die controle stelt ook niks voor. Als je boos of moeilijk doet laten ze je gewoon door.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.
Meloneras is nog het beste van de drie. Als je een beetje luxe gewend bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]![]()
Playa del Ingles of Maspalomas?
Have Fun in iedere geval
Dan is het je eigen schuld.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
165,-quote:Op zondag 3 juli 2022 14:22 schreef spoilert het volgende:
Als je niet in de rij wil staan, Schiphol bied de oplossing.![]()
https://www.schiphol.nl/nl/op-schiphol/diensten/meet-en-assist
Alleen als die host ook zorgt voor je bagage, want dat is ook nogal een probleem...quote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
165,-
Per 5 passengers for 2 hours.
33 euro per persoon. Zou ‘t zo neerleggen als ik een familie was en vloog op een van de drukke dagen.
Was in Riu Palace Oasis, mooi privé park en rustquote:Op zondag 3 juli 2022 14:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Meloneras is nog het beste van de drie. Als je een beetje luxe gewend bent.
Daar ging het niet om, of ze gingen wachten. De vraag was of je een no-show was of niet. En of je dan je geld kwijt was of dat je het op Schiphol mag schuiven.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:42 schreef quirina het volgende:
[..]
Thuis inchecken maakt niet uit.
Als de gate sluit heb je pech, ze houden deze niet langer open voor je.
Ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
165,-
33 euro per persoon. Zou ‘t zo neerleggen als ik een familie was en vloog op een van de drukke dagen.
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:50 schreef BE het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, of ze gingen wachten. De vraag was of je een no-show was of niet. En of je dan je geld kwijt was of dat je het op Schiphol mag schuiven.
En ik denk dat als je thuis ingecheckt bent de kans groter is dat je niet als no-show gezien wordt.
Maar mss is dat wishful thinking
https://www.libelle.nl/re(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:VERANTWOORDELIJKHEID VAN REIZIGER OP SCHIPHOL
Het wordt namelijk als de verantwoordelijkheid van de reiziger gezien om op tijd te komen bij het vliegtuig. “Dan moet je zorgen dat je er een uur eerder bent”, zo vertelt Aviclaim-oprichter Remco Kuilman aan Radar. Zijn bedrijf krijgt dagelijks tussen de twintig en vijftig vragen van mensen over een gemiste vlucht. Ook EUclaim krijgt ‘heel veel’ vragen over de Schipholchaos en heeft sinds april maar liefst 2000 verzoeken tot compensatie gekregen. Volgens de organisatie weten veel mensen dat zij daar geen recht op hebben, ‘dus de passagiers die wel contact met ons zoeken, zijn echt het topje van de ijsberg’.
Dito, ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
165,-
[..]quote:Op zondag 3 juli 2022 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
dat als je thuis ingecheckt bent de kans groter is dat je niet als no-show gezien wordt.
Maar mss is dat wishful thinking
Zouden ze dat nu ook nog waar kunnen maken dan?quote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
165,-
Gaat nogal wat worden morgenquote:Boeren mikken op wegblokkades maandag, marechaussee bij Schiphol paraat
Morgen worden opnieuw protestacties van boeren verwacht tegen de stikstofplannen van het kabinet. In chatgroepen wordt opgeroepen tot langzaamaanacties op wegen. Onder meer de reis- en logistiekbranche vrezen voor grote vertragingen op de weg.
De Koninklijke Marechaussee heeft eenheden en materieel paraat om in te kunnen grijpen als boeren luchthavens willen blokkeren. Defensie heeft vrachtwagens klaarstaan om in beslag genomen trekkers af te voeren.
Je zal maar morgen vliegen.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:43 schreef summer2bird het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-bij-schiphol-paraat
[..]
Gaat nogal wat worden morgen
Moeten die boeren niet ook eens een keer werken?quote:Op zondag 3 juli 2022 16:43 schreef summer2bird het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-bij-schiphol-paraat
[..]
Gaat nogal wat worden morgen
Van de boeren die ik ken zijn er veel die best wat vrije tijd hebben.quote:Op zondag 3 juli 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten die boeren niet ook eens een keer werken?
Hij is een Bekende Nederlander? Waarvan?quote:Op zondag 3 juli 2022 20:33 schreef quirina het volgende:
https://www.mediacourant.(...)e-rijen-op-schiphol/
Kijk zo doe je dat.
G4S is er 1 van de 5.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als ik mij niet vergis is het bedrijf G4S op schiphol verantwoordelijk voor de Security check
Zijn ze afaik en google ook op Düsseldorf, Brussel, Heathrow, Dublin
zit hier een patroon in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |