ben jij een kloon van viesdik?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:01 schreef Welfareboy het volgende:
Vrouwen zijn toch niet in staat om agent te worden? Fysiek kunnen ze nooit een boef aan emotioneel zijn ze instabiel en een auto achtervolging met een vrouw achter het stuur zie ik ook niet goed eindigen.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:01 schreef Welfareboy het volgende:
Vrouwen zijn toch niet in staat om agent te worden?
@Nine. insert hierbij aub die kortpittige vrouw die met haar tong op en neer gaatquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef Slavski het volgende:
Als ze nou wat meer vrouwelijke agenten aannemen heb ik tenminste een excuus om mij te misdragen. Mishandeld worden door een vrouw is de droom van iedere man. Lekker hoor.
Of een keertje goed genomen worden door een mannelijke motor agent in een strak leer pakjequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:03 schreef Scuidward het volgende:
Jij wil gewoon 100% in elkaar getimmerd worden door een mannelijke diender?
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:17 schreef Sfancta het volgende:
@:nine. insert hierbij aub die kortpittige vrouw die met haar tong op en neer gaat
Maar zoooo vulgair verdommequote:Op woensdag 29 juni 2022 21:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's idd wel een beetje jouw type
Dan toch wel aan de Nederlandse kantquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In Maaseik aan de brug zien ze er ook zo uit hahah
Belsequote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan toch wel aan de Nederlandse kant
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
Blegh...
Gelukkig zien de Vlaamse vrouwen er beter uit
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net Jabba the Hutt![]()
Tevens @:pisces29 en @:dkup omdat Star Wars![]()
Dat heeft niets te maken met jouw vrouwelijke trekjes, maar meer je topics alhier. De politie leest meequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:04 schreef Sfancta het volgende:
Heb me ooit aangemeld op de woutenacademie en ben niet verder gekomen dan de inschrijving.
Vind haar opzich niet eens slecht uitzien. Geoefend tongetje erbij.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net Jabba the Hutt![]()
Tevens @:pisces29 en @:dkup omdat Star Wars![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |