abonnement Unibet Coolblue
pi_205198323
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 00:03 schreef Regilio_ het volgende:
:') :') :') :') :') ;(

NS: "We gaan HOE DAN OOK NIET het aantal conducteurs opschalen, want dat kost geld ipv dat het geld oplevert".

Verkrachting, aanranding? Tjaaaa..lastig, lastig....

:r :r :r :r :r
Ze willen wel personeel aannemen maar er is niemand te krijgen. NS heeft een gigantisch tekort aan conducteurs en machinisten. Er lopen zelfs nu reclames om personeel te werven.
pi_205198728
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:59 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ze willen wel personeel aannemen maar er is niemand te krijgen. NS heeft een gigantisch tekort aan conducteurs en machinisten. Er lopen zelfs nu reclames om personeel te werven.
Ongetwijfeld, maar het hele idee achter die ov-poortjes was en is bij de NS dat ze minder conducteurs hoeven in te zetten omdat zwartrijden onmogelijk zou zijn.
pi_205199058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En leg nu eens uit hoe deze uitleg op deze post van thedeedster van toepassing is.
[..]

Ik heb al eerder uitgelegd dat ik niet van plan ben om hier in discussie te gaan over zijn racistische agenda. Daar gaat dit topic niet over. Dat is gewoon een tactiek van hem om de discussie weg te leiden van de kern.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2022 13:08:14 ]
pi_205199281
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:39 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ongetwijfeld, maar het hele idee achter die ov-poortjes was en is bij de NS dat ze minder conducteurs hoeven in te zetten omdat zwartrijden onmogelijk zou zijn.
Poortjes helpen uiteraard maar het is dan nog onmogelijk zwartrijden compleet te voorkomen. Bovendien zijn er stations zoals bijvoorbeeld Hertogenbosch waarbij de passerelle openbaar gebied is. En er zijn mogelijkheden via passage kaartjes etc goedkoop het station binnen te komen. Dan mensen die over de poortjes springen etc. Het helpt uiteraard maar lost dit probleem niet op.

Bovendien gaat het niet altijd om zwartrijders die problemen veroorzaken. Zat idioten die een geldig vervoerbewijs hebben maar onder invloed zijn van alcohol of drugs die problemen veroorzaken.

Overigens is dit niet alleen een probleem van NS maar is dit een maatschappelijk probleem.
pi_205199299
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:30 schreef Cherni het volgende:

[..]
Poortjes helpen uiteraard maar het is dan nog onmogelijk zwartrijden compleet te voorkomen. Bovendien zijn er stations zoals bijvoorbeeld Hertogenbosch waarbij de passerelle openbaar gebied is. En er zijn mogelijkheden via passage kaartjes etc goedkoop het station binnen te komen. Dan mensen die over de poortjes springen etc. Het helpt uiteraard maar lost dit probleem niet op.

Bovendien gaat het niet altijd om zwartrijders die problemen veroorzaken. Zat idioten die een geldig vervoerbewijs hebben maar onder invloed zijn van alcohol of drugs die problemen veroorzaken.

Overigens is dit niet alleen een probleem van NS maar is dit een maatschappelijk probleem.
Ja Hans dat snapt iedereen, en hoef je mij niet uit te leggen. De NS heeft een financieel belang en dus kijken ze weg. Alleen vanwege meerdere incidenten en agv maatschappelijke druk zijn er iets meer conducteurs in de treinen 's avonds.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:45:38 #56
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205199399
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb al eerder uitgelegd dat ik niet van plan ben om hier in discussie te gaan over zijn racistische agenda. Daar gaat dit topic niet over. Dat is gewoon een tactiek van hem om de discussie weg te leiden van de kern.
En daar ga je weer. Mensen belasteren. En als ik een onderbouwing vraag, dan geef je niet thuis.

Ik ga hem even melden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205199572
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ja Hans dat snapt iedereen, en hoef je mij niet uit te leggen. De NS heeft een financieel belang en dus kijken ze weg. Alleen vanwege meerdere incidenten en agv maatschappelijke druk zijn er iets meer conducteurs in de treinen 's avonds.
Hoe kom je erbij dat NS wegkijkt. Het financieel belang was een keuze van de overheid.
NS kan met de middelen die het heeft niet alle maatschappelijke verloedering oplossen.
pi_205199741
Dagelijks zie ik service en veiligheid ingrijpen. Raddraaiers en ander tuig word overgedragen aan politie en lopen na een paar uur weer rustig rond. Nee je kunt niet zegeen dat NS wegkijkt. De energie die men steekt op het traject Eindhoven-Weert dat mij erg bekend is, is ongekend om raddraaiers te verwijderen met ondersteuning en ingangscontroles. Maar dat betekend op iedere trein standaard 3 man extra service en veiligheid. Een conducteur op dit lijntje is machteloos.

Als er fokkers zijn die in die regio de trein nemen(sprinter) zullen dit kunnen bevestigen.
pi_205200389
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb al eerder uitgelegd dat ik niet van plan ben om hier in discussie te gaan over zijn racistische agenda. Daar gaat dit topic niet over. Dat is gewoon een tactiek van hem om de discussie weg te leiden van de kern.
Ah, dus gewoon onzin wat je zegt. Jij reageert op zijn post, dat ie racistische uitspraken doet, wat dus niet klopt.
Users wegzetten als racist...

Jij bent dus de racist in dit geheel he? thedeedster niet.
pi_205200614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 15:23 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ah, dus gewoon onzin wat je zegt. Jij reageert op zijn post, dat ie racistische uitspraken doet, wat dus niet klopt.
Users wegzetten als racist...

Jij bent dus de racist in dit geheel he? thedeedster niet.
Het racisme zit 'm erin dat hij meteen weer begint over immigranten, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is. Sterker: de concrete aanleiding voor het nemen van deze maatregelen betreft twee incidenten, waarvan in ieder geval eentje gepleegd is door een blonde Nederlandse man. Om dan toch weer ongefundeerd te gaan wijzen naar immigranten heeft geen ander doel dan z'n racistische agenda weer eens uit te spelen.
pi_205200629
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Denk je dat er dan wat mee gedaan gaat worden?

Gewoon werkverschaffing en sommige mensen verdienen er bakken mee.
Ja, maar, is dat dat geen inbreuk op privacy?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205201258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 15:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het racisme zit 'm erin dat hij meteen weer begint over immigranten, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is. Sterker: de concrete aanleiding voor het nemen van deze maatregelen betreft twee incidenten, waarvan in ieder geval eentje gepleegd is door een blonde Nederlandse man. Om dan toch weer ongefundeerd te gaan wijzen naar immigranten heeft geen ander doel dan z'n racistische agenda weer eens uit te spelen.
Maar hij heeft toch gelijk? De OP gaat over een NLer, maar de discussie gaat over naar mislukken van handhaven tegen overlast in treinen. Door draaideurcriminelen, klopt, én door veiliglanders. Klopt ook. Lees je wel eens het nieuws her en der over overlast in het OV, wie daar hoofdzakelijk verantwoordelijk voor zijn?
Feiten mag je gewoon benoemen hoor.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 16:34:50 #63
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205201354
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 16:28 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Maar hij heeft toch gelijk? De OP gaat over een NLer, maar de discussie gaat over naar mislukken van handhaven tegen overlast in treinen. Door draaideurcriminelen, klopt, én door veiliglanders. Klopt ook. Lees je wel eens het nieuws her en der over overlast in het OV, wie daar hoofdzakelijk verantwoordelijk voor zijn?
Feiten mag je gewoon benoemen hoor.
Waarom neem je nog de moeite? Het is al ontkracht. Er wordt nu gewoon getrolled.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 16:42:10 #64
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_205201483
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Random internetuser: "Iemand verkracht in de trein en de NS doet niets!"

NS: "We gaan toezicht houden in onze treinen."

Random internetuser: "Privacy!"
Dit is een ding inderdaad. Los hiervan voordat men kan reageren op de beelden kan het al te laat zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')