Serieus? En nu dan?quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:40 schreef jigggy het volgende:
Wou een maatje buiten de eu bezoeken maar mag geen paspoort aanvragen omdat ik 3x mijn legitimatie ben verloren
Nu op de zwarte lijst van de RIVG , week vakantie voor niks opgenomen
Janken
Met Maanvis?quote:
Ik heb bezwaar aangetekend ,maar de kans zit erin dat ik 5 jaar geen paspoort krijgquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:51 schreef H_T het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n lijst bestondKrijg je nu nooit meer een paspoort?
Ik wist niet eens dat je 'af' kon zijn als je te vaak je paspoort kwijtraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb bezwaar aangetekend ,maar de kans zit erin dat ik 5 jaar geen paspoort krijg
2x bestolen 1 x echt verloren
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je 'af' kon zijn als je te vaak je paspoort kwijtraakt.
Dan vertel het maar meteen want drie dagen van tevoren is te laat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:03 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ook niet
M’n pa wou eind van t jaar met me naar New York maar word lastig zo
Hoeren rivg
Kan het me wel voorstellen. Zo vaak je paspoort kwijtraken geeft op z'n minst verdenking dat paspoort elders gebruikt kan worden door iemand anders.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je 'af' kon zijn als je te vaak je paspoort kwijtraakt.
Is weer eens wat anders dan een bangalijstquote:Op woensdag 29 juni 2022 15:51 schreef H_T het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n lijst bestondKrijg je nu nooit meer een paspoort?
En aan de andere kant van het spectrum zitten gewoon hele onhandige mensen of die personen gewoon één keer te vaak pech hebben gehad.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. Zo vaak je paspoort kwijtraken geeft op z'n minst verdenking dat paspoort elders gebruikt kan worden door iemand anders.
Tsja dat kan... Maar ja, ergens moet je een grens trekken. 2x bestolen worden van je ID is ook wel een prestatie. Vraag me dan bijna af in welke circuiten jigggy zich begeeftquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En aan de andere kant van het spectrum zitten gewoon hele onhandige mensen of die personen gewoon één keer te vaak pech hebben gehad.
Het lijkt me een beter idee om elk geval apart te bekijken om onderscheid te maken tussen een jigggy en gek die een 'slet' naait en opeens zijn 'beurs' weg is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja dat kan... Maar ja, ergens moet je een grens trekken. 2x bestolen worden van je ID is ook wel een prestatie. Vraag me dan bijna af in welke circuiten jigggy zich begeeft
Ja dan gaat iedereen natuurlijk zeggen dat ie 3x bestolen is. Ja goed verhaal.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lijkt me een beter idee om elk geval apart te bekijken om onderscheid te maken tussen een jigggy en gek die een 'slet' naait en opeens zijn 'beurs' weg is.
1x telefoon met pasjes in het hoesje gestolen met de Vierdaagse ,1x m’n jas met portomonee gestolen in de pool bar ,1x daadwerkelijk verloren, ben een enorme chaoot met adhdquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja dat kan... Maar ja, ergens moet je een grens trekken. 2x bestolen worden van je ID is ook wel een prestatie. Vraag me dan bijna af in welke circuiten jigggy zich begeeft
Ik wil niet klinken als een wappie Frans, maar de overheid, de gemeente in dit geval, hebben op dat scherm als jij daar aan de balie zit precies staan wie je bent.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dan gaat iedereen natuurlijk zeggen dat ie 3x bestolen is. Ja goed verhaal.
En idquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
1x telefoon met pasjes in het hoesje gestolen met de Vierdaagse ,1x m’n jas met portomonee gestolen in de pool bar ,1x daadwerkelijk verloren, ben een enorme chaoot met adhd
Kut voor je, moet je maar beter op je spullen letten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
1x telefoon met pasjes in het hoesje gestolen met de Vierdaagse ,1x m’n jas met portomonee gestolen in de pool bar ,1x daadwerkelijk verloren, ben een enorme chaoot met adhd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |