Even overleggen.quote:
Moet ik haar nog onder mijn vleugeltjes nemen of overlaten aan hij wiens naam wij niet noemen?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben 3 dagen achter elkaar, 9 uur per dag bezig geweest met race autos en ik heb ergens zin om as ik thuis ben nog zelf even te racen op de sim.
Guus moet naar huus toe komen.quote:
Je wil haar datecht aan doen?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even overleggen.
[..]
Moet ik haar nog onder mijn vleugeltjes nemen of overlaten aan hij wiens naam wij niet noemen?
Ik wacht even, ze kan het nog goed maken.quote:
Met zijn trekker totaal los en zijn kop in het verband.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Guus is thuus in het psv stadion
Ik denk dat ze je morgenvroeg naast je bed staat op te wachten met een overheerlijk ontbijtje als goedmakertjequote:Op zondag 26 juni 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wacht even, ze kan het nog goed maken.
[..]
Met zijn trekker totaal los en zijn kop in het verband.
Dat is wel de minimum verwachting.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je morgenvroeg naast je bed staat op te wachten met een overheerlijk ontbijtje als goedmakertje
Huh wat voor beeld heb jij van Guus Meeuwis??quote:Op zondag 26 juni 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wacht even, ze kan het nog goed maken.
[..]
Met zijn trekker totaal los en zijn kop in het verband.
Je hebt ook nog outfit voorkeuren waar ze rekening mee kan houden?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel de minimum verwachting.
Alexander Curly niet kennen.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh wat voor beeld heb jij van Guus Meeuwis??
Neeh, als ze alleen haar oorbellen wil dragen is dat voor mij goed genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook nog outfit voorkeuren waar ze rekening mee kan houden?
Er zit ook iets van 25 jaar tussen ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet te vergelijken....Guus is gewoon onze Guus!
Guus = Guus, nananananaquote:Op zondag 26 juni 2022 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet te vergelijken....Guus is gewoon onze Guus!
Ssst ha ha, jammer van de reclameblokkenquote:Op zondag 26 juni 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit ook iets van 25 jaar tussen ofzo.
Ben jij 13 ofzo?quote:
Hij heeft wel meer leuke/goede liedjes gehad.quote:
Jaja, die ken ik wel ja.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer leuke/goede liedjes gehad.
Deze moet je ook wel bekent zijn:quote:
Ja, die ken ik ook wel ja. Heerlijke meelallers...quote:Op zondag 26 juni 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze moet je ook wel bekent zijn:
Toen werd er nog goede Nederlandstalige muziek gemaakt.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen werd er nog goede Nederlandstalige muziek gemaakt.
Ik vind het heerlijk om Ned. muziek uit die tijd te luisteren.quote:
Zag laatst ook het afscheidsconcert van Rob de Nijs....quote:Op zondag 26 juni 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om Ned. muziek ui die tijd te luisteren.
Die zag ik ook veel voorbij komen op facebook.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zag laatst ook het afscheidsconcert van Rob de Nijs....
Zal dit jaar nog wel gaan gebeuren ben ik bangquote:Op zondag 26 juni 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zag ik ook veel voorbij komen op facebook.
Malle Babbe was ziijn grootste hit maar was door Lennaert Nijgh geschreven voor Boudewijn de Groot. Maar die had op dat moment succes met een ander nummer.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zag laatst ook het afscheidsconcert van Rob de Nijs....
Zou best kunnen.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zal dit jaar nog wel gaan gebeuren ben ik bang
Ja mooie muzikanten bij elkaar...quote:Op zondag 26 juni 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Malle Babbe was ziijn grootste hit maar was door Lennaert Nijgh geschreven voor Boudewijn de Groot. Maar die had op dat moment succes met een ander nummer.
Ik doe wat ik doe...quote:Op zondag 26 juni 2022 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja mooie muzikanten bij elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |