Er zijn genoeg uitkeringstrekkers die dit wel moeten kunnen doen idd.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
Daarom zei ik ook dat het tegen een hele forse beloning moet, ik las ook al dat nu kijken om piloten in te zetten, dus dan weet je ongeveer wel hoe hoog de nood is.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:02 schreef appeleibanaan het volgende:
[..]
Alsof die daar zin in hebben.
Trouwens die screening, als je neef crimineel is en jij hebt nooit een vlieg kwaad gedaan dan kom je er alsnog niet doorheen. Zo valt wel een groep af.
Dit gaat zeker tot de herfstvakantie nog wel door.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:04 schreef Molo het volgende:
Wel oprecht benieuwd wanneer ze dit weer op orde denken te hebben. Heb niet het idee dat er nou echt steekhoudende verbeteringen op komst zijn
Ik denk dat het ook een politiek spelletje is, is ook wel eens bij de NS gebeurt, de machinisten hebben toen bewust de directie gefucked door minder punctueel te rijden, zit ook beetje zo bij de vliegmaatschappijen verwacht ik, trekken ze hun vluchten terug, dan zegt Schiphol, sorry geen schade want je vloog niet. Aan de andere kant vliegen ze wel met missende passagiers, dan heb je daar weer gezeik mee, komt er meestal op neer: We willen meer geld.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:04 schreef Molo het volgende:
Wel oprecht benieuwd wanneer ze dit weer op orde denken te hebben. Heb niet het idee dat er nou echt steekhoudende verbeteringen op komst zijn
Ja uiteraard spelen dat soort krachten overal extreem in door.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een politiek spelletje is, is ook wel eens bij de NS gebeurt, de machinisten hebben toen bewust de directie gefucked door minder punctueel te rijden, zit ook beetje zo bij de vliegmaatschappijen verwacht ik, trekken ze hun vluchten terug, dan zegt Schiphol, sorry geen schade want je vloog niet. Aan de andere kant vliegen ze wel met missende passagiers, dan heb je daar weer gezeik mee, komt er meestal op neer: We willen meer geld.
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja uiteraard spelen dat soort krachten overal extreem in door.
Het is wonderlijk om te zien hoe zo een eenvoudig probleem zoveel schade toebrengt en maar niet opgelost kan worden.
Leiderschap en doorzettingsvermogen mist nogal.
Meestal wordt het op korte termijn oplossingen fixen, of hele lange tijd gezeik en gezeur met gedoe in de afwikkeling en langgggggdurige trajecten. Iets er tussenin bestaat niet echt geloof ik, dus vrees ervoor bij Schiphol
Dat weten ze dondersgoed, het interesseert ze alleen geen fok.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
Dat begrijp ik wel hoorquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
Ah ja dit is alvast een goede oefening voor wat we in 2038 gaan meemakenquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoor
De vraag zet je uit bij je aannemers en onderaannemers qua arbeid van de bulkbanen. En dan denk je het geregeld te hebben.
En dan is dat niet geregeld en krijg je dat mondjesmaat te horen op vrij laat moment en dan blijkt het één grote clusterfuck te zijn.
Je bedrijfskritische functies uitbesteden of iig uit handen geven is nooit slim, kun je nog zo'n mooi IT systeem hebben. Het was allemaal qua processen niet bedacht op een situatie waarin geen ladingen mensen in de rij stond (hihaho) voor een job op Schiphol.
Als er dan geen enkel realistisch backupplan is, ben je keihard de Sjaak.
Reisvlogger Wolter's World claimt dat het nog wel tot 2023 kan duren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde van kennissen dat het op Keulen-Bonn en Munchen bijvoorbeeld niet veel beter is. Het is kennelijk niet een probleem dat alleen Schiphol raakt.
Wat is er dan voor leuks?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah ja dit is alvast een goede oefening voor wat we in 2038 gaan meemaken
Mowah het voordeel is dat al die mensen bij die failliete vluchtmaatschappijen dan als Koffermol kunnen werkenquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:27 schreef Nia het volgende:
[..]
Reisvlogger Wolter's World claimt dat het nog wel tot 2023 kan duren.
Jezus.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Even wat sfeer beelden plaatsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus. Is in de aannemerij ook. Tot op de dag voor de oplevering van het pand als de gevel er nog niet aan zit durven ze te beweren dat ze morgen toch echt kunnen opleveren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoor
De vraag zet je uit bij je aannemers en onderaannemers qua arbeid van de bulkbanen. En dan denk je het geregeld te hebben.
Je bedrijfskritische functies uitbesteden of iig uit handen geven is nooit slim, kun je nog zo'n mooi IT systeem hebben. Het was allemaal qua processen niet bedacht op een situatie waarin geen ladingen mensen in de rij stond (hihaho) voor een job op Schiphol.
Als er dan geen enkel realistisch backupplan is, ben je keihard de Sjaak.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Omboeken naar vlucht 11 uur later. Enige voordeel was dat dat gratis was als 'coulance'.
En toen raakte mijn koffer zoek. Was top![]()
![]()
![]()
Vlieg zondag weer, ben benieuwd
Vriendin van mij liep ook half crippled op krukken (was ze ook echt toentertijd overigens). Maar die kreeg ook voorrang,quote:
Zie een reactie op Nu.nlquote:Ik was gister op Schiphol en wat een zooitje ongeregeld is het daar zeg. Om 5uur sochtends al rijen tot buiten bij zowel incheck als bij de douane.
Dat is juist het drukste moment voort vertrekkende passagiers, loopt vaak naadloos over in de piek rond 10-11 uur wanneer de volgende horde vertrekt, daar na wordt het vaak rustiger.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie een reactie op Nu.nl
Ik had gehoopt dat 5 uur rustig zou zijn.
Ja, je kan Wheelchair assist aanvragen voor jou en je familie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:29 schreef capricia het volgende:
Ik heb een tip:
Ik liep met krukken.
Omdat ik na mijn knie-operatie nog niet zo lang kan staan zonder krukken.
Werd meteen uit de rij gehaald door personeel en mocht doorlopen (hobbelen).
Was wel Eindhoven. Maar ook daar begon de rij buiten.
(En een gezeur voor me in de rij, dat ik door mocht lopen)
Mwoah, hun operationeel systeem kan nog wel wat verbetering gebruiken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
En er is ook groot gebrek aan bezorgersquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet een blik uitzendkrachten/scholieren opengebroken om die koffers in het systeem in te voeren en op te sturen?
Ze zijn deze maand zelfs nog onderscheiden als de airport met de beste digital services wereldwijd.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is de planning, Schiphol heeft een zeer goed IT systeem en data analisten, misschien wel 1 van de mooiste van Nederland (heb zelf met de API gewerkt), dan zou je toch wel verwachten dat ze maanden van te voren kunnen inschatten hoeveel mensen ze te kort komen.....
Kan ik me goed voorstellen, ziet er gewoon top uit:quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Ze zijn deze maand zelfs nog onderscheiden als de airport met de beste digital services wereldwijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |