abonnement Unibet Coolblue
pi_205177051
Er is t.o.v. mijn vorige situatie niet veel veranderd. Ik werk wel meer uren, dat gaat opzicht goed, maar buiten mijn werk gaan dingen niet goed.

Zo ben ik nog altijd maagd, 31 jaar man, en dat is iets waarvoor ik mij enorm schaam.
Door mijn psychische problemen werk en doe ik voornamelijk veel vanuit thuis.

Wat moet ik nu doen? Even naar een club of 'rode' straat, is niet te doen voor mij.
Dat is ook niet iets wat ik zoek, ik wil gewoon een gezonde relatie, maar dat lijkt allemaal zo ver weg.

Ik heb nu autisme als diagnose gekregen, maar dat maakt me alleen nog maar minder hoopvol voor de toekomst.

Wordt het tijd dat ik met een seksuoloog praat?

Bedankt.
pi_205177103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 01:09 schreef eastmain het volgende:
Even naar een club of 'rode' straat, is niet te doen voor mij.
Hoezo niet? Omdat je autist bent?
Dat etiket 'autist' is maar voor twee dingen handig:
1. als je hulp zoekt voor je problemen bij zorgorganisaties dat de mensen aldaar met behulp van dat etiket een zware indicatie van de Sociale Dienst kunnen aftroggelen; en
2. het etiket vertelt wat er 'mis' is met je. Het zegt verder niks, dingen bijv. waar je in uitblinkt wordt er niet gezegd.

Best kans dat je goed bent in bed. Dat etiket 'autisme' zegt daar niks over.

quote:
Wordt het tijd dat ik met een seksuoloog praat?
Eerst maar langs de huisarts met je probleem. Print dit topic uit zodat van plankenkoorts weinig last hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Metalfrost op 29-06-2022 10:44:47 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_205177145
Al eens dating apps geprobeerd voor langere tijd?
pi_205177148
Zelfs mensen met een relatie hebben soms geen gezonde relatie. :D

Eerst gelukkig worden/blijven met jezelf. Andere mensen kunnen je toch alleen maar pijn doen.

Heb je veel vrienden? Nee? Mooi, minder kans dat je een eventuele partner daaraan kwijt raakt.

Verdien je veel? Nee? Jammer joh.

En verder gewoon veel liken op Tinder, als je dan beet hebt, zeg je dat ze de tyfus kan krijgen omdat je maar 183cm lang bent.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205177546
Gewoon je dingetjes doen, stapjes naar buiten zetten dan komt die dame/heer vanzelf
pi_205177553
220601_1_babes108_70.jpg

''Hey schat ik ben ook autistisch maar daar voel je niets van''
pi_205178116
Heb laatst een docu gezien op YouTube, op zich wel leerzaam misschien. Ze hebben ook een community er naast dus wellicht vind je daar wat je zoekt?


Het is wel vanuit het vrouwperspectief maar wellicht alsnog herkenbaar. Hij heeft ook een een boek over angst geschreven.
blablablabla
pi_205178873
Zegt allemaal niets, kan zomaar onverwacht op je pad komen.

Op elk raar potje past een deksel :P

Edit: ook nog wat serieuze tips
Mensen ontmoeten - facebook pagina's of de Fok meet groepen hier in R&P
Singlereizen
Zoek eens contact met je wijkteam, vaak weten zij in de buurt ontmoetingsplekken of activiteiten, waar je waarschijnlijk gelijkgestemden vind :)

Succes!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:37:05 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205179081
Ik weet niet welke psychische problemen je hebt, maar staan die niet het hebben van een gezonde relatie in de weg? Vaak gaan die twee dingen helaas niet samen, en zul je dus eerst aan die prolemen moeten werken.
pi_205179344
Ik ben ook gediagnosticeerd met autisme en wat je zegt is erg herkenbaar voor mij.

Persoonlijk denk ik dat zoeken naar een relatie niet gaat werken, maar dat mensen ontmoeten wel goed is.

Sinds een paar jaar ga ik naar "iets drinken". Misschien is dat wat voor je.

quote:
https://www.ietsdrinken.nl/

"Iets Drinken is dé landelijke netwerkborrel voor normaal tot hoogbegaafde volwassenen met een vorm van autisme. Bijvoorbeeld Asperger, klassiek autisme of PDD-NOS. Het doel is mensen met autisme bij elkaar brengen, gewoon in een café."
pi_205179723
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:06 schreef Speedfight het volgende:
Zegt allemaal niets, kan zomaar onverwacht op je pad komen.

Op elk raar potje past een deksel :P

Edit: ook nog wat serieuze tips
Mensen ontmoeten - facebook pagina's of de Fok meet groepen hier in R&P
Singlereizen
Zoek eens contact met je wijkteam, vaak weten zij in de buurt ontmoetingsplekken of activiteiten, waar je waarschijnlijk gelijkgestemden vind :)

Succes!
Om eerlijk te zijn hoor ik dat al 10 jaar. Persoonlijk ben ik een beetje klaar met wachten op die 'ene persoon'.

Mensen ontmoeten voor mij is moeilijk, het liefst geef ik de voorkeur aan één-op-één contact, groepen, etc. gaat allemaal niet echt door de hoeveelheid prikkels.

Het liefst was ik gewoon normaal en had ik ook een normale jeugd gehad.
pi_205180177
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:40 schreef eastmain het volgende:

Het liefst was ik gewoon normaal en had ik ook een normale jeugd gehad.
Hier wel aan werken, je bent nu eenmaal wie je bent en dit gaat nooit veranderen. Zie het niet persee als een nadeel maar omschrijf en bekijk je voordelen als autist. Bijvoorbeeld Bill Gates, Elon Musk en Temple Grandin zijn ook autistisch.

Als je een relatie wilt moet je jezelf actief begeven tussen de vrouwen. Ga erop uit zou ik zeggen, waarschijnlijk is de laagste drempel omdat te doen via een hobby dat je leuk vind.
pi_205180901
Hoe erg is het dat ik nog maagd ben?

Ik denk dat dit veel vrouwen afschrikt.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:04:50 #14
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_205180983
Schrijf je in bij LLDL.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 15:38:05 #15
225562 crew  Speedfight
pi_205181252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:04 schreef DrDarwin het volgende:
Schrijf je in bij LLDL.
Jaaaa ze zoeken weer mensen!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205181311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:52 schreef eastmain het volgende:
Hoe erg is het dat ik nog maagd ben?

Ik denk dat dit veel vrouwen afschrikt.
Ik zou me daar niet al te veel zorgen over maken. Wanneer je iemand vindt die echt bij jou past dan moet dat geen probleem/dealbreaker zijn op het moment dat seks aan de orde komt.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:48:32 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_205181324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:04 schreef DrDarwin het volgende:
Schrijf je in bij LLDL.
Daar komt het merendeel over als autist dus ik zie kansen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_205181498
Er zijn genoeg (zware) autisten met gezonde relaties, je zult alleen wat harder je best moeten doen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  woensdag 29 juni 2022 @ 16:26:14 #19
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_205181592
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:38 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Jaaaa ze zoeken weer mensen!
Moet ie ons wel op de hoogte houden want anders missen we net die uitzending.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 juni 2022 @ 16:27:50 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205181605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:03 schreef dontaku het volgende:
Ik ben ook gediagnosticeerd met autisme en wat je zegt is erg herkenbaar voor mij.

Persoonlijk denk ik dat zoeken naar een relatie niet gaat werken, maar dat mensen ontmoeten wel goed is.

Sinds een paar jaar ga ik naar "iets drinken". Misschien is dat wat voor je.
[..]

Aardige gozer die Godery ofzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 16:29:32 #21
225562 crew  Speedfight
pi_205181624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:26 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
Moet ie ons wel op de hoogte houden want anders missen we net die uitzending.
FOK! Movienight ^O^
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205183348
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:52 schreef eastmain het volgende:
Hoe erg is het dat ik nog maagd ben?

Ik denk dat dit veel vrouwen afschrikt.
Want autisten staan bekend om hun inschattingsvermogen van vrouwen? :P
-
pi_205183378
Ik zou een relatie aangaan met een andere autist. Jullie begrijpen dan elkaar.
pi_205183386
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:52 schreef eastmain het volgende:
Hoe erg is het dat ik nog maagd ben?

Ik denk dat dit veel vrouwen afschrikt.
Hoezo? Veel vrouwen vinden dat interessant hoor.
pi_205186026
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:52 schreef eastmain het volgende:
Hoe erg is het dat ik nog maagd ben?

Ik denk dat dit veel vrouwen afschrikt.
Misschien is die ene vrouw juist vereerd dat zij de eerste mag zijn!

Maar alle gekheid op een stokje, dat je nooit seks hebt gehad hoeft echt geen issue te zijn. Als je de juiste persoon tegenkom kan je juist rustig samen ontdekken wat je fijn vindt en wat je wilt. Enige vraag is welk beeld je hebt bij een relatie en hoe gezond dat is?

Ik denk dat je best een relatie kan aangaan met iemand die geen autist is, zolang je begrip hebt voor elkaar en weet welke behoeften jullie hebben zou het moeten kunnen, in principe dan.

Behalve dat je maagd bent, heb je wel eerder relaties gehad of dat ook niet?
  donderdag 30 juni 2022 @ 11:31:39 #26
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205188509
Misschien accepteren dat niet op ieder potje een dekseltje past.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 13:02:26 #27
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205189307
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Misschien accepteren dat niet op ieder potje een dekseltje past.
Dit ja.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205193493
Indien mogelijk, probeer je autisme niet jouw leven te laten dicteren. Ik was in het begin heel obsessief op zoek naar wat autisme was en dat heeft mij alleen maar shit opgeleverd, pas nadat ik weer mezelf werd gingen de dingen weer beter en nu vergeet ik het eigenlijk altijd.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 22:01:50 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205194596
Probeer anders buiten iets’ Nooit verkeerd om bij een clubje te gaan ontmoet mensen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:52:59 #30
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_205197550
Ga dronken worden en spreek alle wijven aan in de club en er is altijd wel een slet te vinden. Succes!
Beati pauperes spiritu
pi_205198308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:48 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik zou een relatie aangaan met een andere autist. Jullie begrijpen dan elkaar.
De ene autist is de andere niet. Ze zijn net zo verschillend als mensen zonder autisme...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_205198322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:58 schreef Nijna het volgende:

[..]
De ene autist is de andere niet. Ze zijn net zo verschillend als mensen zonder autisme...
Oh?
pi_205198342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:59 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Oh?
?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_205198408
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:01 schreef Nijna het volgende:

[..]
?
Ik heb te maken gehad met drie autisten. Geen van hun waren in staat goedemorgen terug te zeggen en geen van hun konden iets leren.
pi_205198489
Het ergste dat ik heb meegemaakt was een autistisch familielid die helemaal niets kon: werk zoeken, huis zoeken, uitkering aanvragen, paspoort verlengen en daarbij zakken voor examens, geen eten kunnen koken, niks doen aan zijn theorie autorijbewijs, etc.

Op een dag verleende een auto hem geen voorrang en reed hij door met zijn brommer nadat hij omver was gereden. Was de schuld van de auto, flinke schade aan die brommer. Dus ik snapte het niet waarom hij wegreed.
"Ik heb de brommer opgevoerd naar 90"
"Whaaatt?"

Dus dat kondie wel!!
pi_205198873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:05 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik heb te maken gehad met drie autisten. Geen van hun waren in staat goedemorgen terug te zeggen en geen van hun konden iets leren.
En dus zijn alle autisten hetzelfde?
Dat is het aller grootste misverstand wat er bestaat. Ken je 1 autist, dan ken je 1 autist.

Maar dat is voor mensen zonder autisme blijkbaar lastig te begrijpen.
Net zoals het moeilijk te begrijpen is dat bepaalde dingen niet lukken en andere dingen wel.
En ja, dat lijkt soms onlogisch en toch werkt het soms zo.

Ik heb een intelligent kind, met autisme. Zit op het vwo, maar een brood kopen bij de bakker lukt niet.
Want kan/durft niet te vragen. Dat is ingewikkeld, want men verwacht dat iemand die vwo kan, dat ook wel kan.
Maar zo simpel ligt het dus niet.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_205199111
zoek andere autisten op. zijn er geen apps, events, dat soort dingen?
pi_205201488
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zowel het hebben van autisme als het maagd zijn op latere leeftijd geen belemmering hoeft te zijn om een relatie te vinden. Wat me wel problematisch lijkt is dat je aangeeft weinig mensen te ontmoeten. Op wat voor manieren probeer je wel te daten? Ben je bijvoorbeeld actief op dating apps?

Als je niets doet gaat er ook niets gebeuren.
  zondag 3 juli 2022 @ 14:47:59 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205221773
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 01:09 schreef eastmain het volgende:
Er is t.o.v. mijn vorige situatie niet veel veranderd. Ik werk wel meer uren, dat gaat opzicht goed, maar buiten mijn werk gaan dingen niet goed.

Zo ben ik nog altijd maagd, 31 jaar man, en dat is iets waarvoor ik mij enorm schaam.
Door mijn psychische problemen werk en doe ik voornamelijk veel vanuit thuis.

Wat moet ik nu doen? Even naar een club of 'rode' straat, is niet te doen voor mij.
Dat is ook niet iets wat ik zoek, ik wil gewoon een gezonde relatie, maar dat lijkt allemaal zo ver weg.

Ik heb nu autisme als diagnose gekregen, maar dat maakt me alleen nog maar minder hoopvol voor de toekomst.

Wordt het tijd dat ik met een seksuoloog praat?

Bedankt.
Om seks te leren kun je beter naar sekswerksters gaan. Zo een seks therapeut doet volgens mij heel ander werk. Meer praten dan seksen. Denk ook niet dat die lingerie dragen.
Het punt is dat je nog maagd bent en als je bij die therapeut naar buiten komt, al is het je zesde bezoek, ben je nog maagd. Dus eerst maar eens seks hebben, gelukkig makkelijk in NL, Dui en België te krijgen, legaal en al. Minimaal een keer of 3-4 tot het allernieuwste ervan af is. Merk je dat de seks zelf niet goed gaat, kun je altijd nog naar een seks therapeut gaan. Maar vermoedelijk zullen je problemen, als je die al hebt, op een wat ander vlak liggen, en dus andere hulp nodig hebben dan van een seks therapeut.

Heb overigens ook eens ergens gelezen dat er veel vormen van autisme zijn en dat bepaalde vormen voor sommige vrouwen helemaal geen probleem zijn. Integendeel, zo las ik, die vonden autisten fijn duidelijk in wat ze wilden, veranderden niet om de haverklap van gedachten enz. Maa daar weet ik gewoon te weinig van.

Dus eerst maar eens seks hebben .... succes jongeman. Zet er mijn vakantiegeld op dat jij dat kan ^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 3 juli 2022 @ 14:50:31 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205221795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:13 schreef pokkerdepok het volgende:
zoek andere autisten op. zijn er geen apps, events, dat soort dingen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 16:42 schreef Ed1234 het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zowel het hebben van autisme als het maagd zijn op latere leeftijd geen belemmering hoeft te zijn om een relatie te vinden. Wat me wel problematisch lijkt is dat je aangeeft weinig mensen te ontmoeten. Op wat voor manieren probeer je wel te daten? Ben je bijvoorbeeld actief op dating apps?

Als je niets doet gaat er ook niets gebeuren.
Juist. Eerst maar eens seks hebben, kun je dat al afvinken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_205222026
Inmiddels heb ik mij ingeschreven op 3 datingapps. Tinder lijkt me niets, te veel mooie vrouwen die volgens mij geen contact willen - laat staan met mij.

Komende tijd, maar kijken wat hier uitkomt.
Een sekswerker is een optie, maar die zou ik dan thuis willen ontvangen - maar dat schijnt niet zo eenvoudig te zijn, en een groot risico te zijn.
pi_205222056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 00:11 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Misschien is die ene vrouw juist vereerd dat zij de eerste mag zijn!

Maar alle gekheid op een stokje, dat je nooit seks hebt gehad hoeft echt geen issue te zijn. Als je de juiste persoon tegenkom kan je juist rustig samen ontdekken wat je fijn vindt en wat je wilt. Enige vraag is welk beeld je hebt bij een relatie en hoe gezond dat is?

Ik denk dat je best een relatie kan aangaan met iemand die geen autist is, zolang je begrip hebt voor elkaar en weet welke behoeften jullie hebben zou het moeten kunnen, in principe dan.

Behalve dat je maagd bent, heb je wel eerder relaties gehad of dat ook niet?
Nee, nooit een relatie gehad - laat staan gekust.
pi_205222065
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Misschien accepteren dat niet op ieder potje een dekseltje past.
Kan ik dan niet beter opgeven?
  zondag 3 juli 2022 @ 15:58:57 #44
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_205222749
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 15:17 schreef eastmain het volgende:

[..]
Kan ik dan niet beter opgeven?
deze vind ik binnen drie seconden met google.. daten voor autisten. www.capido.nl
pi_205222966
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:38 schreef Elan het volgende:
Heb laatst een docu gezien op YouTube, op zich wel leerzaam misschien. Ze hebben ook een community er naast dus wellicht vind je daar wat je zoekt?


Het is wel vanuit het vrouwperspectief maar wellicht alsnog herkenbaar. Hij heeft ook een een boek over angst geschreven.
Daten voor vrouwen is totaal niet vergelijkbaar met mannen. Mannen interesseert het geen ruk of de vrouw autisme heeft als het om seks gaat. Andersom daarentegen...
pi_205223938
Weet je wat het voordeel is van nooit een relatie en/of seks gehad te hebben?

Je weet niet wat je mist. Gewoon houden zo.
Beetje zuipen, beetje gokken en zorgen dat er niet een of andere kut met je karige pensioentje vandoor gaat.

Er is voor een 'professional single' gewoon niets te winnen. Ja, dat je kan zeggen 'ik heb een vriendin' en vervolgens gaan klagen over 'ball and chain' bij je matties :D

Echte mannen hebben geen dekseltjes nodig.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205244672
quote:
Om seks te leren kun je beter naar sekswerksters gaan. Zo een seks therapeut doet volgens mij heel ander werk. Meer praten dan seksen. Denk ook niet dat die lingerie dragen.
Een (seks)therapeut kan wel degelijk blokkades wegnemen die te maken hebben met maagd zijn of autisitsch zijn. Beide zijn totaal geen belemmering voor een geweldige eerste keer met de vrouw van je dromen; maar het kan wel in iemand hoofd zijn genesteld. :Y
  dinsdag 5 juli 2022 @ 14:29:27 #48
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_205245254
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:38 schreef Elan het volgende:
Heb laatst een docu gezien op YouTube, op zich wel leerzaam misschien. Ze hebben ook een community er naast dus wellicht vind je daar wat je zoekt?


Het is wel vanuit het vrouwperspectief maar wellicht alsnog herkenbaar. Hij heeft ook een een boek over angst geschreven.
Ik heb het filmpje niet gekeken en neem daarmee het risico voor mijn beurt te spreken, maar mijn ervaring is dat het perspectief voor man en vrouw op dit vlak wel echt heel erg ver uit elkaar ligt. Omdat in onze maatschappij het initiatief meestal bij de man ligt zie je dat vrouwen met sociale ontwikkelingsstoornissen meer worstelen met hoe een relatie te laten werken, terwijl de mannen vaak al vastlopen op het punt hoe in de gelegenheid te komen dat een relatie zich kan ontwikkelen.
pi_205246025
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 16:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Daten voor vrouwen is totaal niet vergelijkbaar met mannen. Mannen interesseert het geen ruk of de vrouw autisme heeft als het om seks gaat. Andersom daarentegen...
Gelukkig geeft TO aan niet alleen op zoek te zijn naar seks maar naar een relatie.

Om je een wat positiever beeld te geven. Zoals ik eerder aangaf heb ik zelf ervaring. Zowel in een eerdere relatie als in mijn huidige relatie speelt dit een rol (ik vrouw niet autistisch, vriend en ex zijn man en wel autistisch), mijn ex was in de 30 en nog maagd. Ook heb ik een vriendin met een autistische partner die nog weinig relationele ervaring had voor zij elkaar leerden kennen. Dat je autisme hebt hoeft geen belemmering te zijn bij het vinden van een relatie. Uiteindelijk vallen mensen op een individu, en de som van wie jij bent is meer dan je autisme alleen.

Wat mij een groter probleem lijkt is dat je in je eigen huis weinig mensen zal ontmoeten. Je bent dan haast aangewezen op iemand online ontmoeten. Als je bepaalde hobbies hebt (bijvoorbeeld online gamen) kan je ook proberen via die hoek iemand te vinden.
pi_205248103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 01:09 schreef eastmain het volgende:
Er is t.o.v. mijn vorige situatie niet veel veranderd. Ik werk wel meer uren, dat gaat opzicht goed, maar buiten mijn werk gaan dingen niet goed.

Zo ben ik nog altijd maagd, 31 jaar man, en dat is iets waarvoor ik mij enorm schaam.
Door mijn psychische problemen werk en doe ik voornamelijk veel vanuit thuis.

Wat moet ik nu doen? Even naar een club of 'rode' straat, is niet te doen voor mij.
Dat is ook niet iets wat ik zoek, ik wil gewoon een gezonde relatie, maar dat lijkt allemaal zo ver weg.

Ik heb nu autisme als diagnose gekregen, maar dat maakt me alleen nog maar minder hoopvol voor de toekomst.

Wordt het tijd dat ik met een seksuoloog praat?

Bedankt.
Het komt wel goed.
pi_205248418
Niet zo druk maken, TS. Komt allemaal vanzelf. Ik ben 28 en heb ook maar weinig relatie-ervaring. Dan ben ik niet eens autistisch. ;) Maar ik kies er gewoon voor om single te zijn, totdat ik iemand tegen het lijf loop die ik wel leuk vind. Zit wel op de bekende dating apps, maar dat is ook niet altijd geweldig. Ik heb een bachelordiploma en merk dat het niet klikt met de vrouwen die mij leuk vinden omdat ze een veel lager niveau hebben. Dat merk je in de communicatie en dat is toch wel key bij een relatie. Dan liever single. :)

Overigens zijn er volgens mij sites waar je als iemand met een handicap alsnog iemand kan vinden. Of je doet mee met Lang Leve De Liefde. Daar komen allerlei types voorbij. Daar is autisme een schijntje bij.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 juli 2022 @ 22:08:37 #52
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205250037
Gaan we weer.
Jammer dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205251852
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 22:08 schreef puzziepie het volgende:
Gaan we weer.
Jammer dit
Nee hoor.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205267927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 01:09 schreef eastmain het volgende:
Er is t.o.v. mijn vorige situatie niet veel veranderd. Ik werk wel meer uren, dat gaat opzicht goed, maar buiten mijn werk gaan dingen niet goed.

Zo ben ik nog altijd maagd, 31 jaar man, en dat is iets waarvoor ik mij enorm schaam.
Door mijn psychische problemen werk en doe ik voornamelijk veel vanuit thuis.

Wat moet ik nu doen? Even naar een club of 'rode' straat, is niet te doen voor mij.
Dat is ook niet iets wat ik zoek, ik wil gewoon een gezonde relatie, maar dat lijkt allemaal zo ver weg.

Ik heb nu autisme als diagnose gekregen, maar dat maakt me alleen nog maar minder hoopvol voor de toekomst.

Wordt het tijd dat ik met een seksuoloog praat?

Bedankt.
Even buiten daten en relatie hebben, heb je vrienden waar je een beetje aansluiting mee hebt? En af en toe ook wat mee af spreekt, bijvoorbeeld wat drinken in de stad oid?
pi_205268528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 22:08 schreef puzziepie het volgende:
Gaan we weer.
Jammer dit
De cognitieve dissonantie is sterk onder de FOK!kers.
pi_205278871
Wellicht dat TS hiermee iets kan:

Als je om hulp vraagt over dit soort problemen, zal je altijd antwoorden krijgen als "Je moet jezelf blijven". En ik vermoed dat je daar geen ene fuck aan hebt en dat je je daardoor eerder gefrustreerd en onbegrepen voelt dan geholpen.

Je kan dit soort antwoorden al een beetje omzeilen door de vraag op een andere manier te stellen. Bijvoorbeeld: "Ik wil me graag sociaal ontwikkelen, want ik voel mij op de manier zoals ik tot nu toe heb geleefd eenzaam. Net als de meeste mensen verlang ik naar sociale contacten en wil ik ook ervaring krijgen hoe het is om gelukkig te kunnen zijn onder een relatie."

Daarmee sluit je voor anderen meteen aannames uit dat je bijvoorbeeld een toneelstukje wilt leren waarmee je geheid een vrouw aan de haak slaat. "Ontwikkelen" betekent immers dat je als persoon wilt groeien, niet dat jij jouw ware zelf wilt verbergen.

Ga je waarschijnlijk nog veel reacties krijgen als "Je moet gewoon jezelf zijn". Daarop kan je reageren dat je helemaal niet impliceerde dat je als persoon wilt veranderen, maar dat je je als persoon sociaal wilt ontwikkelen.

Je zal uiteraard ook reacties krijgen dat het single-zijn helemaal zo erg niet is. Mensen proberen je te helpen door jou jezelf beter te laten voelen onder de situatie zoals die nu is. Maar je hebt voor jezelf al helder dat je in ieder geval wilt ervaren hoe het is om wel een relatie te hebben. Of jij je daarbij gelukkig gaat voelen of niet, dat kan je alleen weten door het te ervaren. In ieder geval voel je je niet gelukkig bij het idee dat je gedoemd bent alleen te blijven of je dat nou uiteindelijk wel of niet beter bevalt.

Ik geef je bij deze helaas niet wat je vraagt in jouw topic, omdat ik niet weet hoe ik daarop concreet moet antwoorden. Ik denk zelf dat je je het beste kan richten op het opdoen van social skills in het algemeen. Hoe meer je je op je gemak voelt bij anderen, hoe minder de angst voor afwijzing gaat worden en hoe groter de kans dat jij op een vrouw durft af te stappen.

Hoewel een relatie hetgeen is wat je het liefst zou willen, is het wel belangrijk dat de vrouw die jij leuk vindt zich daardoor onder druk gezet voelt. Een relatie is nogal een stap die mensen niet met de eerste de beste willen aangaan. Een keer wat leuks doen met iemand is over het algemeen alleen maar positief. Stel dat jullie allebei een bepaalde film willen zien in de bioscoop, dan zal ze wellicht best bereid zijn om samen met jou daar naartoe te gaan.

Het zou kunnen dat je uiteindelijk merkt dat het elke keer niet verderkomt dan dat. Toch ben je al een stuk verder op de goede weg. Je bent daarmee in ieder geval in contact met vrouwen, dus je gaat je uiteindelijk ook wat meer op jouw gemak voelen en je ontwikkelt je in het sociale contact.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 23:15:13 #57
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_205282793
Ik heb ook autisme, en ga sinds mijn 18'e wekelijks naar een prostituee.

Op meerdere locaties, raambuurten zoals Antwerpen, Den Haag en Amsterdam
Ook clubs in Duitsland voornamelijk. In Duitsland zijn de prijzen veel goedkoper, heb je een enorm aanbod van voornamelijk Roemeense vrouwen, en kan je ook tegelijk relaxen in de sauna clubs.

Maar soms ook hier in Rotterdam naar prive ontvangst, massage salons, en naar een 'lokale club om de hoek'.

Sinds het apenpokken virus en mijn angst daarvoor ben ik niet meer geweest, dus ik herken wel wat frustratie die je nu voelt.
pi_205298602
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 01:09 schreef eastmain het volgende:

Zo ben ik nog altijd maagd, 31 jaar man, en dat is iets waarvoor ik mij enorm schaam.
Dit is een triest fenomeen wat alleen in het westen bestaat. Een derde van alle westerse mannen tussen 19 en 35 zijn of maagd of hebben nooit sex.

Dat komt oa daardat vrouwen tegenwoordig zijn geprogrammeerd door alleen te kijken naar de top 20% mannen. Die 80% daaronder bestaat niet voor hun. Ze hebben een heel misleid beeld en denken dat ze allemaal aanmerking maken op een topman. Ze blijven liever nog single de rest van hun leven als het niet lukt.
pi_205298801
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 15:46 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Dit is een triest fenomeen wat alleen in het westen bestaat. Een derde van alle westerse mannen tussen 19 en 35 zijn of maagd of hebben nooit sex.

Dat komt oa daardat vrouwen tegenwoordig zijn geprogrammeerd door alleen te kijken naar de top 20% mannen. Die 80% daaronder bestaat niet voor hun. Ze hebben een heel misleid beeld en denken dat ze allemaal aanmerking maken op een topman. Ze blijven liever nog single de rest van hun leven als het niet lukt.
Waaaaat?
Wat is triest? Dat een derde van alle westerse mannen nog maagd zijn/nooit sex hebben?
En vrouwen die geprogrammeerd zijn om alleen naar de top 20% mannen te kijken? Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt...
Wanneer staat een man dan in die top 20%?
Als dat wat je hier beweert waar is, dan zouden alle vrouwen op dezelfde soort mannen moeten vallen.
En dan zou iedereen een heleboel single mannen moeten kennen... ik ken er persoonlijk weinig. In mijn omgeving hebben veruit de meeste mannen een relatie en ik durf te beweren dat een groot deel daarvan niet in die zogenaamde top 20 zit...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_205299078
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 15:58 schreef Nijna het volgende:
Wanneer staat een man dan in die top 20%?
De top 20% meest begeerde mannen. Dat zijn dus succesvolle mannen in voornamelijk financieel opzicht in de meeste gevallen.

quote:
dan zouden alle vrouwen op dezelfde soort mannen moeten vallen.
Dat klopt ja inderdaad. De vrouw valt op een succesvolle man die de leiding neemt. Het omgekeerde klopt ook, mannen vallen het meest op jonge prachtige dames (tussen 20-23 jaar), vruchtbaar zijn en meegaan op hun programma.

quote:
En dan zou iedereen een heleboel single mannen moeten kennen... ik ken er persoonlijk weinig. In mijn omgeving hebben veruit de meeste mannen een relatie en ik durf te beweren dat een groot deel daarvan niet in die zogenaamde top 20 zit...
Ah, maar een relatie is niet hetzelfde als een huwelijk. Relaties zijn het overgrote deel tijdelijk. Zelfs huwelijken in het westen zijn tegenwoordig gestrand in 50% vd gevallen. En het aantal single mensen wordt alleen maar groter in de toekomst.
pi_205299107
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 15:58 schreef Nijna het volgende:

[..]
Waaaaat?
Wat is triest? Dat een derde van alle westerse mannen nog maagd zijn/nooit sex hebben?
En vrouwen die geprogrammeerd zijn om alleen naar de top 20% mannen te kijken? Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt...
Wanneer staat een man dan in die top 20%?
Als dat wat je hier beweert waar is, dan zouden alle vrouwen op dezelfde soort mannen moeten vallen.
En dan zou iedereen een heleboel single mannen moeten kennen... ik ken er persoonlijk weinig. In mijn omgeving hebben veruit de meeste mannen een relatie en ik durf te beweren dat een groot deel daarvan niet in die zogenaamde top 20 zit...
Beetje incelgelul inderdaad al is het wel zo dat een groot deel van de mannen veel moeilijker aan seks komt dan vrouwen. Of dat oneerlijk is? Tja, er zijn wel meer dingen oneerlijk in het leven. Accepteren als man en er alles aan doen om het te verbeteren voor jezelf. En vooral niet te veel zeuren.

Zelfde geldt natuurlijk ook voor veel vrouwen die drammen over meer vrouwen in de top en dat soort onzin maar dat is weer een andere discussie.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205299304
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Beetje incelgelul inderdaad al is het wel zo dat een groot deel van de mannen veel moeilijker aan seks komt dan vrouwen. Of dat oneerlijk is? Tja, er zijn wel meer dingen oneerlijk in het leven. Accepteren als man en er alles aan doen om het te verbeteren voor jezelf. En vooral niet te veel zeuren.
Je ziet mij nergens zeuren of dat als oneerlijk beschouwen. Een vrouw kan makkelijk aan sex komen, dat is gewoon zo. Al scoort ze maar een 3 qua uiterlijk, mannen zullen niet snel gratis sex weigeren.

Echter de moderne vrouw is dan weer heel slecht met een man behouden zodra ze hem toegang tot sex heeft gegeven. Al met al, de meeste mannen en vrouwen in het westen zullen single blijven helaas. Alleen het kleine groepje topmannen kunnen tot hun dood wel hun ideale relatie systeem realiseren.
pi_205300043
Autisme is er in vele vormen. Waaruit blijkt jouw autisme?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_205303103
Autisme zegt niets. Het spectrum is zo breed. Zoek anders mensen op die ook op het spectrum zitten. Weten wat je valkuilen kunnen zijn.
pi_205303112
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 16:19 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ziet mij nergens zeuren of dat als oneerlijk beschouwen. Een vrouw kan makkelijk aan sex komen, dat is gewoon zo. Al scoort ze maar een 3 qua uiterlijk, mannen zullen niet snel gratis sex weigeren.

Echter de moderne vrouw is dan weer heel slecht met een man behouden zodra ze hem toegang tot sex heeft gegeven. Al met al, de meeste mannen en vrouwen in het westen zullen single blijven helaas. Alleen het kleine groepje topmannen kunnen tot hun dood wel hun ideale relatie systeem realiseren.
Wat een onzin.
pi_205303143
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 01:09 schreef eastmain het volgende:
Zo ben ik nog altijd maagd, 31 jaar man, en dat is iets waarvoor ik mij enorm schaam.
Door mijn psychische problemen werk en doe ik voornamelijk veel vanuit thuis.

Wat moet ik nu doen? Even naar een club of 'rode' straat, is niet te doen voor mij.
Dat is ook niet iets wat ik zoek, ik wil gewoon een gezonde relatie, maar dat lijkt allemaal zo ver weg.

Ik heb nu autisme als diagnose gekregen, maar dat maakt me alleen nog maar minder hoopvol voor de toekomst.
Even buiten een relatie of sex, hoe is je verdere sociale situatie? Heb je een groep vrienden? Zitten daar ook vrouwen tussen of zijn het alleen mannen? Zou je ok zijn met daten / iets leuks doen zonder dat er meteen sex aan vast hangt?
afspraak tandarts verzetten
pi_205305254
Een ander belangrijke tip (naast het verbeteren van social skills) voor TS is het optimaliseren van een goede fysiek/uiterlijk + realiseren van financieel succes. Ook deze twee zaken dragen bij aan het succes bij vrouwen.
pi_205308069
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 15:46 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Dit is een triest fenomeen wat alleen in het westen bestaat. Een derde van alle westerse mannen tussen 19 en 35 zijn of maagd of hebben nooit sex.

Dat komt oa daardat vrouwen tegenwoordig zijn geprogrammeerd door alleen te kijken naar de top 20% mannen. Die 80% daaronder bestaat niet voor hun. Ze hebben een heel misleid beeld en denken dat ze allemaal aanmerking maken op een topman. Ze blijven liever nog single de rest van hun leven als het niet lukt.
Waarom is dat fout? Als jij graag jouw leven wilt delen met een ander, dan doe je dat toch niet met de eerste de beste? De meeste mensen snappen echt wel dat het om veel meer gaat dan alleen een aantrekkelijk uiterlijk. Mensen gaan in eerste instantie een relatie aan met als doel dat het hun leven verrijkt.

Hoe je eruitziet en hoe je overkomt op anderen, bepaalt wel voor een aanzienlijk deel hoe anderen jou zien. Als je wat te dik bent en je verzorgt jezelf niet goed, dan krijgen vrouwen bij jou het idee dat een relatie met jou inhoudt dat zij moedertje voor jou moeten spelen en voor jou moeten zorgen, omdat jij dat zelf niet kunt. Een man met een aantrekkelijk uiterlijk en zelfverzekerde uitstraling wekt daarentegen de indruk dat hij prima in staat is zijn zaakjes op orde te houden en dat een relatie met hem een leuk en succesvol leven kan betekenen.

Uiteraard is er veel meer dan die eerste indruk. Maar de eerste indruk is wel belangrijk om door anderen opgemerkt te worden.

Als jij iets wilt aanschaffen, stap je liever in een grote winkel met een aantrekkelijke uitstraling dan in een winkel met een smoezelige en verwaarloosde uitstraling, want bij die eerste winkel krijg je veel meer de indruk dat jij daar vindt wat je zoekt. De tweede winkel associeer je meer met negatieve ideeën, bijvoorbeeld dat je daar meer moet betalen voor dezelfde producten, dat de verkopers niet betrouwbaar zijn en vooral dat het assortiment wat ze verkopen niet matcht met wat jij zoekt.

Bij relaties en sowieso het verrijken van jouw sociale netwerk, speelt ook mee dat je jezelf moet kunnen 'verkopen'. Overtuig de vrouwen maar dat jij niet de eerste de beste bent, absoluut tot die 20% hoort en ook binnen die groep de meest interessante bent.

Dat hoef je gelukkig niet te doen met gladde praatjes. Juist niet! Maar het is wel belangrijk dat vrouwen aan jou kunnen opmerken wat je voor hen kan betekenen om hun leven te verrijken.

~~~~~~

Misschien is dat voor TS wel zinnig om over na te denken. Stel dat hij een vrouw ontmoet die voldoende in hem geinteresseerd is. Wat zou hij dan samen met haar willen doen? Neemt hij haar mee uit eten? En zo ja, weet hij dan restaurants waar het gezellig is en waar ze lekker eten serveren? Of zou hij samen met haar op vakantie gaan? Waarnaartoe? Naar het strand en de zon? Of liever juist in de ongerepte natuur? Of wilt hij samen met haar op stedentrip? Of spreekt een bepaalde bezigheid hem aan, zoals surfen of bergbeklimmen?

Ik weet dat het voor mensen met ASS lastig kan zijn om hierover na te denken. Iemand die ik ken en psycholoog is, vertelde mij dat het kan helpen om een collage te maken van foto's uit oude tijdschriften.

Knip foto's uit die je aanspreken en als je daarvan een collage maakt, maak je tegelijkertijd een visueel totaalplaatje die je je kan herinneren tijdens de momenten dat je het nodig hebt.
pi_205346735
Is gewoon marktwerking en dat is eerlijk.
pi_205346790
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 14:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Waarom is dat fout? Als jij graag jouw leven wilt delen met een ander, dan doe je dat toch niet met de eerste de beste?
Dat heb ik ook niet gezegd. Alleen zijn de huidige eisen onredelijk en onnodig. Als bv een vrouw qua uiterlijk een 2 scoort op een schaal van 1 tot 10, dan is het onredelijk en dom voor haar om een man te eisen die een 8 scoort qua succes. Vrouwen waren al tevreden en dankbaar met een man die maar een 3 of 4 scoorde qua succes. Echter tegenwoordig met het geglobaliseerde internet kijken vrouwen alleen maar naar de top wereldwijde mannen op Instagram en gokken op iets wat ze nooit zullen bemachtigen.
pi_205351249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 01:15 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Alleen zijn de huidige eisen onredelijk en onnodig. Als bv een vrouw qua uiterlijk een 2 scoort op een schaal van 1 tot 10, dan is het onredelijk en dom voor haar om een man te eisen die een 8 scoort qua succes. Vrouwen waren al tevreden en dankbaar met een man die maar een 3 of 4 scoorde qua succes. Echter tegenwoordig met het geglobaliseerde internet kijken vrouwen alleen maar naar de top wereldwijde mannen op Instagram en gokken op iets wat ze nooit zullen bemachtigen.
Het lijkt mij niet gezond om van jezelf te vinden dat je een 2 of 3 bent en te veronderstellen dat mensen die jij hoger rankt dan jezelf je bij voorbaat afwijzen.

Je moet wel jouw leven voldoende op orde hebben. Als je jarenlang een depressieve bankhanger bent en door ongezond eten aanzienlijk overgewicht hebt, dan ben je waarschijnlijk ongelukkig met jezelf.

Misschien bedoel je dat er vrouwen zijn die bepaalde illusies koesteren dat een knappe gespierde vebt met een goede baan zich over hen obtfermt en hen gelukkig maakt, omdat ze vinden dat ze het na zo'n ellendige tijd verdienen om weer gelukkig te zijn.

Dat is een major red flag
pi_205351708
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 01:15 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Alleen zijn de huidige eisen onredelijk en onnodig. Als bv een vrouw qua uiterlijk een 2 scoort op een schaal van 1 tot 10, dan is het onredelijk en dom voor haar om een man te eisen die een 8 scoort qua succes. Vrouwen waren al tevreden en dankbaar met een man die maar een 3 of 4 scoorde qua succes. Echter tegenwoordig met het geglobaliseerde internet kijken vrouwen alleen maar naar de top wereldwijde mannen op Instagram en gokken op iets wat ze nooit zullen bemachtigen.
Ik denk echt dat je een heel vreemd beeld hebt van vrouwen... ik weet niet of je je minder voelt omdat je zelf niet bij die top 20 zit ofzo, geen idee.
Maar het beeld wat jij hebt lijkt mij niet heel kloppend, van wat ik kan inschatten.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_205352498
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 16:19 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Je ziet mij nergens zeuren of dat als oneerlijk beschouwen. Een vrouw kan makkelijk aan sex komen, dat is gewoon zo. Al scoort ze maar een 3 qua uiterlijk, mannen zullen niet snel gratis sex weigeren.

Echter de moderne vrouw is dan weer heel slecht met een man behouden zodra ze hem toegang tot sex heeft gegeven. Al met al, de meeste mannen en vrouwen in het westen zullen single blijven helaas. Alleen het kleine groepje topmannen kunnen tot hun dood wel hun ideale relatie systeem realiseren.
“Toegang tot sex heeft gegeven”, als ik dit soort dingen lees vraag ik me altijd af of degene die het schrijft überhaupt ooit een vrouw heeft ontmoet. Heb je geen collega’s, moeder, zussen, nichtjes, wat dan ook die je wereldbeeld wat corrigeren? Zie je hen ook als 2 of als 4 alleen gebaseerd op uiterlijk? Of zie je daar ook andere karaktereigenschappen. Hebben zij relaties die niet gebaseerd zijn op uiterlijk of persoonlijk succes. Het klinkt alsof de enige kennis die je hebt van relaties of van mensen komt van een online bron.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ed1234 op 15-07-2022 18:31:08 ]
pi_205352960
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 01:15 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Alleen zijn de huidige eisen onredelijk en onnodig. Als bv een vrouw qua uiterlijk een 2 scoort op een schaal van 1 tot 10, dan is het onredelijk en dom voor haar om een man te eisen die een 8 scoort qua succes. Vrouwen waren al tevreden en dankbaar met een man die maar een 3 of 4 scoorde qua succes. Echter tegenwoordig met het geglobaliseerde internet kijken vrouwen alleen maar naar de top wereldwijde mannen op Instagram en gokken op iets wat ze nooit zullen bemachtigen.
De enige eis is contact maken. En juist dat is nu de handicap bij autisme. Door autisme ontbreekt dit hechtmiddel vaak. Alle 3en met 8en houden eveneens geen stand met wat zakelijk succes of een mooi uiterlijk als geen verbinding kunt maken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_205357071
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Het lijkt mij niet gezond om van jezelf te vinden dat je een 2 of 3 bent
Het is júist gezond. Bewustwording en jezelf verbeteren.

quote:
en te veronderstellen dat mensen die jij hoger rankt dan jezelf je bij voorbaat afwijzen.
Maar dit is gewoon de realiteit. Zo werkt de wereld nou eenmaal. Vrouwen wijzen continu mannen af puur op voorkomen, krijgen niet eens de kans. En dat is ook vaak terecht.

quote:
Als je jarenlang een depressieve bankhanger bent en door ongezond eten aanzienlijk overgewicht hebt, dan ben je waarschijnlijk ongelukkig met jezelf
Juist, en scoor je dus een 1 bij anderen.

quote:
Misschien bedoel je dat er vrouwen zijn die bepaalde illusies koesteren dat een knappe gespierde vent met een goede baan zich over hen ontfermt en hen gelukkig maakt, omdat ze vinden dat ze het na zo'n ellendige tijd verdienen om weer gelukkig te zijn.
Niet eens dat. Ze denken dat ze het überhaupt verdienen.
pi_205357098
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:18 schreef Ed1234 het volgende:
Zie je hen ook als 2 of als 4 alleen gebaseerd op uiterlijk? Of zie je daar ook andere karaktereigenschappen.
Het gaat in dit topic over liefdesrelaties. Mannen ranken vrouwen met name op uiterlijk ten eerste. Als deze goed zit dan willen mannen leeftijd, vruchtbaarheid & verleden weten. Het begint eerst met uiterlijk.
pi_205357139
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 19:22 schreef Hineni het volgende:
De enige eis is contact maken. En juist dat is nu de handicap bij autisme. Door autisme ontbreekt dit hechtmiddel vaak.
Met alle respect, als een vrouw een 3 is en een man een 8 (of omgekeerd), dan zal contact niks uitmaken.

quote:
Alle 3en met 8en houden eveneens geen stand met wat zakelijk succes of een mooi uiterlijk als geen verbinding kunt maken.
Had ik gezegd dan dat goede social skills onbelangrijk was?
pi_205357268
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:52 schreef eastmain het volgende:
Hoe erg is het dat ik nog maagd ben?

Ik denk dat dit veel vrouwen afschrikt.
Hou je er gewoon stil over gek, dat ga je toch niet vertellen _O-
Vakman pur sang
pi_205357308
Als het nog bestaat.

Zednet.
pi_205357389
Je moet je niet focussen op wat je niet kunt of bent, maar op wat je wel bent. Kijk goed naar jezelf en benoem de punten waar je een 7,5 of hoger op scoort en probeer die naar de 9 te tillen. Dan ga je daar uiteindelijk ook succes mee hebben in de zakenwereld en bij het andere geslacht. :Y
pi_205357411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 09:11 schreef jaha het volgende:
Kijk goed naar jezelf en benoem de punten waar je een 7,5 of hoger op scoort en probeer die naar de 9 te tillen. Dan ga je daar uiteindelijk ook succes mee hebben in de zakenwereld en bij het andere geslacht. :Y
En waarom niet ook de mindere punten die veranderbaar zijn omhoog tillen? Waarom alleen maar de al goede punten nog meer verbeteren?
pi_205357418
Omdat dat niet werkt als je slecht in je vel zit. Eerst een beetje meer zelfvertrouwen krijgen enzo.
pi_205357497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 09:17 schreef jaha het volgende:
Omdat dat niet werkt als je slecht in je vel zit. Eerst een beetje meer zelfvertrouwen krijgen enzo.
Denk het niet. De knop kan eigenlijk altijd om. Het is gewoon de wilskracht die je jezelf moet dwingen. Genoeg mensen die op een dag de knop hebben omgezet.

Als hij/zij qua uiterlijk (lichaam) een 3 bv scoort. De knop kan altijd om om het op te krikken naar bv een 8.
pi_205361187
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als het nog bestaat.

Zednet.
Klinkt als een darkweb protocol, weet niet of dat nou echt handig is voor TS oO<
afspraak tandarts verzetten
pi_205361196
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Klinkt als een darkweb protocol, weet niet of dat nou echt handig is voor TS oO<
Zednet is een (of was, weet niet of t nog bestaat) een dating site voor mensen met een handicap.
Dat kan van rolstoel tot autisme zijn en van alles en nog wat.
pi_205361744
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Zednet is een (of was, weet niet of t nog bestaat) een dating site voor mensen met een handicap.
Dat kan van rolstoel tot autisme zijn en van alles en nog wat.
Vakman pur sang
pi_205373834
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 08:35 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Met alle respect, als een vrouw een 3 is en een man een 8 (of omgekeerd), dan zal contact niks uitmaken.
Dan weet je niet wat voor effect echt contact maken kan hebben.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_205404218
Betaal niet voor seks!
Ik herhaal: "betaal niet voor seks!"

Dat je jezelf wellicht schaamt voor het zijn van een maagd is véél minder erg dan de schaamte van het betalen voor seks.

Je gaat jezelf schamen voor het gebruik maken van vrouwen in kwetsbare situaties.

Bovendien is betaalde seks net zoals porno, een onpersoonlijke transactie.
Betaalde seks is porno op steroïden en verslavend, het kan je dus ook veel geld gaan kosten.

Ga maar met een seksuoloog praten en stel hem of haar die vragen.

Ook niet van die lieve dames die ontknaap services doen, daar schiet je niks mee op want het blijft een transactie.

Ben je toevallig gelovig?
Ga naar de kerk.
pi_205412458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 09:15 schreef BookFreak het volgende:

[..]
En waarom niet ook de mindere punten die veranderbaar zijn omhoog tillen? Waarom alleen maar de al goede punten nog meer verbeteren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 09:17 schreef jaha het volgende:
Omdat dat niet werkt als je slecht in je vel zit. Eerst een beetje meer zelfvertrouwen krijgen enzo.
Ik vind dat jullie allebei gelijk hebben.

Het helpt niet als je jezelf vergelijkt met anderen en jezelf vervolgens afkraakt door te concluderen dat anderen meer kans hebben of het meer verdienen dan jij om een partner in jouw leven te introduceren.

Dat sluit nog niet uit dat je niet kritisch over jezelf mag zijn. Als je bijvoorbeeld regelmatig social awkward bent en daardoor lukt het je niet om aansluiting bij anderen te vinden, waarom zou je dan moeten accepteren dat je nou eenmaal zo bent? Sociale vaardigheidstrainingen zijn niet voor niks uitgevonden. Mensen met ASS kunnen daar net zo van profiteren als mensen zonder ASS. Het zou kunnen dat ze bepaalde informatie op een andere manier verwerken dan anderen en dat het daarom wat lastiger kan zijn om bepaalde situaties te kunnen begrijpen. Maar dat betekent nog niet dat het niet mogelijk is.

Stigmatisering kan ontzettend schadelijk zijn. Hoe je over jezelf denkt, wordt deels bepaald door wat anderen tegen jou hebben gezegd. Het is ook wel belangrijk, omdat anderen kunnen zien hoe jij je gedraagt en op anderen overkomt. Andersom kunnen anderen niet zien wat jij erbij denkt en voelt.
pi_205435375
Ik heb niet die officiële sticker van autisme gekregen maar mensen die er verstand van hebben geven wel eens aan dat ze denken dat ik Asperger heb. Ik kan mij daar redelijk in vinden.

Allereerst is seks zwaar overschat. Er is echt geen enkele reden om jezelf minder te voelen omdat je nog geen seks hebt gehad. Ik was er relatief laat bij en heb ook jaren rond gelopen met het idee van: het gaat nooit gebeuren. Seks hebben gaat niet meteen al je problemen oplossen. Seks is best leuk maar zeker niet de piek van persoonlijk geluk die films en boeken je voorschotelen. Het zou je al helpen om dat idee los te laten. Ik mag dan al 10 jaar geen maagd meer zijn, ik ben nog steeds ongelukkig en zoekende in mijn leven. Misschien zelfs verder heen dan 10 jaar geleden. Seks gaat je leven niet radicaal veranderen. Ik doe ook niet alsof ik de antwoorden voor je heb. Als ik ze had was ik zelf ook gelukkiger.
pi_205435850
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 15:58 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Het lijkt mij niet gezond om van jezelf te vinden dat je een 2 of 3 bent en te veronderstellen dat mensen die jij hoger rankt dan jezelf je bij voorbaat afwijzen.

Je moet wel jouw leven voldoende op orde hebben. Als je jarenlang een depressieve bankhanger bent en door ongezond eten aanzienlijk overgewicht hebt, dan ben je waarschijnlijk ongelukkig met jezelf.

Misschien bedoel je dat er vrouwen zijn die bepaalde illusies koesteren dat een knappe gespierde vebt met een goede baan zich over hen obtfermt en hen gelukkig maakt, omdat ze vinden dat ze het na zo'n ellendige tijd verdienen om weer gelukkig te zijn.

Dat is een major red flag
Neemt niet weg dat genegenheid en intimiteit een menselijke basisbehoefte blijft, snap wel dat 't op een gegeven moment gaat knagen, ongeacht of iemand gelukkig met zichzelf is of niet.
afspraak tandarts verzetten
pi_205451090
Date een meisje met autisme?
pi_205455631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 08:28 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Het gaat in dit topic over liefdesrelaties. Mannen ranken vrouwen met name op uiterlijk ten eerste. Als deze goed zit dan willen mannen leeftijd, vruchtbaarheid & verleden weten. Het begint eerst met uiterlijk.
Oh dear :')
En dan vragen ze heren in kwestie zich af waarom ze geen seks krijgen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_207748254
32 jaar en stil counting.

Dit jaar moet het gebeuren, ik ga er alles aan doen, anders weet ik het niet meer.
pi_207750850
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 15:36 schreef eastmain het volgende:
32 jaar en stil counting.

Dit jaar moet het gebeuren, ik ga er alles aan doen, anders weet ik het niet meer.
Deze zal je vast al eens bekeken hebben, en zo niet maar eens proberen?

https://www.capido.nl/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')