wat is jouw favoriete animatrix?
(en als je teveel bezig bent met de matrix, begin je dan ook aan de realiteit te twijfelen?)
quote:Kid's Story
Op dinsdag 17 juni 2003 18:51 schreef Astronaut_Jones het volgende:
boy's story,
quote:1.Matriculated
wat is jouw favoriete animatrix?
quote:Hey Victorinox, maakt niet uit, echter ... deze bedoelde ik niet.
Op maandag 16 juni 2003 17:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik was het helemaal vergeten.Het nummer is:
Death in Vegas - Hands Around My Throat
In de DivX begint dit rond 00:53:00.
Enig idee?
quote:Het moet 1 van deze nummers zijn denk ik
Op donderdag 19 juni 2003 10:39 schreef michiel- het volgende:[..]
Hey Victorinox, maakt niet uit, echter ... deze bedoelde ik niet.
Ik heb de audio even geript:
http://www.proxy.nl/~michiel/filez/animatrix_beyond.mp3 (800 Kb)In de DivX begint dit rond 00:53:00.
Enig idee?
code:01 Peace Orchestra - Who Am I? (Animatrix 5:59
Edit)
02 Free Land - Big Wednesday 4:50
03 Layo And Bushwacka! - Blind Tiger 6:19
04 Supreme Beings Of Leisure - Under The Gun 3:28
05 Meat Beat Manifesto - Martenot Waves 7:41
06 Photek - Ren 2 4:06
07 Death In Vegas - Hands Around My Throat 5:05
08 Junkie XL Feat. Saffron - Beauty Never Fades 6:13
(Animatrix Edit)
09 Overseer - Supermoves (Animatrix Edit) 4:18
10 Juno Reactor - Conga Fury (Animatrix Edit) 7:24
11 Junkie XL And Don Davis - Red Pill, Blue 8:58
Pill
12 Tech Itch And Don Davis - The Real 8:02
quote:Het enige nummer dat op de aftiteling staat van "Beyond" is Hands Around My Throat.
Op donderdag 19 juni 2003 10:39 schreef michiel- het volgende:[..]
Hey Victorinox, maakt niet uit, echter ... deze bedoelde ik niet.
Ik heb de audio even geript:
http://www.proxy.nl/~michiel/filez/animatrix_beyond.mp3 (800 Kb)In de DivX begint dit rond 00:53:00.
Enig idee?
quote:Thanx voor de CD-listing
Op donderdag 19 juni 2003 10:45 schreef Eikelbijter het volgende:[..]
Het moet 1 van deze nummers zijn denk ik
.
Maar goed, smaken verschillen zeg ik altijd maar
quote:Vertel mij dan maar eens wat er allemaal niet klopt.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:45 schreef Vuilnisbak het volgende:
Vooral deel 2 en 3 die vertellen hoe de machines uiteindelijk de wereld overnemen...klopt geen zak van gezien datgene dat er verteld wordt in The Matrix I.
quote:
Artistieke bullcrap allemaal...bah...
quote:Waarom ga je dan naar de Ani(me)matrix kijken als je toch niet van Anime houd.
Maar goed, smaken verschillen zeg ik altijd maar
"And when we marvelled in our own magnificence, we gave birth to AI", ofwel het ging allemaal prima met ons, totdat we op een dag één enkel bewustzijn creëerden (single consciousness), iets dat ook compleet anders wordt verteld door The Animatrix.
Daarbij, ook al vind ik dat Anime-gedoe lelijk, dan wil dat nog niet zeggen dat ik niet nieuwsgierig was naar de inhoud van die filmpjes, DUH!
quote:The Second Renaissance Part I en II zijn geschreven voor ons filmkijkers, die informatie was niet beschikbaar voor Morpheus en lotgenoten.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:55 schreef Vuilnisbak het volgende:
"We don't know who struck first, us or them", zegt Morpheus...blijkbaar weten we dat volgens The Animatrix dus wel...
quote:Nee hoor, hij zegt dat de mensheid de "Kunstmatige Intelligentie" geschapen heeft.
"And when we marvelled in our own magnificence, we gave birth to AI", ofwel het ging allemaal prima met ons, totdat we op een dag één enkel bewustzijn creëerden (single consciousness), iets dat ook compleet anders wordt verteld door The Animatrix.
quote:Niet mee eens dus...als ik in het filmpje hoor "accessing Zion Database", lijkt het me dat die info ook daar dus bekend moet zijn, dus ook bij Morpheus en de zijnen...
Op vrijdag 20 juni 2003 01:08 schreef victorinox het volgende:[..]
The Second Renaissance Part I en II zijn geschreven voor ons filmkijkers, die informatie was niet beschikbaar voor Morpheus en lotgenoten.
[..]Nee hoor, hij zegt dat de mensheid de "Kunstmatige Intelligentie" geschapen heeft.
En in de Animatrix begint het ook met één robot die doordraait.
Daarbij: het was één robot die doordraaide, ja, maar hij was toen echt niet de enige met een bewustzijn...dat hadden die andere ook al....terwijl men in de film spreekt van één enkel bewustzijn...
Oftewel:
Je kunt het hier nog dagen over hebben, maar ik vind gewoon dat deze filmpjes niet stroken met en niks moois toevoegen aan de films...
quote:Nee, de regio 2 DVD heeft alleen maar de Engelse en de Franse Audio track
Op zaterdag 21 juni 2003 09:55 schreef Eikelbijter het volgende:
Heeft de regio 2 dvd (die nu in de winkel ligt) ook de Japanse audio track? Of zit die alleen in de regio 1 versie.
quote:Is het waard om de regio 1 versie te halen met de Japanse audio track? Of is die toch bagger....
Op zaterdag 21 juni 2003 10:30 schreef victorinox het volgende:[..]
Nee, de regio 2 DVD heeft alleen maar de Engelse en de Franse Audio track
Overigens vond ik Beyond toch wel heel erg cool!
quote:Program was heel goed juist !! het gebruik van het kleurenpallet erin en de wijze waarop ze met de 2D omgaan is echt fantastisch !
Op vrijdag 20 juni 2003 22:47 schreef Sai het volgende:
Oh ja: ik vond Detective Story, Matriculated en Kid's Story verreweg het best. Program was als enige naar mijn mening echt bagger. De rest varieerde van prima (Final Flight of Osiris) tot matig (World Record).
Mijn favorieten zijn:
1. Kid's Story
2. Final Flight of the Osiris
3. Matriculated
4. Program
5. Second Renaissance Part II
Verhaal technisch gezien een grote blunder, tenenkrommend voor degenen die niet slaafs zijn geworden aan de hype die de Matrix is.
quote:Care to explain?
Op zondag 24 augustus 2003 19:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Second RenaissanceVerhaal technisch gezien een grote blunder, tenenkrommend voor degenen die niet slaafs zijn geworden aan de hype die de Matrix is.
quote:Het is niet echt bepaald logisch. Laten we zeggen dat als mensen het zover lieten komen, ze genocide verdienden.
Op zondag 24 augustus 2003 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Care to explain?
Act of Plot... reikt slechts tot zover, maar in deze cartoon ging het gewoon van mongool niveau, naar hersendood niveau. Ja laten we de lucht zwart blakeren zodat er nooit meer zon schijnt. Ja laten we een atoom bom gebruiken om wezens mee te doden die niet van vlees en bloed zijn en dus bar weinig last hebben van straling.
quote:Dit wordt ook in The Matrix gezegd hoor...
Op zondag 24 augustus 2003 20:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ja laten we de lucht zwart blakeren zodat er nooit meer zon schijnt.
quote:En daar was het ook al een vrij dom plan, maar in dit kleine verhaaltje is het gewoon nog dommer.
Op zondag 24 augustus 2003 20:51 schreef victorinox het volgende:
Dit wordt ook in The Matrix gezegd hoor...
Het is de bedoeling dat robots het handeltje overnemen, en hoe doen ze dat? Nou through Act of Plot humanity becomes a bunch of inbred morons who can't use logic.
Overigens maken ze zowiezo al de fout die geen enkele sci-fi schrijver nog durft te maken... ze vergaten de drie wetten van Robotica. Zelfs al ken je Asimov niet, de wetten zijn geboren uit logica.
quote:Maar het blijven mensen, en sommige mensen doen gewoon domme dingen.
Op zondag 24 augustus 2003 21:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Overigens maken ze zowiezo al de fout die geen enkele sci-fi schrijver nog durft te maken... ze vergaten de drie wetten van Robotica. Zelfs al ken je Asimov niet, de wetten zijn geboren uit logica.
I, Robot juli 2004
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |