abonnement Unibet Coolblue
pi_205160199
Hey allen!

Ik heb advies nodig.

Onlangs heb ik me opgegeven om te werken op woo hah festival als vrijwilliger. op de festival pagina wordt expliciet genoemd dat de dag dat je niét staat ingepland, je wél het terrein op mag (zie vraag; wat is mijn beloning als vrijwilliger) https://woohahxrollingloud.com/crew/ Het festival begint al op vrijdag en eindigt op zondag.

Nu ben ik op de zaterdag ingepland en krijg ik te horen dat ik NIET de vrijdag het terrein op mag. Ik vind dat dit niet duidelijk op de website is aangegeven en ik dus in mijn recht sta om wel de vrijdag te komen, om mijn tent op te zetten en van het festival te genieten. Hoe lezen jullie het op de website? ik heb bv express aangegeven niet op de zondag te willen werken, omdat er wel expliciet wordt genoemd dat wanneer je op zondag werkt, je ook alleen de zondag toegang hebt tot het terrein.

En zijn er meer mensen die werken op woo hah als vrijwilliger en hier ervaring mee hebben?

Thanks!
pi_205160280
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 10:52 schreef party123 het volgende:
En zijn er meer mensen die werken op woo hah als vrijwilliger en hier ervaring mee hebben?
Hoe lang is je werkduur als vrijwilliger aldaar?
Google is your friend, abuse your friends
pi_205160293
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Hoe lang is je werkduur als vrijwilliger aldaar?
8 uur!
pi_205160302
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:06 schreef party123 het volgende:

[..]
8 uur!
Dan klopt het inderdaad niet, het staat er expliciet vermeld:
quote:
Als je op vrijdag of zaterdag werkt kun je het gehele weekend vóór en na je dienst als bezoeker van het festival genieten. Wanneer je alleen op de zondag een dienst werkt kun je alleen op zondag het festival bezoeken.
Google is your friend, abuse your friends
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')