Nah, het is ik tegen de rest.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je weet dat vooral jij daar zelf ook bij hoort he?
Lol.. Elke beroepsgroep wordt de laatste tijd geslachtofferd. De kans dat de politie de boeren de helpende hand biedt is misschien nog wel geloofwaardigerquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:54 schreef LXIV het volgende:
Dat is letterlijk gecoördineerd. Om zo de rest ook mee te krijgen.
Het idee is dan: De boerenstand wordt afgeschaft, dat is onvermijdelijk, ze mogen nog 1 keertje protesteren en dan moeten ze er mee stoppen.
Het zijn allemaal A.I. propaganda bots die de publieke opinie proberen te vormen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:46 schreef VarkensHart het volgende:
Je leest het veel op social media.
Mensne die "hun sympathie" zijn verloren doordat ze de acties te ver vinden gaan.
En dat zeggen ze dan zo op een manier dat ze denken dat dit gamechanging is ofzo![]()
Iemand op twitter zei nu voor de maatregelen te zijn omdat de protesten te ver gaan![]()
![]()
![]()
Stelletje natte drollen die met elke wind meewaaien, gooi jezelf weg aub.
klacht wijsneuzen op twitter
antiklacht gisteren genoten van de protesten bij vd Wal en Hoevelaken.
Vandaag nog een paar tandjes bij aub
Laffe stontbekken zijn hetquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef Aiciu het volgende:
Mensen zonder eigen mening
Gaan straks in het najaar ook weer braaf met een beklap lopen en blij zijn met de sancties en inflatie
Ik steun jou denk ik wel maat. Uiteindelijk staat niemand er alleen voor, het is alleen de vraag voor velen: aan welke kant van de geschiedenisboeken wil ik staan?quote:
Nederland is hun eigen terreinquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:10 schreef -river- het volgende:
Protesteren prima, de boel laten escaleren doe je maar op je eigen terrein.
Klopt.. Daar horen de boeren dus ook bijquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee! Nederland is van ons allemaal, niet enkel van hun.
Bestaat dit?quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het zijn allemaal A.I. propaganda bots die de publieke opinie proberen te vormen.
Ben altijd heel voorzichtig met zulke dingen te geloven.quote:
Ik leef altijd onder het motto: als het technisch mogelijk is dan bestaat het.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:15 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ben altijd heel voorzichtig met zulke dingen te geloven.
Russische trollen ken ik, maar Nederlandse? In zulk goed ABN meestal?
Als mensen het over een beklap of kinluier hebben weet je gelijk weer dat je ze verder niet serieus hoeft te nemen, dat is altijd wel makkelijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 09:51 schreef Aiciu het volgende:
Mensen zonder eigen mening
Gaan straks in het najaar ook weer braaf met een beklap lopen en blij zijn met de sancties en inflatie
Jij loopt zeker nog steeds met een bekpamperquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mensen het over een beklap of kinluier hebben weet je gelijk weer dat je ze verder niet serieus hoeft te nemen, dat is altijd wel makkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |