Fijne vlucht en chill ze!quote:Op zondag 3 juli 2022 05:34 schreef Molo het volgende:
Zo, ditmaal twee uur in de rij voor de security gestaan.
Mega teringbende op Schiphol maar de rijen liepen aanzienlijk sneller door en veel meer scanners open dan twee weken terug. Dat scheelt enorm.
Heb me wel verbaasd over Nederlanders die dan doodleuk een uur voor hun vlucht vertrekt pas in die ellenlange rij gaan![]()
Dan heb je ook wat gemist geloof ik.
Maarrrr, nu lekker chilltijd voor mij
Maar dat snap ik niet. Toen ik een maand geleden vloog was daar hetzelfde aan de hand maar waren de bagage automaten allemaal leeg.quote:Op zondag 3 juli 2022 05:41 schreef Molo het volgende:
Stonden net dikke dikke rijen voor de bagage check in. Ik had die niet maar dat zag er echt niet best uit
Die heeft niet elke airline, en ze hebben openingstijden en die zijn niet altijd matchend met de huidige wachttijd voor de securityquote:Op zondag 3 juli 2022 08:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar dat snap ik niet. Toen ik een maand geleden vloog was daar hetzelfde aan de hand maar waren de bagage automaten allemaal leeg.
Daar zijn er een stuk of 50 van. Ik was in 3 minuten klaar.
Wij werden toen bij 3 tegengehouden en moesten naar 2. Als dat bij jou gebeurt weet je dat het lang gaat duren.quote:Op zondag 3 juli 2022 08:29 schreef BE het volgende:
Wij vertrekken als het goed is vanuit Vertrekhal 3. Maakt dat nog iets uit? Of begin je allemaal gewoon achteraan in dezelfde rij vanaf het parkeerterrein?
En je vetrok wel uit 3?quote:Op zondag 3 juli 2022 08:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij werden toen bij 3 tegengehouden en moesten naar 2. Als dat bij jou gebeurt weet je dat het lang gaat duren.
Jep. Wij deden er destijds vier uur over in totaal. Was wel twee dagen na de eerste staking en wij vlogen intercontinentaal...quote:
Wij ook, we gaan naar de VS.quote:Op zondag 3 juli 2022 08:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jep. Wij deden er destijds vier uur over in totaal. Was wel twee dagen na de eerste staking en wij vlogen intercontinentaal...
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappenquote:Op zondag 3 juli 2022 05:34 schreef Molo het volgende:
Zo, ditmaal twee uur in de rij voor de security gestaan.
Mega teringbende op Schiphol maar de rijen liepen aanzienlijk sneller door en veel meer scanners open dan twee weken terug. Dat scheelt enorm.
Heb me wel verbaasd over Nederlanders die dan doodleuk een uur voor hun vlucht vertrekt pas in die ellenlange rij gaan![]()
Dan heb je ook wat gemist geloof ik.
Maarrrr, nu lekker chilltijd voor mij
Personeel een stuiver betalen, zou Dirk ook graag willenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Bijzonder dat t in arme landen wel goed geregeld is. NL is een 3e wereldland in spe.
quote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen
Het is echt tijd dat tickets flink duurder worden
Dit soort mensen mogen wel ff een boete krijgen van 10k.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier staat dat filmpje in
[ twitter ]
Maar dis niet de eerste die ik dit zie doen, heb een week of 2 geleden hier ook al een filmpje van gezien, maar volgens mij was dat filmpje in Engeland
Ik reis voor werk, geen easyJet goedkopie ticketquote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit laat natuurlijk wel het echte probleem zien. Na twee weken geleden weer doodleuk op het vliegtuig stappen
Ja alleen de elite mag nog vliegen, fuck de normale mensenquote:Op zondag 3 juli 2022 09:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh het is voor werk. Dan is het prima om de planeet kapot te makenquote:Op zondag 3 juli 2022 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik reis voor werk, geen easyJet goedkopie ticket
Als je om de week vliegt ben je de elite maat.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja alleen de elite mag nog vliegen, fuck de normale mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |