abonnement Unibet Coolblue
pi_205161918
quote:
Controversial former New York City Mayor Rudolph Giuliani was assaulted by a ShopRite worker Sunday while campaigning for his son’s gubernatorial bid in the city’s Staten Island borough.

The 78-year-old Giuliani was slammed in the back by an unidentified ShopRite worker, according to the New York Post. The assault reportedly left him shaken, the report said.

"Giuliani said he was at ShopRite campaigning for his son, a Republican candidate for New York governor, when “all of a sudden I feel a shot on my back — like somebody shot me.”

“I went forward, but luckily I didn’t fall down,” Giuliani said. “Lucky, I’m a 78-year-old who’s in pretty good shape, because if I wasn’t, I’d have hit the ground and probably cracked my skull.”

https://deadline.com/2022(...)paigning-1235052273/
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Beelden van de brute aanval:
SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_205161933
De klap was zo hard dat z'n haarverf ervan uitliep.
pi_205161948
Zeer heftig, hoop dat ie het overleeft.
pi_205161951
Boeien. En door.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:40:25 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205161990
Onacceptabel maar verder kan ik geen enkel medelijden opbrengen voor die man.
pi_205162017
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:40 schreef Hexagon het volgende:
Onacceptabel maar verder kan ik geen enkel medelijden opbrengen voor die man.
Wat is er onacceptabel aan iemand een schouderklopje geven?
pi_205162026
Ik dacht al huh, een republikein die die in een goed daglicht wordt gezet door de mainstream media? Geven ze nu neutraal nieuws?
Maar toen haalde de realiteit mij in :')
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205162046
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:45 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik dacht al huh, een republikein die die in een goed daglicht wordt gezet door de mainstream media? Geven ze nu neutraal nieuws?
Maar toen haalde de realiteit mij in :')
jij vindt een verhaal over dat je een klap gehad hebt in een supermarkt "in een goed daglicht" plaatsen?

dat ken.
pi_205162060
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:45 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik dacht al huh, een republikein die die in een goed daglicht wordt gezet door de mainstream media? Geven ze nu neutraal nieuws?
Keurige berichtgeving inderdaad.

Giuliana heeft trouwens aangifte gedaan en de aanvaller is nu 'charged with second-degree assault involving a person over 65'
quote:
Definition of assault in the second degree
New York Penal Law includes 3 degrees of the crime of assault including assault in the first degree, second degree and third degree. Assault in the second degree is the most serious of the three offenses. It is a class D felony and carries a possible prison sentence of up to 7 years.
_O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Cheeseburgert op 27-06-2022 14:56:26 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_205162063
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:43 schreef Farenji het volgende:

[..]
Wat is er onacceptabel aan iemand een schouderklopje geven?
Ik vind "een klap" ook wat anders, ja.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205162106
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
jij vindt een verhaal over dat je een klap gehad hebt in een supermarkt "in een goed daglicht" plaatsen?

dat ken.
Check de NSFW spoiler
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205162170
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:55 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Check de NSFW spoiler
ja die had ik al gezien.
Maar al had ie een goeie tik gehad, hoe plaatst hem dat in een positief daglicht?
pi_205162190
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:02 schreef koemleit het volgende:

[..]
ja die had ik al gezien.
Maar al had ie een goeie tik gehad, hoe plaatst hem dat in een positief daglicht?
Door hem te plaatsen als zielige slachtoffer van geweld waardoor mensen denken 'zie je wel de oppositie is slecht'.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205162225
Wat een aansteller :')
Google is your friend, abuse your friends
pi_205162322
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:06 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Door hem te plaatsen als zielige slachtoffer van geweld waardoor mensen denken 'zie je wel de oppositie is slecht'.
Zijn ze ook.
De reactie op reddit ging van "oehh nice" naar "ahh jammer", dat zegt eigenlijk meer over de oppositie dan een willekeurige gewelddadige gast.
pi_205162330
Was die medewerker aardig? Waarschijnlijk niet. Was je schedel bijna gebroken? Nee hou je bek huilebak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')