ben wel wat natuurgeweld gewendquote:Op maandag 27 juni 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je was niet weggewoeid in Zeeland ?
Dan is het wel vaag.quote:
quote:
schijnt alweer hoorquote:Op maandag 27 juni 2022 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar best wel heftig het weer in Zeeland
Valt er idd teveel kunnen de putten niet aanquote:Op maandag 27 juni 2022 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier wel een flinke hoosbui vanmiddag, zoonlief stuurde een foto vanuit de efteling dat al dat water niet makkelijk afgevoerd kon worden....
Ze Herben hier ook alles vervangen jaren geledenquote:Op maandag 27 juni 2022 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Valt er idd teveel kunnen de putten niet aan
Te smalle buizen gebruikt ?quote:Op maandag 27 juni 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze Herben hier ook alles vervangen jaren geleden
Sindsdien is het waardeloos
Ja precies.....quote:Op maandag 27 juni 2022 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Valt er idd teveel kunnen de putten niet aan
hemelwater/regenwater afvoer en riolering zijn gescheiden.. maar veel huizen voeren nog steeds op 1 leiding af. En daar is de riolering niet op berekendquote:
Moeten ze dat dus veranderen..maar dat zal wel niet makkelijk gaan i guessquote:Op maandag 27 juni 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hemelwater/regenwater afvoer en riolering zijn gescheiden.. maar veel huizen voeren nog steeds op 1 leiding af. En daar is de riolering niet op berekend
klopt betekent toch dat bijna elk huis de tuin open moet (en eventueel leidingen onder het huis door)quote:Op maandag 27 juni 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten ze dat dus veranderen..maar dat zal wel niet makkelijk gaan i guess
Ah ja dat is niet te doenquote:Op maandag 27 juni 2022 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt betekent toch dat bijna elk huis de tuin open moet (en eventueel leidingen onder het huis door)
Whoopwhoop!quote:Op maandag 27 juni 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
we gaan gezellig bij Franny op bezoek
neem ik wel een toetje meequote:
laat even wetenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
Oh nog geen idee
weet ook niet of ik t met polenta, pasta of risotto doe
Krijgen we ook nog te weten waar?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
Oh nog geen idee
weet ook niet of ik t met polenta, pasta of risotto doe
Gauw doen inderdaad voor er meer gegadigden zich opgevenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
ga maar een paar kalveren extra laten slachten
wanneer moet je het vlees hebbenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
ga maar een paar kalveren extra laten slachten
eind van de weekquote:Op maandag 27 juni 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer moet je het vlees hebben
hier verderop zit een vleesboerderij
dat laat ik de slager doenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik niet, wil niet dat FranticDJ kalveren gaat slachten
je mag ook zelf niet slachtenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik niet, wil niet dat FranticDJ kalveren gaat slachten
leuk ontmoet ik die ook meteenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat het zondag wordt en dan mn ouders uitnodigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |