Wij blijven thuis en dan in September/Oktober een langere reis. Dan zijn de problemen hopelijk verholpenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier zaterdag de boot op voor vakantie, kijk ik aanzienlijk meer naar uit dan naar morgen.
Schrok vannacht ook serieus wakker dat ik me verslapen had, ín die moeder aller rijen
Komt goed! Allang blij dat we kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Meer kun je niet doen nu, ben je iig al een heel eind
Hopelijk snel genieten ervan
2 weken geleden vanaf Eindhoven gevlogen, wachtrij tot de security was toen 1,5 uur. Zo'n vent die achter ons stond die ging ff snel voordringen toen ik ff een stap opzij zette om een flesje weg te gooien. Bij de security ging ineens een van de 2 vrouwen achter ons zich ineens voor mij zetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ook mensen die onder de linten doorkruipen enz. Wordt niet op gehandhaafd.
Positief ingesteld jijquote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij blijven thuis en dan in September/Oktober een langere reis. Dan zijn de problemen hopelijk verholpen
Als het te lang (>3 uur) duurt kan je een claim indienen. Die 3 uur is op basis van aankomsttijd vertraging overigens. Maar te laat vertrek halen ze nooit meer in natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gelukkig is de vlucht vertraagd, maar wat een ellende en het is niet eens een piekdag.
Sow veel Engelse woordenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier staat dat filmpje in
[ twitter ]
Maar dis niet de eerste die ik dit zie doen, heb een week of 2 geleden hier ook al een filmpje van gezien, maar volgens mij was dat filmpje in Engeland
Thanks! We houden het in de gaten.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als het te lang (>3 uur) duurt kan je een claim indienen. Die 3 uur is op basis van aankomsttijd vertraging overigens. Maar te laat vertrek halen ze nooit meer in natuurlijk.
Vanuit thuis, maar daar is het ook niet al te best op het moment.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Positief ingesteld jij
Moet je dan ook via Schiphol, andere hub of kun je ook direct vanuit je thuisbasis?
Afwachten maar, en flexibel boeken ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanuit thuis, maar daar is het ook niet al te best op het moment.
Net in het vliegtuig werd omgeroepen dat 14% op tijd is vertrokken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef Molo het volgende:
Moet je voor de gein eens naar de actuele vertrektijden kijken.
Als je de niet vertraagde of geannuleerde vluchten telt ben je sneller zeg maar...
Goeie score Benquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Net in het vliegtuig werd omgeroepen dat 14% op tijd is vertrokken.
Dat is wachten op vechtpartijen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw een paar weken geleden op Schiphol was voor een vlucht werd daar wel degelijk op ingegrepenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu niet genoeg mensen voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw een paar weken geleden op Schiphol was voor een vlucht werd daar wel degelijk op ingegrepen
Ja net zo’n zomer als afgelopen jaren 🤘quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
Het wordt echt zo'n leuke zomer. Alleen maar ellende en gezeik.
Bedankt Shithol.
Ik heb de laatste jaren prima gevlogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja net zo’n zomer als afgelopen jaren 🤘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |