Nee, maar ik heb het artikel niet geschreven.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent wel eens met de trein op schiphol geweest?
Ok zoals gezegt, de perrons liggen onder de vertrekhalquote:Op zondag 3 juli 2022 12:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het artikel niet geschreven.
Je leest het artikel niet goed. Via de weg is Schiphol lastig bereikbaar maandag, dus kan je beter met de trein omdat je dan meteen in de vertrekhal/plaza bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het artikel niet geschreven.
quote:Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef Drass het volgende:
[..]
Je leest het artikel niet goed. Via de weg is Schiphol lastig bereikbaar maandag, dus kan je beter met de trein omdat je dan meteen in de vertrekhal/plaza bent.
Oh whoops, sorry, ik pas het aanquote:Op zondag 3 juli 2022 12:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok zoals gezegt, de perrons liggen onder de vertrekhal
Ja en daarmee maak je probleem dus groter.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef summer2bird het volgende:
[ twitter ]
Sommige mensen gaan nu 8 uur van tevoren naar Schiphol
Tsja je moet toch wat? Blijkbaar is vier uur niet voldoende.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en daarmee maak je probleem dus groter.
Ja, ik vlieg dus zaterdag en zit te twijfelen hoe laat ik ga.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:32 schreef gers het volgende:
[..]
Tsja je moet toch wat? Blijkbaar is vier uur niet voldoende.
Als je thuis in checkt lijkt het me de schuld van Schiphol.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
quote:Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af, als je vier uur van te voren aanwezig bent, en je mist alsnog je vlucht, ben je dan no show en je geld kwijt, of is dat de schuld van Schiphol?
Dan is het je eigen schuld.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jep, het zou beter zijn als ķedereen zich aan die adviezen houdt. Maar ja, aangezien dat sowieso nooit gaat gebeuren heb je weinig keus dan nog eerder te komen. Vicieuze cirkels, overalquote:Op zondag 3 juli 2022 12:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en daarmee maak je probleem dus groter.
Thuis inchecken maakt niet uit.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:41 schreef BE het volgende:
[..]
Als je thuis in checkt lijkt het me de schuld van Schiphol.
Ik hoorde alleen van een vriendin dat de rij voor het omboeken ook 6u was dus 'ik pak de volgende vlucht anders wel, als daar plek is' schiet dus ook niet op.
Kan het ze niet kwalijk nemen als je een reis van weet ik hoeveel duizend geboekt hebt.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef summer2bird het volgende:
[ twitter ]
Sommige mensen gaan nu 8 uur van tevoren naar Schiphol
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, het zou beter zijn als ķedereen zich aan die adviezen houdt. Maar ja, aangezien dat sowieso nooit gaat gebeuren heb je weinig keus dan nog eerder te komen. Vicieuze cirkels, overal
Maar als je wel controle hebt, gaan mensen ook eerder komen, alleen staan ze dan met z'n allen voor het controlepuntquote:Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.
Maakt niet uit.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je wel controle hebt, gaan mensen ook eerder komen, alleen staan ze dan met z'n allen voor het controlepunt
Ben je niet goedquote:Op zondag 3 juli 2022 12:38 schreef quirina het volgende:
Gewoon acht of minimaal 6 uur voordat je vliegtuig vertrekt gaan staan.
Mwah, deels. Stel dat je vlucht om 16.00 uur vertrekt. Dan mag je dus vanaf 12.00 uur in de rij staan/door het controlepunt heen. Je weet dat de rij bij het controlepunt een uur of twee lang is, dus ga je om 10.00 uur aansluiten in de controlepuntrij. Dus staat het alsnog muurvast, alleen deels op een andere plek. Waar je langs móet om bij de volgende plek te komen waar je vast gaat staan.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:46 schreef kasper het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Je haalt iig de mensen uit de rij die er (nog) niets te zoeken hebben.
Die controle mensen kunnen ze beter inzetten bij de afhandeling.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, zolang er geen controle is gebeurt dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |