Vroeger op de middelbare school kenden we elkaar al en broeide er iets tussen ons. Welliswaar op verschillende momenten. Eerst gaf zij aan dat ze mij leuk vond en pas later maakte ik dat aan haar duidelijk maar toen had ze al wat met een andere gozer. Na die middelbare school zijn we elkaar een beetje uit het oog verloren.
Een paar jaar later en 2 relaties verder kom ik haar de laatste tijd weer af en toe tegen en krijg ik steeds weer dat rare gevoel als ik haar zie. Ik denk dat het ook een beetje wederzijds is, want ook zij komt behoorlijk zenuwachtig/verlegen op me over als we met alkaar praten.
Hoe moet ik dit nou intepeteren ?
quote:Wat gaan drinken dus
Op woensdag 5 februari 2003 15:03 schreef qbus het volgende:
Toevoegingkje: De laatste keer dat we elkaar spraken zij ze als laatste: "We zien elkaar snel weer"
quote:héhé , doen , inderdaad
Op woensdag 5 februari 2003 15:01 schreef Roellie80 het volgende:
vraag d'r een keertje uit eten onder het motto: "na een aantal jaar bijkletsen"
Maaaaaann ik ben gewoon verliefd!
quote:top, toch
Op woensdag 5 februari 2003 15:11 schreef qbus het volgende:
Ik wil het voorzichtig aanpakken aangezien ik haar nu weer af en toe zie en mischien ergens wel "bang" ben dat contakt te verliezen o.i.d.
Ook vraag ik me af of mijn gevoel voor haar ooit weg is geweest tijdens mijn afgelopen relaties.Maaaaaann ik ben gewoon verliefd!
Ik wil het rustig aanpakken aangezien ik net uit een andere relatie en het daarna volgende verdriet kom.
Ik wil echt het gevoel hebben dat zij mij ook ziet zitten voor ik concrete dingen ga ondernemen. Ze is me gewoon te bijzonder om gewoon als zomaar een flirt te benaderen.
quote:en met zo'n instelling heb je dus een grote kans dat je in zo een topic terecht komt :
Op woensdag 5 februari 2003 15:25 schreef qbus het volgende:
Ik ben ergens aan het hopen op een kans die zich voordoet o.i.d.Ik wil het rustig aanpakken aangezien ik net uit een andere relatie en het daarna volgende verdriet kom.
Ik wil echt het gevoel hebben dat zij mij ook ziet zitten voor ik concrete dingen ga ondernemen. Ze is me gewoon te bijzonder om gewoon als zomaar een flirt te benaderen.
quote:Mischien wel ja....
Op woensdag 5 februari 2003 15:27 schreef Bluppertje het volgende:[..]
en met zo'n instelling heb je dus een grote kans dat je in zo een topic terecht komt :
Ik ga i.i.g zorgen dat ik haar wat vaker zie en dan komt dat andere vanzelf wel denk ik ,hoop ik.
Zo ja, gewoon pech hebben ?, ook gezien haar reaktie ?
quote:Gewoon een gezellige avond uit... als ze duidelijk laat blijken (niet zo heel moeilijk te zien) dat ze jouw ook nog ziet zitten, gewoon in 1 keer
Op woensdag 5 februari 2003 15:51 schreef qbus het volgende:
Ik weet niet eens of ze momenteel een relatie heeft.Zo ja, gewoon pech hebben ?, ook gezien haar reaktie ?
succes
quote:Maar zou ze dat als je mijn verhaal bekijkt al niet een beetje gedaan hebben ?
Op woensdag 5 februari 2003 16:12 schreef EggsTC het volgende:[..]
Gewoon een gezellige avond uit... als ze duidelijk laat blijken (niet zo heel moeilijk te zien) dat ze jouw ook nog ziet zitten, gewoon in 1 keer
succes
(sorry dat ik zo doorzaag )
Nu vraag je haar gewoon mee uit en ik wil er verder niks meer over horen. (behalve het succesvervolg dan)
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:31 schreef Rollins het volgende:
Kerel wat loop je toch te zeuren. Wees een man en toon wat lef. Achteraf valt het altijd best wel mee.Nu vraag je haar gewoon mee uit en ik wil er verder niks meer over horen. (behalve het succesvervolg dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |