Jaaaquote:
Geen ideequote:Op maandag 27 juni 2022 20:03 schreef suzi1 het volgende:
Von Kopf bis Fuß auf Liebe was vroeger nog bij een autoreclame (honda?) met die springende kabouters
lang gezocht naar die spot, maar nooit meer gevonden
wooooquote:
Ik moet die meldingen van twitch weer eens aanzetten. Dan zou ik gewoon een berichtje moeten krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
had ook al eerder gekeken en keek net op FB
net 13 minuten bezig![]()
Tegelijk ook geen keusquote:
Half zesquote:
Wat voor werk deed je?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:06 schreef suzi1 het volgende:
ah ook lekker snel. zo deed ik t vroeger ook hoor, toen ik nog werkte of op school zat
Ik neem altijd wel m'n mobieltje mee naar bedquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
ja ik zit hier soms om half 7 al beneden. maar dan ga ik iets na 9 toch weer naar bed hoor. laatst had ik nog geen 5 uur geslapen
maar heb geen klok bij mn bed, dus is altijd weer de vraag, hoe vroeg of hoe laat t is
Heb zo ook best veel baantjes gehad. Vond dat ook wel leuk. Maar eentje waar ik echt een hekel aan had (na 2 maanden ook gestopt daardoor) was het afwassen in een restaurant, de rest vond ik vaak best leuk (voor een tijdjequote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
oa lopende band in de fabriek.
maar ook in een koffieshop. dat was pas vanaf de middag
en nog veel meer ander soort baantjes. ongeschoold vrnml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |