hersteld gezichten en kleuren, 0.5 is standaard waarde
-n 2 = aantal plaatjes per prompt

Als je plaatjes dus in 512x512 en je wilt hem up-scalen
1-U <getal>
accepteerd 2x of 4x


Als je een prompt per ongeluk gestart hebt, CTRL-C dan breekt SD de huidige process af.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:08:35 #163
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206224305
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:02 schreef TheBarret het volgende:

[..]
Das wss omdat je verkeerde dimensies opgeeft, als je de dream prompt gestart hebt probeer deze settings:
[ code verwijderd ]

Uitleg:
[ code verwijderd ]

Als je plaatjes dus in 512x512 en je wilt hem up-scalen
[ code verwijderd ]

accepteerd 2x of 4x

Als je een prompt per ongeluk gestart hebt, CTRL-C dan breekt SD de huidige process af.

Thanks, zo even proberen ^O^
pi_206224338
quote:
80s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:08 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Thanks, zo even proberen ^O^
Dat profiel plaatje van jou is echt lache :P hehe
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2022 @ 13:20:23 #165
364681 over_hedge
pi_206224402
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:54 schreef Danny het volgende:
one-eyed, one-horned, flying, purple people eater in midjourney, 2 variaties:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagje. Als je een abo op midjourney neemt. Moet je dan als nog op die discord tussen 2323223 andere?
of kan je via prive berichten oid je eigen ding doen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Admin donderdag 6 oktober 2022 @ 14:16:54 #166
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206224862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Vraagje. Als je een abo op midjourney neemt. Moet je dan als nog op die discord tussen 2323223 andere?
of kan je via prive berichten oid je eigen ding doen?
In eerste instantie zit je in #newbies, maar als je een paar honderd plaatjes hebt gedaan krijg je de melding dat je via je eigen discord kunt prompten. Je kunt 'm volgens mij ook meteen activeren in een eigen kanaal, en dan zit je sowieso alleen.
Kan je wel aanraden meteen het plan te nemen waar je nadat je cpu hours op zijn automatisch naar 'relaxed' mode gaat. Daar tellen je images niet mee voor het totaal (en daarmee is het eigenlijk vrijwel ongelimiteerd, al moet je soms een minuutje extra wachten voordat je plaatje gaat renderen)

edit:
stappenplan om de midjourney-bot op je eigen discord server te krijgen:
https://www.followchain.org/add-midjourney-bot-discord-server/
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 6 oktober 2022 @ 14:18:30 #167
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206224872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:13 schreef TheBarret het volgende:

[..]
Dat profiel plaatje van jou is echt lache :P hehe
Het werkt :)
Was ff gekut omdat ik niet de dream-versie had, maar na alles opnieuw te installeren doet 'ie het *O*
Thanks!

UI is wel geinig ja :)

Edit:
krijg wel meldingen over GFPGAN, die ff instaleren.
pi_206225710
quote:
80s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:18 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Het werkt :)
Was ff gekut omdat ik niet de dream-versie had, maar na alles opnieuw te installeren doet 'ie het *O*
Thanks!

UI is wel geinig ja :)

Edit:
krijg wel meldingen over GFPGAN, die ff instaleren.
oh dat zou kunnen ja, dr zitten een paar losse onderdeeltjes die je handmatig dr in moet hangen
pi_206227360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Vraagje. Als je een abo op midjourney neemt. Moet je dan als nog op die discord tussen 2323223 andere?
of kan je via prive berichten oid je eigen ding doen?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:16 schreef Danny het volgende:

[..]
In eerste instantie zit je in #newbies, maar als je een paar honderd plaatjes hebt gedaan krijg je de melding dat je via je eigen discord kunt prompten. Je kunt 'm volgens mij ook meteen activeren in een eigen kanaal, en dan zit je sowieso alleen.
Kan je wel aanraden meteen het plan te nemen waar je nadat je cpu hours op zijn automatisch naar 'relaxed' mode gaat. Daar tellen je images niet mee voor het totaal (en daarmee is het eigenlijk vrijwel ongelimiteerd, al moet je soms een minuutje extra wachten voordat je plaatje gaat renderen)

edit:
stappenplan om de midjourney-bot op je eigen discord server te krijgen:
https://www.followchain.org/add-midjourney-bot-discord-server/
Eigen server of kanaal is niet nodig, je kunt gewoon een DM-sessie starten met "Midjourney Bot" en daarin je prompts opgeven. Een DM sessie start je door eenmalig een resultaat aan je te laten DM-en:
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
quote:
On an image you have made in public channel add envelope emoji. The bot will send a DM to you with that image. Afterwards you can prompt with it there if you didn't have DMs with it in the first place. Good luck!
Daarna heb je als het goed is linksboven in Discord een "direct messages" knop waar Midjourney Bot bij staat.

Overigens zijn de dingen die je daarin maakt nog niet standaard privé (zijn bijvoorbeeld vindbaar in de Community Feed op de website). Om de "private" setting te kunnen gebruiken moet je nog eens $20 per maand extra betalen abo of een Corporate Membership hebben:

FAQ op https://www.midjourney.com/account/
quote:
What if I don”t want my images to appear in the gallery?
We are building a open-by-default community focused on collective exploration and fun. If you have a need to opt-out of this and be private-by-default you can upgrade to a $50/mo private plan at any time by typing /private or purchase a “Corporate” plan.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:07:27 #170
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_206248979
Vandaag een account aangemaakt bij Dall-e 2 en alvast een stuk of 16 experimentele prompts gedraaid. De meeste afbeeldingen zien er niet uit maar ik vermoed dat mijn input wat aan de magere kant is. Met wat gedetailleerdere input worden de resultaten al een heel stuk beter, al vermoed ik dat de AI automerken/typen nog niet 100% kent :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206251494
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Vandaag een account aangemaakt bij Dall-e 2 en alvast een stuk of 16 experimentele prompts gedraaid. De meeste afbeeldingen zien er niet uit maar ik vermoed dat mijn input wat aan de magere kant is. Met wat gedetailleerdere input worden de resultaten al een heel stuk beter, al vermoed ik dat de AI automerken/typen nog niet 100% kent :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je een tags lijst met keywords die ik opgespaard heb, die vrij veel invloed hebben op je resultaat.

1<prompts>, <tag1>, <tag2>, <etc....>

quote:
Abstract
Digital art
Vaporwave
Synthwave
Cyberpunk
Steampunk
Tribal Tattoo
Alphonse Mucha
Van Gogh
Monet
Close-up Photograph
Medieval Period
Renaissance
High Resolution
Doodling
Hyperrealism
Architectural Drawing
Niagara Mohawk Spirit of Light (statue/building)
Neofuturist
Art-Nouveau
Art-Deco
Post-Apocalyptic
Pencil Drawing
Stained Glass
Macro 35mm
3D Render
Oil Pastel
Studio Lighting
Artisan Craft
Pocket Synths
Cinematic
4K
HD
3D Isometric
Anamorphic
Nautical
Aviation
Dystopian
Ukiyoe
Neo Gothic style
Memphis Style
Carbon Fiber
Cellshading
Raytracing
Sunshafts
Boris Vallejo
Center View
Museum showcase
Museum Background
Studio Lighting
Mogu Style
Chen Rong Style
Simon Stalenhag
Judit Somogyvári
Nendoroids
Snowglobe
Anton Pieck
Zdzisław Beksiński
Hansruedi Giger
Bauhaus
Carl Bloch
Doug Chiang
Photography Rule of Thirds
Photography Hyperfocal Distance
pi_206264278
SD Model 1.4:
quote:
Stable Diffusion was trained on a subset of the LAION-Aesthetics V2 dataset. It was trained using 256 Nvidia A100 GPUs at Amazon Web Service for a total of 150,000 GPU-hours, at a cost of $600,000
Wat een geld zeg gvd :X
  zondag 9 oktober 2022 @ 16:56:38 #173
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206265042
"Danny [LASTNAME], owner of online forum fok.nl"




_O-
pi_206271892
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2022 16:56 schreef Mano_ het volgende:
"Danny [LASTNAME], owner of online forum fok.nl"

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O-
Hahaha! :D
pi_206273788
Kunstvoorwerpen gemaakt met mage.space


human female mannequin, transparent glass sculpture, hyperrealistic, museum display


human male body, on chair, black granite sculpture, hyperrealistic, museum display


Female orc body, silver sculpture, hyperrealistic, 4K, intricate detail


Obese mermaid, long hair, on rock, small bronze sculpture, hyperrealistic, 4K, intricate detail, museum display


horned male faun, wood carving, hyperrealistic, intricate detail, museum display

Erg leuk voor de vrije ochtend :Y
And may flights of Demons guide you to your final rest...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')